نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
فرهاد مشیری
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه اورتون با مالکیت فرهاد مشیری حالا با دردسر بزرگ مالی مواجه شده است.

روزنامه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد لیگ برتر انگلیس اعلام کرده تحقیقات درباره نقض قوانین مالی در این لیگ را تا پیش از پایان فصل جاری به پایان خواهد رساند و باشگاه اورتون با اتهام نقض جدی این قوانین روبه‌رو است.

در صورت اعلام رسمی این اتهام علیه اورتون این باشگاه با مجازات جدی و از جمله کسر امتیاز مواجه خواهد شد. چنین مجازاتی برای این باشگاه که امیدوار است در پایان فصل از سقوط به دسته پایین‌تر خودداری کند ضربه بزرگی خواهد بود.

شش باشگاه لیگ برتری در شکایتی کتبی به لیگ برتر خواهان بررسی نقض قوانین مالی توسط اورتون که مالکی ایرانی الاصل به نام فرهاد مشیری دارد، شدند. آبی‌های بندر لیورپول در حال حاضر در پایین جدول لیگ برتر حضور دارند و فاصله‌شان با منطقه سقوط تنها ۲ امتیاز است.

تابستان گذشته لیگ برتر اعلام کرد که باشگاه اورتون در یک دوره سه ساله ضرری معادل ۴۵۰ میلیون یورو ثبت کرده است که سه برابر حداکثر ضرر مجاز طبق قوانین مالی لیگ برتر یعنی ۱۲۰ میلیون یورو است.

شش باشگاه لیگ برتری با ارسال شش نامه جداگانه به لیگ برتر خواهان شفافیت بیشتر این لیگ در مورد پرونده مالی اورتون شدند و از لیگ برتر خواستند نتیجه رسمی تحقیقاتش را پیش از پایان فصل جاری اعلام کند.

این مطلب را هم بخوانید: فرهاد مشیری قید باشگاهش را زد؛ ریسک بزرگ مالک ایرانی/ اورتون برای فروش گذاشته شد

درباره میزان ثروت مشیری هم اینجا بخوانید: مالک ایرانی باشگاه انگلیسی چقدر ثروت دارد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی