نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
جک گریلیش
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

جک گریلیش یکی از پول‌سازترین فوتبالیست‌هاست و نشریه «سان» نگاهی به منبع درآمدهای او انداخته است.

جک گریلیش فوتبالیست انگلیسی، قصد دارد تا قبل از ۳۰ سالگی به ثروت ۱۰۰ میلیون پوندی دست یابد. هافبک منچسترسیتی اخیراً پرسودترین قرارداد اسپانسری کفش در بریتانیا را امضا کرد و با غول پوشاک ورزشی آلمانی «پوما» با مبلغ ۱۰ میلیون پوند در سال همکاری کرد. صاحبان صنعت ادعا می‌کنند که گریلیش ۲۷ ساله به‌دلیل موفقیت‌هایش در داخل و خارج از زمین و هواداران زیادی که دارد، به زودی نزدیک به ۱ میلیون پوند در هفته درآمد خواهد داشت.

گریلیش در سال ۲۰۲۱ با پیوستن به سیتی از استون ویلا با قرارداد ۱۰۰ میلیون پوندی و دستمزد هفتگی ۳۰۰ هزار پوندی به گران‌ترین فوتبالیست تاریخ فوتبال بریتانیا تبدیل شد. او در اولین فصل حضورش با تیم پپ گواردیولا عنوان لیگ برتر را به دست آورد و در پی این اتفاق، قراردادهای پر سود یکی پس از دیگری از راه رسیدند.

او قراردادی ۱۰ میلیون پوندی با گوچی و قرارداد اسپانسری با بوهومن امضا کرد که ارزش آن حدود ۱ میلیون پوند تخمین زده می‌شود. اینطور که مشخص است، برند ریش‌تراش ژیلت نیز به دنبال جک است تا او را به شخصیت‌های ورزشی خود اضافه کند.

این مطلب را هم بخوانید: ستاره‌ای که دوست دارد دیوید بکام بعدی باشد/ داستان مُد، معاشرت و مدل مو!

جک گریلیش

جک گریلیش

یک منبع نزدیک به گریلیش گفت: «کارکنان سیتی از اینکه فهمیدند قرارداد پوما چقدر برای جک ارزش دارد، شگفت‌زده شدند و واقعاً برای او خوشحالند. ما به شوخی می‌گفتیم که او اکنون مرد میلیون دلاری است. ما فکر می‌کنیم که او به خاطر بازی و اسپانسرهایش در حال حاضر باید نزدیک به ۷۵۰۰۰۰ پوند در هفته دستمزد داشته باشد. اکنون که جک وارد سال‌های اوج خود می‌شود واقعا محدودیتی برایش وجود ندارد.»

نشریه سان سال گذشته فاش کرد که تلفن‌های سیتی پس از امضای قرارداد با گریلیش، پشت سر هم زنگ می‌خورد. جوانان مانند او هدبند می‌بندند و دختران نوجوان برای اینکه لحظه‌ای او را از نزدیک ببینند وارد اتحاد می‌شوند. خبرنگار نشریه سان گفت: «جک مجوز چاپ پول است. او در طول مدت قراردادش با سیتی ۸۶ میلیون پوند دستمزد دریافت خواهد کرد، اما فعالیت‌های تجاری‌اش او را در سطح متفاوتی از اکثر فوتبالیست‌ها قرار می‌دهد.»

این مطلب را هم بخوانید: گران‌ترین نقل و انتقالات تاریخ لیگ برتر انگلیس/ ژانویه ۲۰۲۳ و پسر آرژانتینی رکوردشکن

جک گریلیش

گریلیش اخیراً درباره قرارداد هفته‌ای ۲۰۰۰۰۰ پوندی‌اش با پوما گفت: «این برند در چند سال اخیر واقعاً توجه من را به خود جلب کرده‌ است. به خصوص اخیراً، همکاری‌هایی که آنها با برندهای دیگر دارند، افرادی که از NBA، فرمول یک و فوتبال جذب کرده‌اند، واقعاً عالی است و اصلا نیازی به فکر کردن در موردش نداشتم.»

گریلیش در نوامبر سال گذشته ۶ میلیون پوند برای یک عمارت هفت خوابه در زمینی ۸ هکتاری در حومه شهر چشایر هزینه کرد. ساشا آتوود ۲۷ ساله، نامزد جک، مدل مشهوری است و او نیز از زمان نقل مکان به منچستر چندین قرارداد اسپانسری پرسود بسته است. ساشا که با جک از دوران مدرسه در بیرمنگام دوست بود، در شبکه‌های اجتماعی طرفداران پرشماری دارد و با کمپانی التی مدل قرارداد بست.

این مطلب را هم بخوانید: تصاویر عمارت جدید و شگفت‌انگیز ستاره آبی‌ها/ باغی بزرگ‌تر از اتحاد و ویژگی‌های خاص و باورنکردنی

جک گریلیش و ساشا آتوود

خواندن این مطلب را از دست ندهید: تصاویر زوج جدیدی که رقیب بکام و همسرش شدند/ از تهدید به مرگ تا حضور در دنیای مُد/ وقتی دیوید به ویکتوریا خیانت کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی