نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
نیکولاس اوتامندی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نیکولاس اوتامندی در شبکه‌های اجتماعی نشان داد که برای جاودانه کردن لحظه افتخار خودش و مسی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ تتوی ویژه‌ای زده است.

نیکولاس اوتامندی که در هر دقیقه از هر بازی برای آرژانتین در قطر بازی ‌کرد، از جدیدترین طرح اضافه شده به مجموعه تتوهای بدن خود در اینستاگرام پرده‌برداری کرد: تصویر بزرگی از مسی که برای اولین بار پس از پیروزی دراماتیک آلبی‌سلسته در ضربات پنالتی مقابل فرانسه، جام قهرمانی جهان را لمس می‌کند. همراه با سه کلمه «شوق، اعتقاد و آرزو»، و در خط زیرین نوشت: «چطور می‌خواهند به من بگویند جادو وجود ندارد؟»، همراه با تاریخ فینال در استادیوم لوسیل.

اوتامندی ویدئویی از تکمیل خالکوبی بدنش را در اینستاگرام منتشر کرد و در این ویدئو تصویر دو جام دیگر آرژانتین (فینالیسیما و کوپا آمریکا) نیز بر بدن او دیده می‌شود.

مسی این ویدئو را در اینستاگرام خود بازنشر کرد و نوشت: «من چیزهای جذاب زیادی در مورد خودم و قهرمانی جام جهانی دیده‌ام، اما اینکه یک همکار، یک دوست مانند نیکولاس اوتامندی این تتو را بر بدن خود بزند بیش از حد خاص و ویژه است.»

مدافع ۳۵ ساله به سرعت به مسی پاسخ داد و نوشت: «چیزهایی که تو می‌بینی در مقایسه با چیزهایی که ما هنگام بازی در کنار تو می‌بینیم هیچ است. تو نه تنها یک کشور کامل هستی بلکه تاریخ این ورزش هستی. دوستت دارم دوست من.»

نیکولاس اوتامندی

نیکولاس اوتامندی

اوتامندی تنها بازیکن آرژانتینی نیست که قهرمانی خود در جام جهانی را با خالکوبی جاودانه کرده است، و چند بازیکن آرژانتینی دیگر نیز تصمیم گرفتند بدن خود را با یادآوری دستاورد استثنایی خود تزئین کنند.

آنخل دی‌ماریا یکی از اولین کسانی بود که کمتر از یک هفته پس از فینال زیر سوزن رفت و طرحی بزرگ از جام جهانی را روی زانوی راست خود به همراه سه ستاره (اشاره به ۳ قهرمانی در جام جهانی) و خورشید (نشانی از پرچم ملی) و معماری استادیوم لوسیل را تتو کرد. لئاندرو پاردس نیز تصویری از جام همراه با تاریخ فینال را تتو کرد. نیکولاس تالیافیکو تصویری از خودش در حال بالا بردن جام را روی پای خود کشید. الخاندرو گومس چندین خالکوبی کوچک بر روی ساق پا زد، از جمله طرحی به افتخار هموطنش امیلیانو مارتینس، دروازه‌بانی که چندین سیو قهرمانانه برای ناکام نگه داشتن فرانسه در فینال جام جهانی انجام داد. خود مارتینس تصویر بزرگی از جام جهانی را دقیقاً در همان نقطه‌ای از پایش تتو کرد که با آن جلوی ضربه خطرناک رندال کولو موانی را در ثانیه‌های پایانی مسابقه گرفت.

مسی نیز اخیراً طرحی از کارت «پنج جام» تاروت را به مناسبت قهرمانی در جام جهانی و آرزوی چندین و چند ساله‌اش برای بالا بردن این جام ارزشمند، روی پای خود تتو کرد.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی