نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
بایرن‌مونیخ فینال بوندس‌لیگا را برد/ تی‌تی ماندگار شروع کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در اولین دیداری که توماس توخل روی نیمکت بایرن‌مونیخ حضور داشت، این تیم موفق شد تیم سابق سرمربی جدیدش دورتموند را با نتیجه ۴-۲ درهم بکوبد.

در هفته بیست‌وششم بوندس‌لیگای آلمان حساس‌ترین دیدار از دور برگشت مسابقات در آلیانتس‌آرنا برگزار شد؛ جایی که بایرن‌مونیخ در درکلاسیکر موفق شد مقابل دورتموند با نتیجه ۴-۲ پیروز شود.

دیداری که نخستین حضور توماس توخل روی نیمکت بایرن به شمار می‌رفت عجیب شروع شد. بایرن نبض بازی را در دست گرفت و در دقیقه ۱۳ به طرزی شگفت‌انگیز به گل رسید. ارسال دایو اوپامکانو از دفاع بایرن در عمق دفاع دورتموند با اشتباه گرگور کوبل آرام آرام وارد دروازه شد. سپس نوبت به آتش‌بازی توماس مولر رسید. ابتدا ضربه سر ماتایس دی‌لیخت را در دقیقه ۱۸ تبدیل به گل دوم کرد. سپس در دقیقه ۲۳ در ریباند شوت لروی سانه موفق شد سومین گل مونیخی‌ها را به ثمر برساند تا خیلی زود خیال هواداران میزبان راحت شود.

نیمه دوم را هم بایرن خوب شروع کرد و در دقیقه ۵۰ به گل چهارم رسید. پاس در عمق لروی سانه با ضربه کینگزلی کومن تبدیل به این گل شد. دورتموند که ناامیدانه بازی را ادامه می‌داد، در دقیقه ۷۳ توسط امره جان از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد. دونیل مالن که به‌عنوان یار تعویضی وارد میدان شده بود هم در دقیقه ۹۰ گل دیگری زد تا با فاصله کمتری دورتموند شکست بخورد.

بایرن‌مونیخ با این برد مهم و ارزشمند ۵۵ امتیازی شد و جای دورتموند ۵۳ امتیزای را در صدر جدول گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی