نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پیشنهاد تازه برای سرمربی استقلال/ ساپینتو به حاشیه خلیج فارس می‌رود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرتغالی استقلال در فصل جاری توانسته فوتبال تهاجمی و موفقی را در لیگ برتر ایران به نمایش بگذارد.

ریکاردو ساپینتو به گفته خودش حدود ۴ ماهی می‌شود که هیچ دریافتی از باشگاه استقلال نداشته است. او ۱۵ روز قبل نامه‌ای به باشگاه زده تا یادآوری کند که بر اساس بندهای قرارداد خود می‌تواند ایران را بدون هیچ مشکلی ترک کند و در نهایت هم کل پول خود را دریافت کند.

ساپینتو اما با گذشت ۱۵ روز از آن نامه فعلا در تهران حضور دارد و کار خود را جلو می‌برد و منتظر است تا تکلیف مدیریت باشگاه استقلال روشن شود. این در حالی است که به طور طبیعی ادامه روند عجیب و غریب مالی و مدیریتی در باشگاه استقلال طاقت ساپینتو را نیز تمام می‌کند اما او تصمیم گرفته است تا پایان فصل در این تیم به کارش ادامه دهد.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که سرمربی پرتغالی استقلال با پیشنهاد وسوسه‌انگیزی از سوی یک تیم قطری مواجه شده و احتمال دارد فصل آینده در لیگ ستارگان مربی‌گری کند.

لازم به یادآوری است آندرئا استراماچونی پس از جدایی از استقلال به الغرافه قطر رفت و از باشگاه ایرانی هم شکایت کرد که منجر به حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • علی IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    خوب میکنن میرن، شما که عرضه دادن پول مربی خارجی ندارید برای چی میارن اصلا؟ یکی مثل تراکتور هر کیو دوس داره میاره چون خصوصیه دست خودشونه، پول راحت خرج میکنن، ولی وقتی استقلال و پرسپولیسو دولتی کردین اینم میشه نتیجش. آقای روشن کجا هستن چند وقته؟ نمیخوان راجعبه حذف شدن استقلال چیزی بگن؟ فقط زورشون به سرمربیا میرسه؟
  • ناشناس IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    ساپینتوی با مرام و دوست داشتنی تیم رو تا رسیدن به قهرمانی ول نمی کنه آنقدر تعصب به تیم داره تا ابد در دلها جاودانه شدی ساپینتوی دوست داشتنی
  • مرده خوران به پیش ! IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    سالهاست برو بچ با سواد و منورالفکر و تکنوکرات !! رسانه سرخ منتظرن تا استقلال در موضع ضعف قراربگیرد و بعد جو شانتاژ و هوچیگری و شایعه و .... و لگدمال کردن و البته پایمال کردن تمامی حقوق انسانیتی - شرافتی میلیونها نفر از مردم ( هواداران ) باشند ..ممنون روشنفکران ورزشی ایران زمین شماها خیلی خوبین اما فقط یه ذره دچار بدبدختی شدین
  • محمد صادق IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    کیسه کشا از الان پول جمع کنند واسه این بذارن کنار
  • حمید جلال IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    استقلال باید تقاس ۳ امتیاز ناحق گل گهر رو پس بده
    • امیرعلی IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
      داداش چیزی میزنی؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی