نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
کنایه سنگین پیشکسوت آبی‌ها به بازیکنان استقلال؛ فقط ۵ هزار تومان در ۱۳ سال پول گرفتم!/ واکنش به استعفای فتح‌الله‌زاده و بی‌اطلاعی از پول‌های خرج شده
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رضا رجبی پیشکسوت باشگاه استقلال به استعفای فتح‌الله‌زاده واکنش نشان داد.

رضا رجبی درباره استعفا و جدایی علی فتح‌الله‌زاده از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال اظهار کرد: فتح‌الله‌زاده خیلی تلاش کرد اما راهی جز استعفا نداشت. برایش ماندن مهم نبود بلکه چگونه ماندن مهم بود. او ایثار کرد در این شرایط به استقلال آمد. فتح‌الله‌زاده استقلالی است و آمد تا مشکلات را حل کند. به هر حال او برخی از بدهی‌ها را هم پرداخت کرد. بدهی گابریل پین را داد و به ترکیه رفت بدهی میلیچ را داد.

او ادامه داد: اما دست‌هایی در کار بود که این اتفاق در مورد بدهی استراماچونی رخ دهد. این بدهی پولی نبود که نشود پرداخت کنند. اگر این اتفاق برای پرسپولیس می‌افتاد همه دست به دست هم می‌دادند چون یک مشکل ملی بود. این مبلغ بدهی برای یک تیم پر افتخار مبلغی نیست. این اتفاق تبعات زیادی برای استقلال خواهد داشت. به نظرم به فتح‌الله‌زاده جفا شد چون خیلی راحت تر می‌توانستند این مشکل را حل کنند. یک پولی هم دادند که به پیش بردن امورات باشگاه اختصاص پیدا کرد.

دست فتح‌الله‌زاده را در پوست گردو گذاشتند

رجبی با بیان این‌که «اسپانسر قول داد که بدهی را پرداخت کند اما دست فتح‌الله‌زاده را تا لحظه آخر در پوست گردو گذاشتند»، عنوان کرد: فتح‌الله‌زاده یک استقلالی تمام عیار است. ببینید چگونه پول‌های باشگاه در گذشته خرج شده است. مگه می‌شود آقای قربانزاده با آجرلو هماهنگ نباشد و نداند چگونه آن‌ همه پول هزینه شد؟ باید حداقل اولویت‌ها را برقرار می‌کردند. قبلا این بدهی‌ها باید پرداخت می‌شد.

او ادامه داد: در مدیریت قبلی تعداد زیادی استخدام کردند و حقوق زیادی به آن‌ها می‌دادند. این پول مردم و بیت المال است. هیات مدیره چه کار می‌توانست بکند؟ آجرلو خودش تصمیم می‌گرفت و خودش اجرا می‌کرد. اصلا کارها اصولی نبود. اکنون استقلال در بالای جدول است و خوب کار می‌کند اما در این شرایط سخت هواداران هم از این پیروزی خوشحال نشدند چون وضعیت باشگاه در شرایط خوبی نیست. این باشگاه دولتی است و زیر نظر وزارت ورزش و جوانان است اما کاری برایش نمی‌کنند.

چرا انقدر بی عدالتی و جفا صورت می‌گیرد؟

این پیشکسوت فوتبال اضافه کرد: من به عنوان یک هوادار ناراحتم که چرا انقدر بی عدالتی و جفا صورت می‌گیرد. این‌ مسائل برای ما زشت است که این پول کم را نتوانیم پرداخت کنیم. کشور ما ثروتمند است اما اقدامی نمی‌شود. این استعفای فتح‌الله‌زاده معرفتی بود.

او در پایان درباره گلایه بازیکنان و مربی استقلال در رابطه با پرداخت نشدن مطالباتشان بیان کرد: من ۱۳ سال برای استقلال بازی کردم و ۵ هزار تومن پول گرفتم. ما هیچوقت اعتصاب نکردیم. بازیکنان باید در شرایط سخت کمک کنند. در شرایط خوب که هر کسی می‌تواند کمک کند. من از بازیکنان گله دارم و باید در این شرایط به تیمشان کمک کنند. ساپینتو هم نباید این مساله را رسانه‌ای می‌کرد که چهار ماه است حقوق نگرفته و می‌تواند از تیمش جدا شود. خیلی از مسائل باید در بدنه باشگاه حل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۷
  • ساوالان IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    سازمان خصوصی سازی گفت پول استرا را به فتح الله نقدا دادیم..!!!!!!!!!!!!!
    • جاناتان کجایی ؟! IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      اصلا این موارد به خصوصی سازی ربطی ندارد هزینه و دخل و خرج و جذب و رضایت بازیکنان مگر به خصوصی سازی مربوط میشود ؟ خصوصی اصلا در باشگاه نفعی ندارد که دلش بسوزد اینها مغلطه ای است که طی اینروزها مافیای فوتبال برای ضربه زدن به استقلال میکنند شک نداشته باشید اگر سردارآجرلو بود پول استراماچونی بی سروصدا پرداخت میشد و خیلی از این افرادی که الان از سوراخ موش بیرون آمده و سخن پراکنی میکنند برایش دستمال هم می انداختند ، فاجعه و توطئه از روزی پدید آمد که شخص وزیر ورزش دستور قطع همکاری آجرلو با استقلال را صادر کرد به نظر شخص بنده او را بازی و فریب دادند
    • هوادارفوتبال IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      بعضی وقتهاآنقدردلم ازمسئولینی که ازسادگی هواداران سوءاستفاده میکنند میگیرد که دلم میخواهد برای آنها آرزوی ....کنم آقای عزیز کدام پول بخداقسم اگر نیتشان خیربود مستقیم پول استرا رامیدادند این آقایون باسواستفاده ازحساب باشگاه پول شویی کرده اند ازاین جیب به آن جیب کرده اند هوادار باید هوشیارباشد وفریب حرفهای آقای قربانزاده رانخورد ایشان تمایل بسیار قوی به رنگ قرمزدارند وتمامی نزدیکان ایشان این موضوع راخیلی خوب میدانند اگرپولی به حساب رفته برای ردگم کنی بوده وگرنه مگرمیشود این همه پول گم شود ویاکسی جرات داردآنراجای دیگری هزینه کند مردم ساده نیستند ومیفهمند درفوتبال ما چه پولهایی گم میشود وآقای قربانزاده دوست صمیمی آقای سلطانی فر چوب خداصداندارد وروزی باید جواب دل شکسته ی هواداران رابدهی
  • نوید IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    فقط۵هزار تومان در ۱۳سال گرفتم اما در آکادمی باشگاه خوب خیلی خوب جبران کردم... دلیل اخراجت از آکادمی باشگاه رو عنوان کن با بچه طرفی
    • شهبازی IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      چرت و پرت نگو به بازیکن پول ندن از کجا بیاره بخوره پول باشگاه باید برای دزدی مدیر عامل یا برای مربی خارجی هزینه کنند و بعدش هم بازیکن هوا بخوره این چه حرفیه میزنی
  • تاج کبیر IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    وقتی آجرلو تمام استقلال جارو کرده و برده فتح الله زاده چیکار کنه.خدا از سر آجرلو نگذره
  • Heno AT ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    هم چیز از پارسال مشخص بود وقتی استقلال قهرمان شد وهمه رکوردها را شکست مافیا شروع کرد اول کاپیتان را فراری دادن بعد سر مربی را فراری دادن و آخرش مدیرعامل را فراری دادن الان هم بخاطر لنگ که سهمیه مستقیم بگیره از آسیا حذف کردن.
    • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      برانکو را کی فراری داد؟ بشار رسن. لوکادیا . کنعانی . شجاع و احمد نور و ...... قوی تر از بهانه ها باشیم635
  • کورش IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    معلوم هست با خودت چند چندی بقول خودت مدیرانتان این همه ولخرجی کردند بریز بپاش کردن بعد میایید می‌گویید پرسپولیس .واقعا خجالت آوره کاش خودت یه بار مصاحبه ات را بخوانی اگر از خجالت آب نشدی؟
  • حسین IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    اینطورکه میگویندپول به باشگاه پرداخت شده،حالایابه علت تحریم به دست استرانرسیده یاهاپولی شده.خداداند
  • جمشید IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    اقای پیشکسوتی که تو ۱۲ سال ۵ هزار تومان گرفتی اول اینکه این یک دروغ ۱۳ به در هستش در ثانی همان پولی که به شما کمک شده به پرسپولیس هم رسیده ولی پرسپولیس حساب شده خرج کرده ولی شما ریخت و پاش کردین اگه باشگاه اعلام بکنه بگه هوادارها کمک کنن مطمعن باشین بیشترین کمک ها از طرف هوادار های پرسپولیس میشه
  • صادق IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    اگر هر هوادار استقلال در کل کشور مثلا ۳۰ میلیون هودار نفری ۲۰۰ هزار تومان به باشگاه استقلال پول کمک می‌کردند الان بدهی استرماچونونی پرداخت شده بود
    • علی IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      دخل و خرج باشگاه استقلال هم مثل حساب کتاب طرفدارهاش هست، این عدد میشه ۶ هزار میلیارد تومان شما هوادار ها یک میلیارد تومان ندادین توقع ۶ هزار میلیارد داری؟
  • صادق IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    هر استقلالی ۲۰۰ هزار میدانددن میشد ۱۰۰ میلیارد و پول استرماچونی پرداخت میشد
  • نجیب IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    الان دیگه همه پول را میشناسن حق با ساپینو و بازیکنانه چون زحمت میکشن حق شونو میخوان
  • محمدرضا IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    بی شک این همه فرافکنی و دروغ پردازی از جانب پیشکسوتان و افراد نابخرد حول و حوش تیم ابی و نسبت‌ادعاهای دروغ به تیمهای رقیب دیگر جایگاهی در حساب و کتاب یک شرکت بورسی نخواهد داشت دلسوزان امروز که برای شرایط اسفناک امروز این تیم سینه می درند و یقه می شکافند دیروز و در زمان هزینه های گزافی که برای حمایتهای همه جانبه از این تیم میشد تا بهر طریق ممکن انگونه بطور غیرعادی یک اولی را کسب نمایند کجا بودند که الان نقش دایه بالاتر از مادر را دارند بازی می کنند. اری ان زمانی که همگی شما با حمایتهای چشم بسته مشوق هزینه های عیرعادی مدیر عامل غیر منطقی تان بودید می بایستی به فکر به گل نشستن کشتی بی سکان امروزتان می بودید. بهای اولی ناعادلانه دیروزتان را امروز و با این همه بدهی اسفناک پرداخت نموه اید. اولی که هیچگاه از روی عدالت و بازی جوانمردانه نبود و کلی لشکر خارج از میدان رقابت در ان نقش ایفا نموده بودند. حال سوال این است که ایا لذت ان قهرمانی ناپلئونی به این همه مصیبت وارده می ارزید و می ارزد؟
  • محمد IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    پول استرا پرداخت شده ولی باشگاه جای دیگر هزینه کرده، چه ربطی به پرسپولیس دارد که تا کم می آورید از پرسپولیس مایه می‌گذارید؟
  • شاهرخ IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    در این فوتبال گل بگیرید بهتره ، جز آبروریزی در سطح باشگاهی و ملی چیزی نداره البته برای دزدها همه چی داره .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی