نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
ستاره‌ای که مجیدی پسندید و ساپینتو خرید!/ تعویض طلایی استقلال قرار بود یک سال قبل آبی‌پوش شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا میرزایی قرار بود سال قبل و در زمان حضور مجیدی به استقلال بیاید، اما با یک سال تأخیر و در دوران ساپینتو آبی‌پوش شد.

رضا میرزایی وینگر تکنیکی و سرعتی استقلال در تابستان با قراردادی 2 ساله به این تیم آمد و در اکثر مواقع هم به عنوان بازیکن تعویضی به ترکیب استقلال اضافه می شود. میرزایی اما در بازی با گل گهر در نقش ناجی تیمش ظاهر شد و با ورودش به بازی زمینه کامبک استقلال را رقم زد و گل بسیار زیبایی به ثمر رساند. میرزایی که لقب تعویض طلایی استقلال را از هواداران این تیم گرفته، قرار بود فصل گذشته به استقلال بیاید و فرهاد مجیدی نظر مثبتی روی این بازیکن داشت.

با این حال پیشنهاد خوب سپاهان برای تمدید قرارداد باعث شد تا میرزایی ترجیح بدهد در سپاهان بماند و قید حضور در استقلال را بزند. در تابستان امسال اما شرایط فرق کرد و میرزایی با توجه به حضور مورایس در سپاهان ترجیح داد از این تیم جدا شود، چون مورایس اعتقادی به این بازیکن نداشت. برای دومین سال متوالی پیشنهاد استقلال به این بازیکن رسید ولی این بار میرزایی با آبی‌ها قرارداد بست و پیراهن این تیم را برتن کرد.

هرچند میرزایی قبل از ورود ساپینتو استقلالی شد، ولی به گفته خودش سرمربی پرتغالی فیلم بازی‌های او را دید و تایید کرد که میرزایی جذب شود. میرزایی که با توجه حضور محبی و قایدی و آمادگی بالای این دو وینگر اغلب نیمکت نشین است، تلاش می کند تا شرایط را برای حضور فیکس خود در ترکیب استقلال فراهم کند و بتواند بیشتر در ترکیب تیمش به میدان برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی