نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
لیونل مسی
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد ستاره آرژانتینی آماده انتقال به لیگ آمریکا نیست و روزنامه‌نگار آرژانتینی رفتن او به آمریکا و عربستان را بعید می‌داند.

انتظار نمی‌رود لیونل مسی، مهاجم پاری‌سن‌ژرمن فصل آینده در MLS بازی کند.

قرارداد ستاره آرژانتینی با قهرمان فرانسه در پایان این فصل تمام می‌شود و به نظر می‌رسد فقط دو گزینه محتمل برای آینده او وجود داشته باشد: تمدید قرارداد با پاریس یا بازگشت به بارسلونا برای احیای دوباره روابط خود با باشگاه مورد علاقه‌اش. خیلی‌ها تصور می‌کردند که او تصمیم می‌گیرد اروپا را ترک کند و به آمریکای شمالی یا به عربستان سعودی برود، اما رسانه آرژانتینی TNT Sports ادعا می‌کند که احتمال بازی مسی در لیگ آمریکا خیلی بعید است.

آرتورو بولیان روزنامه‌نگار اطمینان داده که مسی به دنبال این است که در سطح رقابتی باقی بماند و برای کشورش در کوپا آمریکا ۲۰۲۴ بازی کند. بولیان در مورد گزینه MLS گفت: «خیلی بعید است. کوپا آمریکا ۲۰۲۴ در راه است و مسی چالش‌های جدیدی دارد. عربستان سعودی و MLS بسیار دور از ذهن هستند.»

در هفته‌های اخیر، به دلیل آخرین اظهارات هیئت مدیره باشگاه و سرمربی تیم، ژاوی هرناندس، شایعات در مورد بازگشت احتمالی این بازیکن آرژانتینی به بارسلونا افزایش یافته است. اگرچه به نظر می‌رسد که گزینه بازگشت به «خانه» در روزهای اخیر قوت گرفته، اما حقیقت این است که مسی فقط یک پیشنهاد تمدید از تیم فعلی خود دارد، و بارسلونا هنوز تماس رسمی با این بازیکن آرژانتینی برقرار نکرده است.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی