شکایت تیم ته‌جدولی از صدرنشین؛ بارسلونا ۳-۰ بازنده می‌شود؟/ دردسر ستاره جوان برای تیم ژاوی
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

الچه سعی داشت بارسلونا را به تخلف محکوم کند اما لالیگا و فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کردند که هیچ تخلفی صورت نگرفته است.

به نظر می‌رسد که بارسلونا در بازی مقابل الچه قوانینی را زیر پا گذاشته است و این موضوع مربوط به گاوی است.

الچه از حضور این هافبک جوان در بازی شنبه شب که با نتیجه ۴-۰ به سود بارسا به پایان رسید، ناراضی است. به گزارش «کادنا کوپه»، استدلال الچه این است که مجوز گاوی لغو شده و او نباید در این بازی حضور پیدا می‌کرد. این ایستگاه رادیویی گفت: «ماده ۱۴۱ فدراسیون فوتبال اسپانیا از بازی مجدد گاوی در همان فصلی که مجوزش لغو شده جلوگیری می‌کند.»

با این حال، این استدلال توسط لالیگا و فدراسیون فوتبال اسپانیا رد شده است، و لیگ و فدراسیون اطمینان داده‌اند که هیچ مشکلی با بازی گاوی وجود ندارد. ارگان‌ها می‌گویند که گاوی در تیم B ثبت‌نام کرده و شماره ۳۰ را در اختیار دارد. یعنی وضعیتش به حالت نرمال درآمده و منعی برای حضورش در تیم یک وجود ندارد. بنابر استدلال دو هیئت حاکمه، بارسلونا و گاوی هیچ تخلفی مرتکب نشده‌اند.

شماره پیراهن گاوی چیست؟

وضعیت گاوی کمی پیچیده است، زیرا او با قبول قرارداد پیراهن شماره ۶ بارسلونا را در اختیار گرفت، اما لالیگا به دلیل وضعیت مالی بارسلونا مانع از ثبت قرارداد جدید شد. آنها بیش از بودجه ۲۰۲۳-۲۰۲۲ خرج کردند، اما باشگاه اقدامات قانونی را انجام داد و توانست گاوی را به خدمت بگیرد. با این حال پیچیدگی‌های زیادی به وجود آمد و گاوی به لیست بازیکنان پایه برگشت.

این مطلب را هم بخوانید: بارسلونا مجبور به فروش بازیکنان مهم شد/ چه کسانی باید از نوکمپ بروند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی