نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
لیساندرو مارتینس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیساندرو مارتینس مدافع شیاطین سرخ از عملکرد تیم و البته تعویض خود به شدت عصبانی بود.

منچستریونایتد یک بازی مهم را برای تثبیت جایگاه خود در رتبه سوم جدول لیگ برتر انگلیس باخت و در هفته بیست و نهم لیگ برتر، با نتیجه ۲-۰ مغلوب نیوکاسل شد تا این تیم در امتیاز (۵۰) با آنها برابری کند و جایگاه سوم جدول رده بندی را با تفاضل گل بهتر در اختیار خود بگیرد .

یکی از بازیکنانی که در این بازی عملکرد خوبی نداشت لیساندرو مارتینس مدافع آرژانتینی شیاطین سرخ بود. این مدافع ۲۵ ساله پس از ۸۴ دقیقه جای خود را به فاکوندو پلیستری اروگوئه ای داد. او هنگام تعویض عصبانی بود، زمین را ترک کرد، به سمت نیمکت رفت و قبل از اینکه روی صندلی بنشیند، ضربه محکمی با کف دست به صندلی جلویی وارد کرد تا تخلیه شود. لحظاتی بعد، یکی از اعضای نیکمت دست خود را دراز کرد و به دنبال آرام کردن او بود، اما نتوانست ژست تلخ و عصبانی لیساندرو را عوض کند. چیزی که بیشتر لیساندرو را عصبانی کرد این بود که ویلسون مهاجم نیوکاسل ۴ دقیقه پس از خروج او از زمین  گل دوم حریف را زد.

البته نظر نمی‌رسید این واکنش مارتینس پیامی خشمگین نسبت به سرمربی یونایتد یعنی اریک تن‌هاخ باشد. این مربی در حال تماشای بازی و متوجه واکنش شاگردش نشد. لیساندرو قبلا در آژاکس هم شاگرد تن‌هاخ بوده و با او رابطه نزدیکی دارد. واکنش لیساندرو عصانیت او را از نتیجه بازی و نوع عملکرد هم‌تیمی‌هایش نشان می‌داد.

این مطلب را هم بخوانید: سرمربی منچستریونایتد عصبانی شد؛ همیشه به این سؤال‌ها می‌خندم/ برای خودتان داستان می‌سازید

عکس| واکنش عصبی مدافع سرخ‌ها بعد از تعویض

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی