نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
بیشتر از یک سال از آبروریزی بین‌المللی گذشت/ نه کسی توبیخ شد و نه کسی استعفا داد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فروردین سال گذشته شاهد اتفاقات تلخی در مشهد بودیم که برای آن نه کسی توبیخ شده و نه کسی استعفا داده!

بعد از مسجل شدن صعود تیم ملی به جام جهانی، مدیران فدراسیون فوتبال تصمیم گرفتند بازی تیم ملی مقابل لبنان را در مشهد برگزار کنند. بازی که با برتری دو بر صفر تیم ملی به پایان رسید ولی یک روز بسیار تلخ برای فوتبال ایران رقم خورد. با توجه به الزام فیفا و ای اف سی برای حضور بانوان در ورزشگاه، مدیران فدراسیون باید برای ورود بانوان شرایط لازم را فراهم می‌کردند ولی نه تنها این اتفاق رخ نداد، بلکه یک آبروریزی بین المللی برای فوتبال ایران رقم خورد. خطر تعلیق در صورت عدم راه ندادن تماشاگران زن باعث شد تا بعد از معرفی مشهد به عنوان شهر محل میزبانی از تقابل تیم‎‌های ملی ایران و لبنان، یک چالش بزرگ برای مسئولان فدراسیون فوتبال ایجاد شود.

سامانه بلیت‌فروشی مسابقه در شرایطی فعالیت خود را آغاز کرد که تعدادی از هواداران زن علاقه‌مند به تماشای بازی تیم ملی توانستند بلیت تهیه کنند اما با وجود خریداری بلیت و تجمع گسترده تماشاگران زن در مقابل ورودی ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد، اجازه حضور آن‌ها در روی صندلی‌های ورزشگاه صادر نشد و برخوردهای زشت‌وزننده‌ای در مقابل درب ورزشگاه باعث شد تا به سرعت، این مسئله مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی قرار گیرد.

حتی در اقدامی ناشایست از اسپری فلفل برای متفرق کردن بانوان استفاده شد و یکی از تلخ ترین روزهای فوتبال ایران رقم خورد که بازتاب بسیار بدی در دنیا برای ایران داشت. بعد از این حواشی مسئولان کشوری و استانی و حتی رئیس جمهور دستور پیگیری سریع این پرونده را دادند و قول دادند به زودی با عاملان این کار زشت برخوردی جدی خواهند کرد.

با این وجود بعد از گذشت بیشتر از یکسال از آن اتفاق تلخ هنوز گزارشی مبنی بر پیگیری و برخورد با خاطیان منتشر نشده است. حتی مدیران وقت فدراسیون فوتبال و کسانی که میزبانی را به مشهد بردند هنوز هم در راس امور قرار دارند و عضوی از تیم مدیریتی فدراسیون فوتبال هستند.

بیشتر از یک سال از آبروریزی بین المللی گذشت/ نه کسی توبیخ شد و نه کسی استعفا داد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    کارو بسپارید دست رییسی تا ابی دوربینی با ی دستور سریع فوری انقلابی کارو یکسره کنه
  • محمد صادق IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    چقدر شما ساده اید ، یعنی توقع داشتین با خودشون برخورد کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی