نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
بی‌تفاوتی استراماچونی به حذف استقلال از آسیا/ ادامه کار مربی جنجالی در ایتالیا
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که باشگاه استقلال به واسطه پرونده آندره‌آ استراماچونی شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده است، این مربی ایتالیایی به کار خود ادامه می‌دهد.

باشگاه استقلال تهران برای گرفتن مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا تا جمعه شب فرصت داشت که بدهی ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار یورویی آندره استراماچونی را بپردازد. استراماچونی که در سال ۱۳۹۸ برای چند ماه سرمربی استقلال بود، بعد از عدم دریافت مطالباتش به ایتالیا بازگشت و در پرونده شکایت از استقلال در فیفا و دادگاه عالی ورزش به پیروزی رسید.

از آنجا که استقلال پول استراماچونی را در تاریخ تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای گرفتن مجوز حرفه‌ای پرداخت نکرده است، باید این باشگاه را حذف شده بزرگ لیگ قهرمانان آسیا دانست. البته گفته می‌شود استقلال به جز این مورد، پرونده‌ها و مشکلات دیگری هم داشته است.

اما استراماچونی که دیر یا زود پول هنگفتی از باشگاه استقلال نصیبش خواهد شد، این روزها چه کار می‌کند؟ این مربی ایتالیایی از زمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به عنوان یک کارشناس تلویزیونی در ایتالیا مشغول به کار است و هر از گاهی با نظراتش خبرساز می‌شود.

این مربی ایتالیایی که در حال حاضر با شبکه DAZN کار می‌کند، آخرین بار روز گذشته بدون توجه به اتفاقاتی که برای باشگاه استقلال رخ داده است، به تحلیل بازی میلان - ناپولی پرداخت.

استراماچونی مدتی بعد از جدایی از استقلال به باشگاه الغرافه قطر رفت و در این تیم مشغول به کار شد. او سپس از الغرافه کنار گذاشته شد و از آن زمان کارشناس تلویزیونی است؛ هرچند که اعلام آمادگی کرده است که فصل آینده دوباره به کار مربیگری بازگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • حسین بابائی CH ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    شما مناظر بودی چی کار کنه ؟ وکلای ایشون یه شکایت نامه تنظیم کردن و به فیفا ارایه کردن و مراحل قانونی و اجرای حکم را وکلای اون پیگیری می‌کنند ،شما فکر کردی استقلال برای او مهمه ؟ داره زندگی می‌کنه حکم صادر بشه وکیلش بهش اطلاع میده .
  • ناشناس IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    درد و بلای ساپینتوی با مرام بخوره تو سرت استراماچونی بی غیرت اگر یه ذره یه ذره انسانیت داشتی و اگر یه ذره تعصب استقلال رو داشتی کمی صبر می کردی و استقلال رو در اون زمان ول نمی کردی و این همه دچار مشکلاتش نمی کردی خدای استقلال زده تو سرش قطر هم بیرونش کرده و یا می تونستی با باشگاه به توافق برسی و شکایتت رو پس بگیری تا تیم استقلال با مشکل حذف مواجه نشه
    • حسن NL ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      تعصب به چی؟؟ مگه کشورشه؟ فچل بودن مدیرها و مسئولین رو گردن این بیچاره نندازید! این یه مربی حرفه ایه پولشو ندن شکایت می کنه! خیلی ساده است! فکر کردید عاشق چشم و ابروی ایرانی هاست؟ ساپینتو هم همینه. نهایت یک سال دو سال صبر کنه. پولشو ندن شکایت می کنه!
  • بهرام IT ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    من خودم ایتالیایی هستم آخه اون استراماچیونی اصلا کی هست که برداشتید آوردید ایران مربی استقلال بشه!!اینجا تو ایتالیا کسی تیم دست اینها نمیده،گزارشگری کردنش هم به درد خودش میخوره اینرا اصلا در ایتالیا کسی به عنوان فوتبالی نمی شناسه می روید هر چی به درد نخور از همه جا مانده و رانده را می آورید توی ایران ما آخرش هم یه پول مفت و هنگفت از ما به جیب بزنند و بروند.الان در مرکز ایتالیا یک آپارتمان ۶۰ متری را با ۲۰ هزار یورو هم میتونی بخری اما در تهران با این پول اجاره هم نمی‌توانی بکنی،ایتالیایی امروز فقیر و گرسنه هست و اسپانیایی و پرتغالی و یونانی و......بدتر از ایتالیایی اینها راه افتادن دوره یه سری ساده لوح مثل ایران و امثال ایران را سرکیسه کنند و فقط دنبال پول هستند چونکه در کشورهای خودشان از سال ۲۰۰۸ به بعد قحطی کار و پول آمده.حالا یه کمی عاقل و محکم تر باشید و پای این گدا گرسنه های بی خاصیت اروپا را به کشور باز نکنید.مربی اروپایی هم می آورید لااقل از کشور درست و حسابی اروپا بیارید که سرش به تنش بی ارزه مثل فرانسوی،انگلیسی یا آلمانی.....
    • پاستای سرخ IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      استراماچونی همونیه که تا هفته دوازدهم کاری کرد کارستان ، کاری کرد که وزیر ورزش جناب بابا مسعود و مدیرانش از ترس اینکه پرسپولیس جلوی استقلال و هوادارانش با اون همه حمایت ضایع نشه یک شبه دستور کودتا علیه او را صادر کرد و این ماجراها رو درست کرد ضمنا به نظرم تو حتی یه پاستای ایتالیایی هم تا حالا نخوردی چه برسه که ایتالیایی باشی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ناشناس IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    ساپینتوی با مرام در چنین شرایطی تیم رو با تمام قدرت نگه داشتی یامگا و سیلوا خارجی هایی که می تونستن برن و برای پولشون پرونده هایی دیگه رو برای استقلال باز کنن اما ساپینتو ی با معرفت بمانند استرا ول نکرد ماند و روحیه داد ذهنیت برد داد می تونن حرفه ای باشن و با معرفت ، به لطف یزدان مشکلات حل میشه و شماها هم به حق خودتون می رسید ساپینتوی بامرام دل هوادارا رو با مرام و معرفتت تسخیر کردی
  • ناشناس IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    هوادارای کیسه برا این چونی عزا گرفته بودن کلا ۳ ماه تو کیسه بود بهش میگفتن رئیس 😂😂 ۳ ماه ۲ میلیون یورو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی