نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
دروغ می‌گویند؛ من نمی‌خواهم مددی مدیرعامل استقلال شود!/ هنوز با استعفای فتح‌الله‌زاده موافقت نکرده‌اند اما...
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هئیت مدیره باشگاه استقلال گفت: اینکه من می‌خواهم احمد مددی مدیر عوامل استقلال شود و برای آوردن او تلاش می‌کنم دروغ است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: هنوز نشست هیئت مدیره باشگاه استقلال برگزار نشده است که درباره استعفای علی فتح‌الله‌زاده از سمت مدیرعاملی تصمیم‌گیری شود.

وی افزود: فتح‌الله‌زاده برای استقلال زحمات زیادی کشید، او در این مدت که بر صندلی مدیرعاملی نشست تلاش‌های زیادی را از خود نشان داد و اقدامات موثری انجام داد، او برای پرداخت پول استراماچونی خیلی زحمت کشید و با مسئولان مختلف رایزنی کرد اما متاسفانه این اقدامات مفید واقع نشد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: ماجرای استراماچونی به مدیران گذشته برمی‌گردد، آن‌ها در حالی که می‌توانستند پول استراماچونی را پرداخت کنند از انجام این کار خودداری کردند تا شرایط بحرانی و این اتفاقات تلخ شکل بگیرد.

وی تصریح کرد: این که شایعاتی مطرح می‌شود من به دنبال آوردن احمد مددی به استقلال هستم واقعیت ندارد این‌ها شایعاتی بود که با واقعیت فرسنگ‌ها فاصله دارد، در حالی که هنوز با استعفای فتح‌الله‌زاده موافقت نشده است چطور و چگونه افرادی که قصد ضربه زدن به استقلال را دارند این شایعات را مطرح می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کورش IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    فعلا همه کاره فدراسیون وسازمان لیگ مظلومیه
    • ا.م IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      یکنفرپول دوستش رابرداشته بود ومیگفت کارمن نیست،مجبورشدندجیب ولباسش رابگردند،پیدانشد،به دستش که مشت کرده بودمشکوک شدندگفتنددستت رابازکن،وقتی بازکرد پول دوستش راتومشتش مخفی کرده بود،وبلافاصله باکمال پررویی گفت دیدید کارمن نبود،حالا حکایت مظلومی ،سمیعی ومؤمنی هست که توبانداجرلو بودن واین فاجعه رابه آجرلووفتحی ربط میدن مظلومی یکی ازصغیروکبیرباشگاه بوده که وام چندصدمیلیونی وحقوق های نجومی در زمان آجورلو گرفته متاسفانه نه تنها تواین فاجعه مدیریتی بلکه اکثرمواقع جای شاکی ومتهم عوض میشه
  • ناشناس IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    استقلال مظلوم از وزیر گرفته تا قربانزاده خصوصی سازی همراه اول ریخت و پاش قبلی ها بجای پرداخت استرای بی معرفت زمینت زدن اما ایمان داریم به لطف یزدان دوباره برمی خیزی
  • استقلالی IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    تو خودت رفتنی هستی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی