شیخ دیاباته
منبع: فرهیختگان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شیخ دیاباته مهاجم پرسپولیس به دلیل مصدومیت‌های پی در پی دیگر جایی در تفکرات یحیی گل محمدی ندارد.

شیخ دیاباته را می‌توان بدترین خرید پرسپولیس در این فصل دانست. بازیکنی که با قرارداد مالی ۳۵۰ هزار دلاری (بدون آپشن‌های موجود در قرارداد) به پرسپولیس آمد اما از همان ابتدای کار مصدوم شد و چندهفته طول کشید تا اولین بازی‌اش را برای سرخپوشان انجام دهد.

او در دو مقطع بسیار حساس دیگر هم مصدوم شد تا کاملا از چشم یحیی گل‌محمدی بیفتد. یک بار آن قبل از دربی رفت و بار دیگر قبل از بازی حساس پرسپولیس با سپاهان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی بود که هر مرتبه او حداقل سه‌چهار بازی متوالی را از دست داد. در چنین شرایطی سرمربی پرسپولیس نیز تصمیم گرفت دیگر روی شیخ دیاباته حساب نکند. به‌خاطر همین مساله در دو بازی اخیر پرسپولیس با سپاهان و مس‌رفسنجان، گل‌محمدی با وجود اینکه شیخ را روی نیمکت داشت در بازی اول اصلا بازی نداد و در بازی دوم هم در ۵ دقیقه پایانی به میدان فرستاد.

یحیی حتی در بازی دوستانه تیمش با پیکان در تعطیلات عید هم از دیاباته به‌عنوان بازیکن تعویضی برای دقایقی استفاده کرد. به‌هرحال با بازگشت دوباره لئاندرو پریرا به ترکیب اصلی بعد از دوران محرومیت یک جلسه‌ای، شیخ شاید حتی فرصت همین ۵ دقیقه بازی را هم پیدا نکند. به‌نوعی باید گفت دوران حضور مهاجم سابق استقلال در پرسپولیس زودتر از آنچه تصور می‌شد به پایان رسید، مگر اینکه در هفته‌های پایانی شرایط به سود او رقم بخورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • میثم IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    مهاجمان مارو : عبدی وسط تمرین ول میکنه میره جشن قهرمانی نساجی / عیسی آل کثیر که با محرومیت جنجالیش و لج کردن سر رباط پاره حاشیه داشت الان رفته دو تا تتو دلفین و میکی موس زده و سر تمرین به بازیکنان تبلیغ و نمایش میکنه و به همین خاطر یحیی جلو مس بازی بهش نداد/ دیاباته که معلوم نیست مدام مصدوم میشه یا خودش را میزنه به مصدومیت / لیاندرو پریرا هم که تو حساس ترین بازی فصل اخراج میشه / لوکادیا هم که قبل دربی ما رو تنها گذاشت رفت / این تیم دیگه تو پست مهاجم بعد طارمی منشا علیپور طلسم شده
  • سلام IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    اینم مثل قبلی ها مفت خور و بی خاصیت بجای صادقی دانیال شيخ سرلک حنانوف فرجی عیسی اگه از امیدهای خودمان بازیکن گرفته بودیم قطعا پرسپولیس الان صدر جدول بود بازیکنای امید انگیزه دارن پرسپولیس اگه با بازیکنای آکادمی خودش قهرمان بشه خیلی لطف داره اینکه از این تیم و آن تیم بازیکن بگيريم لطفی نداره فقط کلی پول باشگاه هدر میره برای نمونه صادقی زپرتی ۲۰ میلیارد گرفته که خداوکیلی اندازه‌ ۲۰ میلیون برای پرسپولیس استفاده نداشته حتی صادقی مفتش گرانه چون با وجودش تیم را ۱۰ نفره می‌کنه اگه ۱۰ تا بازیکن امید تو تیم داشته باشیم قطعا تمامشان تلاش میکنن که از بقیه بهتر باشن تا تو ترکیب قرار بگیرن ولی بی خاصیت هایی مثل دانیال صادقی سرلک شیخ خیالشان راحته چون قرارداد دارن و پول خوبی گرفتن در هر صورت به پولشان میرسن که ايشالا کوفتشان باشه که با این شکل فوتبال حال هوادار را خراب می‌کنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی