نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
روس‌ها دست بردار شاگردان قلعه‌نویی نیستند/ چراغ سبز روسیه به فدراسیون فوتبال ایران
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال روسیه گفت: علاقه‌مند هستیم با تیم ملی ایران در کشور خودمان بازی کنیم و به همین جهت تقویم را بررسی خواهیم کرد.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه سوم فروردین ماه در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند. این بازی با نتیجه تساوی ۱ - ۱ به پایان رسید.

روسیه که با حکم فیفا و اتحادیه فوتبال اروپا از حضور در مسابقات بین المللی محروم است، همزمان طرح ادامه کار در فوتبال آسیا را دنبال می‌کند.

بیش از یک سال از محرومیت فوتبال روسیه گذشته است و تیم ملی این کشور در این مدت با تیم‌های آسیایی قرقیزستان، تاجیکستان، ازبکستان، ایران و عراق بازی کرده است.

هرچند جدایی روسیه از فوتبال اروپا و انتقالش به فوتبال آسیا هنوز قطعی نیست اما «الکساندر دیوکوف» رئیس فدراسیون فوتبال روسیه می‌گوید این تیم انجام بازی‌های تدارکاتی دیگر را در نظر دارد و از تیم ملی ایران هم به عنوان یکی از حریفان آینده روس‌ها نام برد.

دیوکوف در گفتگو با سایت «اسپورت اکسپرس» در واکنش به احتمال رویارویی دوباره تیم ملی روسیه با ایران، گفت: ما یک بازی در تهران انجام دادیم و در مورد امکان بازی برگشت در روسیه صحبت کردیم.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال روسیه علاقه مند به میزبانی از ایران در امسال یا سال آینده است. لازم است برنامه‌های طرف ایرانی با ما مطابقت داشته باشد. ما به تقویم نگاه خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال روسیه درباره احتمال رویارویی با چین هم گفت: این تیم هم مطرح شد اما در آن زمان چین آماده انجام مسابقه نبود. البته هنوز امکان بازی با این تیم وجود دارد. شاید سال آینده چنین مسابقه‌ای داشته باشیم. این یکی از گزینه هاست.

 بحث حضور تیم ملی روسیه در تورنمنت فوتبال آسیای مرکزی (کافا) با حضور قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ایران، ازبکستان و افغانستان مطرح شده است و باید دید روس‌ها برای اولین بار پای به این رقابتها می‌گذارند یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی