نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
۶ |
۰
وزارت ورزش از ماجرای استعفای فتح‌الله‌زاده دلخور است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از لحن صحبت های حمید سجادی کاملا مشخص است که وزارت ورزش از ماجرای استعفای مدیرعامل باشگاه استقلال دلخور است.

علی فتح‌الله‌زاده در صفحه شخصی خود نامه استعفایش را منتشر و البته چند ساعت بعد پاک کرد. در این راستا وزیر ورزش مصاحبه‌ای انجام داد و گفت ما منابع لازم را در اختیار دو باشگاه قرار دادیم و گفتیم این گوی و این میدان. از لحن او کاملا مشخص بود که اصلا انتظار نداشت علی فتح‌الله‌زاده استعفا کند و برود. البته مدیرعامل مستعفی استقلال هم بابت یکسری مسائل به شدت ناراحت بود و حالا هم بعید است برگردد حتی اگر هیات مدیره رای به ماندن او بدهند.

وزارت ورزش مدعی است دولت تا جایی که امکان داشته از استقلال و پرسپولیس حمایت کرده و مدیران دو باشگاه باید بدهی های معوقه را پرداخت می‌کردند اما بهرحال مشکل استقلال و استراماچونی هنوز حل نشده و با استعفای فتح الله زاده هم حل نمی‌شود چون بهرحال مدیر جدید هم که بیاید قبل از هر کاری باید پول مربی سابق و ایتالیایی استقلال را پرداخت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حسین IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    آقای سجادی از روزی که این خصوص سازی بعمل آمده شخصی بنام قربانزاده چپ وراست فقط وفقط به استقلال کبیر گیر می دهد انگار که پرسپولیس علیه السلام هست آقای وزیر شما متولی هستی باید بطور عادلانه برخورد شود یعنی چه که پرسپولیس با پول بیت المال پول برانکو دلالویچ، کالدرون، بودیمیر، رادشویچ را پرداخت کرده بعد هم ۳۰۰میلیارد تومان خصوصی سازی هم گرفته اما استقلال فقط مقداری جهت پرداخت بدهی استراماچونی گرفته این عادلانه نیست بایستی پول استراماچونی را جداگانه پرداخت می گردید بنده خدا فتح الله زاده مجبور بوده معوقات بازیکنان را پرداخت نماید
    • تیراختور T,T IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      چقد شماها روتون زیاده ؛ میگین چون از پول بیت المال به فلان باشگاه دادین پس باید به ما هم بدین. همینجوری قهرمان می‌شید. ورزش ایران مگه فقط کیسه و پیروزیه؟ الان هم میگین ،چون توی باشگاه ما چندین میلیارد گم شده فلان باشگاه هم باید یه مدرک پیدا کنید که دزدی شده باشه . یه وزیر که پیروزی‌چیه، این وزیر هم که دوچرخه سواره بعد ادعاتون هم میشه.
  • کلنگلیس IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    مگه وزیر ورزش هم داریم توایران ؟؟؟؟تاجایی که من میدونم اینا مدیران بولینگن نه وزیران ورزش
  • حرف هواداران استقلال IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    والله ماهواداران استقلال هم از وزیر ورزش دلخوریم چون متاسفانه به چشم ملی به استقلال نگاه نکرد وگرنه میشد از صندوق کار آفرینی یا بانکی دیگر برای استقلال هم وام می گرفت تا استقلال به درد وسر نیفتد بالاخره استقلال مال دولت است وما هواداران استقلال هم جز این ملت واین کشور هستیم انتظار داشتیم که ما مثل پرسپولیس از صندوق کار آفرین کمک می شد ولی نشد انگار استقلال همیشه سنگ زیرین هست همیشه استقلال ضربه خورده پارسال هم استقلال کبیر می توانست به آسیا برود ولی چون پرسپولیس نتوانست استقلال را هم پا سوز پرسپولیس کردند آقای وزیر متاسفانه دور وبریهات خوب نیستند همین قربانزاده از روزی که آمده فقط سنگ لنگپولیس را به سینه می زند واقعا نمی‌دانم چطوری این مدیران عقده ایی را مسول می‌کنند
  • خسرو گارس چی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    باسلام و احترام ؛ هیچکس اشتباه و گناهی ندارد!! گناهکاران : ۱_مصونیت مقامات . ۲_ خزانه بیت الحال . ۳_ عدم مطالبه گری مردم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی