نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱
۱۴ |
۰
مدیرعامل بعدی استقلال از آمریکا می‌آید!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

طی روزهای اخیر پس از انتشار متن استعفای علی فتح‌الله‌زاده اسامی مختلفی برای جانشینی او مطرح شده اما یک نفر توجه مسئولان وزارت ورزش که بیشتر به خودش جلب کرد

پیرو پایان مهلت تعیین شده از سوی فیفا برای پرداخت بدهی آندره آ استراماچونی، باشگاه استقلال رسماً نتوانست تا ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه روز جمعه گذشته ۱۱ فروردین این مبلغ را به حساب طلبکار ایتالیایی‌اش واریز کند و به همین خاطر عنوان شد که باشگاه استقلال در حال حاضر از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شده است.

در این حد فاصل علی فتح‌الله‌زاده ساعاتی پس از پایان مهلت قانونی از سمت خود استعفا کرد. گرچه امروز در جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال با این استعفا مخالفت شده اما از نزدیکان به باشگاه استقلال خبر می رسد بین گزینه‌های احتمالی برای جانشینی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل بعدی استقلال یک نفر بیش از بقیه شانس دارد.

طی روزهای اخیر اسامی مختلفی از جمله میرشاد ماجدی، محمدحسین قریب و احمد مددی به عنوان جانشینان احتمالی علی فتح‌الله‌زاده اسم برده شد و حتی در این بین نام احمد سعادتمند هم مطرح بود اما ظاهراً یک نفر بیش از بقیه به این موضوع نزدیک تر است.

واکنش اینستاگرامی سعید آذری (مدیرعامل اسبق باشگاه های ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان) نسبت به استعفای علی فتح‌الله‌زاده - که پیش از این نیز در دو مقطع کاندیدای مدیرعاملی در باشگاه استقلال شده بود - باعث شد توجه مسئولان وزارت ورزش به این کاندیدا بیش از پیش معطوف شود.

مدیرعامل بعدی استقلال از آمریکا می‌آید!

از افراد نزدیک به حوزه مدیریتی در جمع مدیران اسبق باشگاه استقلال خبر دار شدیم سعید آذری که چندی قبل به آمریکا سفر کرده به تازگی صحبتهایی در این باره با یکی از مسئولان ورزشی کشورمان انجام داده و در این باره چندان هم بی اطلاع نیست.

سعید آذری بارها در مصاحبه‌هایش - در دورانی که مدیرعامل ذوب‌آهن نبود - اعلام کرد که یک استقلالی دو آتشه است و از اینکه بتواند روزی بر مسند مدیرعاملی این باشگاه بنشیند استقبال می کند. حالا و در شرایطی که هیئت مدیره باشگاه استقلال با استعفای علی فتح‌الله‌زاده مخالفت کرده گفته می شود این موضوع به بهانه زمان خریدن برای انجام مذاکرات نهایی با گزینه وزارت ورزش برای این موضوع است. ظاهراً سعید آذری برای این موضوع قصد دارد با بررسی دقیق تر نسبت به شرایط مالی و اقتصادی باشگاه استقلال، این مهم را بررسی و در نهایت پاسخش به مسئولان وزارت ورزش را اعلام کند.

ناگفته نماند؛ طرفداران استقلال نسبت به مدیرعاملی علی فتح‌الله‌زاده و ادامه حضور اعضای هیئت مدیره فعلی باشگاه به شدت موضع دارند و معتقدند مدیران فعلی و قبلی باشگاه استقلال عاملان اصلی حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌روند.

قطعاً در روزهای آینده در این باره اخبار دقیق تری با جزئیات بیشتر منتشر خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • ابی IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    خدا از همه تون نگذره این هوادارن نفرین تون میکنند دو سال ما رو محرم کردید پول مردک ایتالیایی بی وجدان خوردید دل نزدیک به سی میلیون هوادار رو شکستید یکی نیست آجرلو رو محاکمه کنه چون سرداره
  • علی IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    آقای آذری مدیر بسیار توانمندی است ، بهترین گزینه مدیرعاملی استقلال هست ، خدا کنه مدیرعامل استقلال تهران بشوتد.
  • ایرانی IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    واقعا اینجا چه خبراست طرف درامریکا زندگی میکند میخواهند بیاورند مدیرش کنند وپول ببرد امریکا خرج کند درایران قطعی شده مدیری که به حرف شما گوش کنه نیست وای برما وای
  • خسروئ IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    چون اجرلو برتامه عالی داشت وبه دنبالسرمایه های باشگاه بوده حزو شد سرمایه هایی که هرکدامشون مثل کاخ نیاودلن مجموعه ورزشی ترکیه استقلال را زیر رو میکند
  • ح ب IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    بیاید محمود فکری را مدیر عامل کنید بهترین گزینه است
  • حمید IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    بهترین گزینه مدیرعاملی برا استقلال آشتیانی است
  • شاهرخ IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    بهترین گزینه رسول پناه بعنوان مدیر عامل استقلال معرفی بشه چون در پرسپولیس خوب باهاش تا نکردند بهترین گزینه است
  • بنده خدا IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    شادی نکردن در جشن قهرمانی چه تبعات سنگینی داره در این کشور
  • رحیم حسن شالی IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    مدیرعامل چه فرقی میکنه کی باشه وقتی هیج چیز سرجای خودش نیست دست از سر این تیم بردارید.مگه نمیگید پول بیت المال این تیمو بدید دست مردم تیمهای خارجی چطور اداره میشن استقلال بیشترین پتانسلو تو تیمهای ایرانی داره به گواه سابقش .آقا دست از سر ما بردارید .بچسبید به همون تیم سوگلیتون .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی