علی فتح الله زاده - استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هئیت مدیره باشگاه استقلال در جلسه‌ای که از قبل هم نتیجه آن معلوم بود، با استعفای علی فتح‌الله‌زاده مخالفت کرد.

علی فتح‌الله‌زاده در جلسه اضطراری امروز هیئت مدیره باشگاه استقلال با موافقت اکثریت اعضا، در سمت خود ماندگار شد.

ابقای فتح‌الله‌زاده نشان داد نه بی‌اعتنایی وزیر ورزش به آن استعفا از سر حادثه بود، نه پاک شدن غیرمنتظره پست مربوط به استعفای فتح‌الله‌زاده به صورت خودجوش اتفاق افتاد! بقای فتح‌الله‌زاده در پست مدیرعاملی اما نشانه دیگری هم داشت؛ مستاصل شدن هیئت‌مدیره‌ای که در این شرایط، گزینه‌ای دیگر جز همین مدیر مستعفی ندارد.

دقایقی قبل خبرگزاری دولتی ایرنا نوشت: با توجه به این‌که مهلت نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا ۳۰ مارس یا همان ۱۱ فروردین بود، از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد که باشگاه استقلال با توجه به عدم تسویه بدهی‌هایش، از پروسه کسب صدور مجوز حرفه‌ای کنار گذاشته شده و به صورت قطعی نمی‌تواند فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

همین خبر به ظاهر ساده، نشانه‌ای دیگر است مبنی بر این‌که غم و غصه حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، به نام علی فتح‌الله‌زاده سند می‌خورد؛ در واقع به نام مدیری که همین حالا در راس کار است. حالا مدیران قبلی هر کاری کرده‌اند، لابد یادم تو را فراموش!

فتح‌الله‌زاده که همیشه در دوران حضورش در فوتبال ایران از عشاق همیشگی بازگشت به استقلال بود، این بار در حالی که واقعا دلش می‌خواست برود و کارنامه‌اش با حذف استقلال از آسیا مخدوش نشود، نتوانست از جایش تکان بخورد. نه آقای وزیر استعفایش را تحویل گرفت، نه هیئت مدیره باشگاه دل و جرات این کار را داشت.

در نتیجه آقای فتح‌الله‌زاده همچنان در خدمت شما استقلالی‌هاست؛ چرا که هر مدیر دیگری هم در این شرایط می‌آمد، کاری از دستش ساخته نبود!

بیشتر بخوانید: رئیس هیئت‌مدیره باشگاه استقلال انتخاب شد/ واکنش دسته‌جمعی به استعفای فتح‌الله‌زاده

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۴
  • واعظ آشتیانی IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    فتل عشق شهرت است و پول باد آورده ، خودش گفت گول خورده و فکر کرده استقلال پول داره ! قبل از هر چیز چک‌های بخشیده شده(پاس شده) را به قیمت روز نقد کرد (۵میلیارد) اونهم از پولی که بهش داده بودن تا بدهی استراماپولی را تسویه کنه ! الان هم با سیاه بازی خواست زرنگی کنه و هواداران را مقابل وزارت قرار بده و در بره .
  • ناشناس IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    تغییر مدیریتی به مصلحت استقلال نیست دکتر فتح ا...زاده بایستی کفش آهنی بپا کنه برای حل مابقی مشکلات استقلال ، ‌کادر فنی هم به رهبری ساپینتوی با مرام و دوست داشتنی کارش رو خوب بلده و هدفش قهرمانیست نباید وارد حاشیه بشن
  • امیر IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    یحیی پنج شش بار استعفا داد برگردوندنش حالا تا یکی ازاستقلال استعفا میده همه خوشحال میشن فتحالله زاده بهترین گزینه هستش
  • ایرانی JP ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    مدیران قبلی استقلال باید در دادگاه پاسخگوی این افتضاح خود باشد.
  • صاحب IR ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    من به حاج فتل ایمان اوردم آخه توی این شرایط گرفتن طلب ازکیسه اونم به نرخ روز شاهکاره شاهکار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی