نظرسنجی

نتیجه بازی هوادار - پرسپولیس؟
عکس| سلفی یک فروشنده با زیدان/ استقبال کاربران فضای مجازی از تصویر جدید اسطوره
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تصویر زین‌الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید در یک مغازه سوژه رسانه‌ها شد.

در هفته‌های اخیر بسیاری از باشگاه‌های شاخص دنیا چون بایرن مونیخ، تاتنهام و چلسی سرمربیان خود را برکنار کردند تا بار دیگر نام زین‌الدین زیدان، سرمربی پرافتخار فرانسوی و یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال بر سر زبان‌ها بیفتد.

با این حال زیزو مثل تمام مدتی که از هدایت رئال کناره‌گیری کرد، ترجیح داد تا پیشنهادات را رد کند تا باز هم علاقه‌مندان به فوتبال برای تماشای او در کنار زمین فوتبال در انتظار بمانند.

زیدان که به واسطه نتایج فوق‌العاده با رئال مادرید در زمان هدایت این تیم و البته وجهه و شخصیت کاریزماتیکی که دارد، یکی از پرخواهان‌ترین سرمربیان آزاد در فوتبال اروپا محسوب می‌شود، محبوبیت بی‌نظیری در کشور فرانسه دارد و بارها در نظرسنجی‌های مختلف در این کشور به عنوان محبوب‌ترین شخصیت شناخته شده است.

همین موضوع باعث شده تا شهروندان فرانسوی هر بار با دیدن او ذوق کرده و سعی کنند قابی به یادگار از ملاقات با اسطوره فوتبال فرانسه برای خود ثبت کنند.

حالا تصویر سلفی فروشنده یک مغازه نان‌فروشی با زیدان، با استقبال کاربران فضای مجازی همراه شده تا بار دیگر لبخندهای دوست‌داشتنی این چهره محبوب، دل فوتبال‌دوستان را برای حضور او روی نیمکت یک تیم فوتبال، تنگ کند.

این مطلب را هم بخوانید: عکس| تصویری جالب از سلطان لیگ قهرمانان اروپا/ زیدان هم که باشی باید در پاساژ منتظر همسرت بمانی!

عکس| سلفی یک فروشنده با زیدان/ استقبال کاربران فضای مجازی از تصویر جدید اسطوره

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی هوادار - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی