نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
حسرتی که به دل این ۴ ستاره باقی ماند/ بازی ملی؟ شاید وقتی دیگر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۴ بازیکن دعوت‌شده به تیم ملی فرصت بازی کردن پیدا نکردند.

سرمربی جدید تیم ملی درحالی اقدام به انتخاب نفرات منتخب برای اردوی نوروزی و دو بازی دوستانه مقابل روسیه و کنیا کرد که چند بازیکن اولین اردوی ملی خود را تجربه می‌کردند و قبلا تجربه ملی در رده بزرگسال را نداشتند.

این بازیکنان که جزو خوب‌های لیگ ما بودند، برای اولین بار به تیم ملی دعوت شدند ولی نتوانستند فرصت بازی کردن پیدا کنند. حسین پورحمیدی دروازه‌بان آماده آلومینیوم اراک با وجود حضور در اردوی ملی، نتوانست شانس بازی در ترکیب تیم ملی را به‌دست آورد و با وجود استفاده از علیرضا بیرانوند، حسین حسینی و پیام نیازمند، قلعه‌نویی فرصت بازی به پورحمیدی را در اردوی اخیر نداد تا این دروازه‌بان باانگیزه خود را برای اردوهای بعدی آماده کند.

محمدامین حزباوی، مهدی حسینی و البته رضا شکاری دیگر بازیکنانی بودند که با هدف انجام اولین بازی ملی خود به تهران سفر کرده بودند اما نتوانستند در مقابل تیم‌های ملی روسیه و کنیا شانس بازی به‌دست بیاورند و در ۲ بازی دوستانه اخیر تیم ملی، از روی نیمکت عملکرد همبازیان خود را تماشا کردند تا همچنان در حسرت انجام بازی ملی بمانند.

این ۴ ستاره با ادامه درخشش خود در بازی‌های لیگ این فرصت را پیدا خواهند کرد که باز هم به تیم ملی دعوت شوند و این بار تجربه بازی با پیراهن تیم ملی را هم به‌دست بیاورند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی