فتح‌الله‌زاده و عابدینی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

روزبه چشمی هافبک ملی‌پوش استقلال روی خط تلفنی برنامه فوتبال برتر رفت و صحبت‌هایی علیه مدیرعامل باشگاه خود انجام داد.

برنامه تلویزیونی ۹۰  تازه شروع به کار کرده بود و رویارویی عابدینی مدیرعامل و باغمیشه بازیکن پرسپولیس، یکی از اولین رویارویی‌های تاریخ برنامه ۹۰ است! امیر عابدینی و علی فتح‌الله‌زاده مدیران سرخابی در آخرین روزهای فصل ۷۸ لیگ میهمان برنامه ۹۰ در اولین سال حیاتش هستند و علی باغمیشه هم تلفنی به انتفاد از عملکرد عابدینی می‌پردازد. عابدینی شدیدا ناراحت می‌شود و قرار صحبت با باغمیشه را در باشگاه می‌گذارد! او از این شیوه برنامه و فردوسی‌پور نیز انتقاد می‌کند: «کجای دنیا یک بازیکن را رودرروی مدیر قرار می‎دهند. وقتی من صحبت می‎کنم، این بچه اصلا نباید به خودش اجازه دهد که حرف بزند.»

از قضا آن شب علی فتح‌الله‌زاده نیز یکی از مهمانان برنامه ۹۰ بود و از نزدیک برخورد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بازیکن این تیم را دید اما دوشنبه شب گذشته نتوانست به سبک امیر عابدینی با بازیکن خود برخورد کند!

روزبه چشمی بازیکن تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط این باشگاه و مشکلات مالی استقلال اظهار داشت: درمورد مبلغی که مدیرعامل باشگاه می‌گوید به من پرداخت کرده است باید بگویم که دو سه ماه قبل باید این پول را می‌گرفتم و من با چند ماه تاخیر این مبلغ را گرفتم. گرفتن پول را رد نمی‌کنم اما نگفتم که اگر پول نگیرم بازی نمی‌کنم.

وی خطاب به فتح‌الله‌زاده ادامه داد: من در تمام این سال‌هایی که استقلال بودم سابقه نداشته بگویم اگر پول ندهید بازی نمی‌کنم. نه الان بلکه در این چند سالی که در استقلال بودم هیچکس نمی‌تواند این حرف را از طرف من بگوید. یک افتضاحی در باشگاه استقلال به‌وجود آمده ولی دنبال این هستند بازیکن را جلوی هوادار بگذارند؛ این راهش نیست. بازهم دنبال خراب کردن چیزهای دیگر هستیم و دنبال قرار دادن بازیکنان مقابل هواداران هستیم.

این بازیکن ملی‌پوش درخصوص اظهارات علی فتح‌الله‌زاده مبنی بر این‌که تعدادی از بازیکنان استقلال تاکنون بالای ۷۰درصد ار قرارداد خود را دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: نمی‌خواهم درمورد درصدها ریز شوم. مشکل عجیبی امسال با درصدها داریم؛ بازیکنان یک مدل حساب می‌کنند و باشگاه به مدل دیگری حساب می‌کند. باشگاه می‌گوید حدود ۷۰ درصد دریافت شده، اما بحث مفصلی وجود دارد. ما هیچ وقت این درصدهایی که باشگاه می‌گوید را قبول نداریم. کاش با دلخوشی بازیکنان و هواداران این کارها را نکنند. نمی‌شود که در سرما و گرما تلاش کنیم و در نهایت حذف آسیا را ببینیم. اگر ادعای فوتبال حرفه‌ای را داریم، بیرون از فوتبال‌مان هم باید حرفه‌ای باشد.

جالب آن که علی فتح‌الله‌زاده در اوج استیصال فقط تلاش کرد روزبه چشمی را قانع کند منظوری نداشته و سعی کرد از این بازیکن دلجویی کند!

تفاوت برخورد آن روز امیر عابدینی با علی باغمیشه و امروز فتح‌الله‌زاده با روزبه چشمی گویای وضعیت کنونی مدیریت در فوتبال ایران است و بس.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • احمدرضا IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    مهندس امیر عابدینی،فوتبالیست سابق پرسپولیس و حتی سابقه ملی دارد،قبل مدیر عامل شدن در فوتبال معاون وزیر معادن و استاندار آذربایجان غربی و سمنان،مدیر کارکشته و اهل سیاست و با تجربه،قیاس مع الفاروغ است با فتح الله زاده که با رابطه،پارتی بازی و ضابطه از سردبیری روزنامه به مدیر عاملی استقلال رسید و همه چیزش به قول خودش فیک هست.
    • علی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
      شرایط اماتور و دلی فوتبال اون روز و قراردادهای به ندرت ملیونی اون روزها رو با قراردادهای میلیاردی امروز مقایسه نکنید چون الان اگه بازیکن یک روز دریافت پولش به تاخیر بی افته الام میده و ده روز بعد فسخ میکنه و به فیفا شکایت میکنه و باشگاه رو به دردسر میندازه پس تو دعوا نرخ تعیین نکنید و عابدینی رو خیلی گندش نکنید
    • قیاس مع الفارق IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
      امیرمافیا رو با حاجی ساده و صادق و مظلوم یکی میدانید ؟
  • حنیف IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    الکی عابدینی رو بزرگش نکنید اونم مثل فتل دلالی بیش نیست و بجای فوتبال علمی روز دنیا دنبال فوتبال علی اصغری و دلالی و بخور بخور بوده، عجب افسانه سرایی مضحکی میکنید
  • سرخدلان IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    حنیف جان ،واقعیت خیلی سوزش داره،،معلوم شده حاجی سینه چاک استقلالی حالا شده به تاراج رفتن استقلال،،شما برید سابقه عابدینی در بیارید ،کجا و چه سالی یک ریال و کم و زیاد کرده،باید مدیر باشی ،سواد داشته باشی ،مدرک پولکی حالا شده بلای جان استقلال
  • سرباز IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    خود عابدینی هم مالی نبود عین فتح الله زاده . اینها مدیران هزینه هستند . فتح الله زاده با پول های علی انصاری که همه می دونند به کجا ها وصل است بمب می ترکوند ، عابدینی با پول های وزارت صنعت و معدن اون زمان و کمک های محلوجی . اون موقع هم باشگاهی نبود همین دو تا تیم بودند و گاگهای هم پاس یک خودی نشون می داد . این تیپ مدیرها را پول یامفت را ازشون بگیری خودشون را نمی تونند اداره کنند آخر ماه خرجی کم می آوردند چه برسه به اینکه بخواهند یک تیم با هوادارهای میلیونی را اداره کنند .
  • ۶پُلیس،هُوچیگَرِ داخلی،حَقیرِ آسیایی IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    من متوجه نشدم، در مورد آقای فابدینی خواستید رفتارش با باغمیشه رو تقبیح کنید یا تشویق؟
  • سید مرتضی علم الهدی IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    من از فتح الله زاده دفاع نمیکنم ولی میدانم مدیریت در این تیم ها کار سختی است و ایشان با علم به این موضوع پا در این کار گذاشته و باید او را یاری کرد.بازیکنان هم اگرچه زحمت می کشند ولی پول خوبی میگیرند و متاسفانه چون حمایت تماشاگران را دارند گاهی طغیان میکنند.بازیکن فوتبال در حدی نیست که روبروی مدیر عامل باشگاه بایستد و نباید احترام سن و سال و کسوت نادیده گرفته شود.ممکنه خب مدیر عامل هم اشتباهاتی مرتکب شود کما اینکه این همه مدیر قبلی خطا کردند و رفتند و ایشان باید جوابگو باشد
  • علی IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    متاسفانه فوتبالیست ها مدتها هست با این که میلیاردی می گیرن پرو شده اند و توی هر کاری دخالت می کنند نه احترام سرشان می شود نه بزرگتر کوچکتر ... از گند هاو فساد اخلاقی شان هم جای خود دارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی