نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
منت گذاشتن چهره خنثی بر سر هواداران استقلال؛ پیشنهاداتم را به خاطر شما رد کردم!/ هیئت مدیره استقلال دکوری بود!
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مناظره رئیس سازمان خصوصی‌سازی با مدیرعامل و یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال، به وضوح نشان داد که چه فاصله وحشتناکی میان مدیران فوتبال ایران و دانش مدیریتی وجود دارد.

سکوت پرویز مظلومی در این جلسه و بی‌اطلاعی مداوم او، نشان می‌داد که اعضای هیئت مدیره در این فوتبال با توصیفی که علی پروین سال‌ها قبل در مورد پست مدیر فنی به زبان آورده بود، تفاوت چندانی ندارند.

مظلومی حتی بدیهی‌ترین مسئولیت‌های یک عضو هیئت مدیره را هم نمی‌دانست و حتی تا این اندازه آگاه نبود که می‌تواند برخی تصمیم‌های مدیرعامل باشگاه را رد کند و حداقل با پرسیدن چند سؤال از مدیر باشگاه، به‌صورت تمام و کمال در جریان این تصمیم‌ها قرار بگیرد.

ظاهرا این هیئت مدیره نه در دوران آجورلو و نه در دوران فتح‌الله‌زاده، هیچ نقشی در تصمیم‌های کلیدی باشگاه نداشته‌اند. آنها عملا دکوری بوده‌اند و در جلسه‌های هیئت مدیره نیز فقط زینت‌المجالس بوده‌اند.

این در حالی است که اساسا اعضای هیئت مدیره به لحاظ قانونی در همه تصمیم‌های مدیرعامل باشگاه دخیل هستند. یعنی اگر فردا تخلفی از آجورلو یا فتح‌الله‌زاده به اثبات برسد، همه اعضای هیئت مدیره باید راهی دادگاه شوند تا در این خصوص پاسخ بدهند. حتی در اختیار داشتن چنین نقش مهمی، موجب نشده افرادی مثل مظلومی، از «مجسمه‌بودن» دست بکشند و به یک عضو مؤثر برای باشگاه تبدیل شوند.

حیرت‌انگیز است که مدیری با این شرایط، حتی بر سر هواداران باشگاه منت هم می‌گذارد و مدعی می‌شود که برای حضور در ترکیب هیئت مدیره، مربیگری را رها کرده است. کدام مربیگری؟ پرویز مظلومی در سال‌های اخیر حتی از تیم‌های دسته چندمی هم پیشنهاد کاری نداشته و در آخرین تجربه‌های مربیگری‌اش نیز اصلا موفق نبوده است.

همان‌طور که قربان‌زاده بارها به آن اشاره کرد، مدیریت در فوتبال یک مسئله «شوخی‌بردار» نیست. شاید برای سال‌ها در فوتبال ایران این مفاهیم جدی گرفته نشده باشد اما در این عصر دیگر چنین چیزی امکان‌پذیر نیست. نشستن روی صندلی مدیریت باشگاه بدون کوچک‌ترین اطلاعی از شرایط مالی، خیانت به هواداران پرشمار تیم است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • 6 IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    بعد از ايمون زايد دنياش كلا عوض شد وگرنه تا قبلش داشت تو بارسا كار ميكرد
    • تاجی اصیل IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
      دقیقا دو سال هستش که هوادار واقعا مظلوم استقلال فریاد میزنه و هم مشکلات استرا رو گوش زد میکنه و هم نقش دقیق این هیئت مدیره کارنابلد رو جویا میشه ولی توی این مملکت تنها چیزی که که صدا نمیرسه فریاده!! زمان سلطانی فر هوادار مظلوم که این روزهارو میدید چقدر تحصن کرد! اجتماع گزاشت که آقایون محترم استقلال پول استرارو تا قرون آخر باید بده و بخاطر همین وزیر اجازه بده حداقل استرا بیاد و بابت کاری که میکنه پول بگیره که اینکه خونش بشینه و اینهمه هم پول مفت بهش بدن... متاسفانه وزیر اون زمان اینقدر از ایترا ترسیده بود که جرات نمیکرد دستور برگشت استرارو بده و در عوض یه مدیرعامل آورد گزاشت سر باشگاه به اسم مددی که بله قربان گو وزیر بود و بدترین بلاهارو سر استقلال آوردن و الان هم که همه دارن میبینن این افتضاح رو!! آقای مظلومی آقای فتح اله زاده شما اگر استقلالی بودین هیچ وقت بابت حذف استقلال نمیگفتین عیبی نداره! یه تخم مرغ از دستتون نیفتاده که به این راحتی میگین عیبی نداره!! هوادار استقلال همین الان هم نقش آقایان مظلومی و مومنی رو توی استقلال نفهمیده که اینها چکاره ان؟؟ پول میارن؟تصمیم اقتصادی میگیرن؟ ن
  • حسین IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    پرویز مظلومی بازیکن ضعیفی بودغلامحسین مظلومی بازیکن عالی بود
    • ...... IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
      بی انصافیه بگید بازیکن ضعیفی بود.بهتره بگید ضعیفش کردند.هرکی خودشو بزاره جای ایشون با اون بلایی که پرسپولیس ۱۰نفره و ایمون زاید بسرش اوردن میفهمه دلیل این همه خنثی بودن چیه!😂😂😂خانواده ش تعریف میکنن هنوزم شبها با گفتن پرسپولیس و ایمون از خواب میپره و هرجا رنگ قرمز ببینه بیهوش میشه.😆😆😆
  • محسن خلیلی CH ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    این نوع آدمها و پیشکسوت‌ها بنده خدا ها می‌خواهند دیده شوند ،هر مدیری یه حقوق ماهیانه براشون در نظر بگیره دست را قبول میکنند اول هم هر دو طرف می‌دونن پست نمایشی است و هیچ قدرت اجرایی ندارند .بعد این بنده خدا انگشت کوچیکه مرحوم غلامحسین مظلومی هم نبود اما اون خدا بیامرز مثل این دنبال پست و مقام نبود
  • هوادارفوتبال IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    باعرض سلام وادب خدمت هواداران محترم فوتبال من ازنزدیک ایسان رامیشناسم حتی زمانی که سرمربی استقلال بودند درتمرین می آمدند وکنار زمین می ایستاد وتمرین رانگاه میکرد وآخرتمرین به بچه هامیگفت خسته نباشید ومیرفت نقش ایشان درهیات مدیره هم همین است می آید سلام میکند ویک گوشه مینشیند وآخر جلسه خداحافظی میکندومیرود من نمی توان بگویم ایشان آدم خوبیست چون آدم خوب خیانت به هوادارمیلیونی باشگاهش نمیکند ایشان آدم آدمهایی است که ایشان ومومنی وکریمی راعروسک خیمه شب بازی خودکرده اند هوادارمحترم استقلال ؛درورزش ما باندهای قوی وبسیارخطرناکی ریشه دوانده ودستهای آلوده ای درآن دست اندازی میکنندکه فقط وفقط هواداران ورزش دلسوختگان این امرهستند تمام قهرمانی هافرمایشیست چه آبی چه قرمز چه کشتی چه تکواندو و.......این باندهاهرکاری دلسان بخواهد میکنند وسیاسیون هم لابلای این آب گل آلود ماهی میگیرند اصلا خودسیاسیون........‌.بگذریم فقط هواداران ودوستداران ورزش هستندکه این وسط میسوزند وخاکسترمیشوند درودبه شرف هواداران ورزش که تنهادلسوزان تمام رشته های مورد علاقه خودهستند💙❤🇮🇷
  • ایمون زاید IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    بهش بگید بره مربی بشه تا من هم بیام برای تیم مقابلش خدمتش باشم. ایندفعه کلاه گیسش رو هم میده میره.
  • موسوی IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    با سلام خیلی خوبه این خصوصی سازی هم عجب بساطی برای تحقیر کسانی که پرسپولیسی ها ازشون کینه دارند و برای استقلال زحمت کشیدند براه انداخته ،انشاءالله که شرمنده خواهند شد.اقای مظلومی خانوادگی برای استقلال زحمت کشیدند واز اسطوره های ابی هستند .
  • بنیامین IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    پرسپولیسی ها خدا خدا می کنن نیاد سرمربی بشه والا بازم سوله چوبه راه می اندازنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی