نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
لیونل مسی
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

همچنان تصمیمی که لیونل مسی برای فصل بعد خواهد گرفت در رسانه‌ها مبهم است و او در صورت جدایی از پاری‌سن‌ژرمن دستکم ۵ مشتری جدی دارد.

دوران حضور لیونل مسی در پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل بعد از یک دوره حضور دشوار در این باشگاه به پایان خواهد رسید.

مسی یک‌شنبه گذشته بعد از باخت یک بر صفر پاریسی‌ها مقابل لیون در پارک‌دوپرنس توسط بخشی از هواداران پی‌اس‌جی هو شد. این هفتمین شکست تیم پرستاره در سال ۲۰۲۳ بود که شامل یک شکست در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن هم می‌شود.

فوق‌ستاره ۳۵ ساله آگوست ۲۰۲۱ با قراردادی ۲ ساله به پاری‌سن‌ژرمن ملحق شد و با تصمیم بزرگی روبه‌رو است چرا که قراردادش در ماه ژوئن به پایان خواهد رسید. خبرگزاری فرانسه و اکیپ هردو گزارش می‌دهند که مسی تابستان امسال پاریس را ترک خواهد کرد و کیلیان امباپه و نیمار را تنها خواهد گذاشت.

با وجود سختی‌هایی که پاری‌سن‌ژرمن کشیده، لیونل مسی با ۱۸ گل و ۱۷ پاس‌گل در تمامی بازی‌های این فصل عملکرد خوبی داشته. این اعداد و ارقام چشمگیر و وضعیت فوق‌ستاره آرژانتینی به این معنی است که او پایان فصل کم‌مشتری نخواهد بود. نشریه «میرر» به این مشتریان نگاهی انداخته است.

بارسلونا

بدیهی‌ترین راه‌حل بازگشت مسی به بارسلوناست، جایی که می‌تواند به آمار خیره‌کننده ۶۷۲ گل در ۷۷۸ بازی و ۳۵ جام اضافه کند. بارسایی‌ها در نشان دادن تمایلش برای جذب مجدد بهترین بازیکن تاریخ‌شان محتاط نبوده‌اند. ژاوی آشکارا در مورد این احتمال صحبت کرده و خوان لاپورتا رئیس باشگاه هم با خورخه مسی پدر و مدیربرنامه‌هایش پای میز مذاکره نشسته. رافائل یوسته معاون باشگاه هم تأیید کرده که باشگاه این ایده را بررسی می‌کند. بارسا مشکلات زیادی دارد، اما همه تلاشش را می‌کند تا به نتیجه برسد. همچنین لازم به یادآوری است مسی هم در آگوست ۲۰۲۱ نمی‌خواست بارسلونا را به مقصد پاریس ترک کند. او در سخنرانی خداحافظی‌اش با گریه گفت: «ما متقاعد شده بودیم که اینجا در خانه ادامه می‌دهیم.»

در مورد بازگشت مسی به بارسلونا: آپشن‌های متنوع قرارداد جدید مسی و بارسلونا؛ از درآمد بازی خداحافظی تا حقوق معقول!/ لئو برای بازگشت وسوسه می‌شود؟

اینترمیامی

نقل مکان به فلوریدا دیگری مقصدی است که در کنار مسی آمده است. اینترمیامی با مالکیت دیوید بکام و سرمربیگری فیل نویل تلاش زیادی کرده تا مسی را جذب کند. در ماه فوریه، روزنامه «تایمز» گزارش داد که تیم میامی مطمئن است با او قرارداد امضا خواهد کرد و لئو تبدیل به پردرآمدترین بازیکن تاریخ لیگ MLS خواهد شد. مسی تعطیلات خود را در میامی می‌گذارند و مشخص است که علاقه دارد برای پایان دوران بازی‌اش به آنجا برود. اما آیا اینترمیامی قدرت کافی برای راضی کردن مسی را خواهد داشت؟

مطلبی درباره احتمال حضور مسی در آمریکا: پروژه‌ای که برای دیوید بکام ۵ سال طول کشید/ لیونل مسی سرانجام در اینترمیامی!

الهلال

انتقال کریستیانو رونالدو به النصر در ابتدای سال به باز کردن یک بازار جدید کمک کرد: عربستان سعودی. این کشور در خاورمیانه پول زیادی برای ریختن به پای فوتبالیست‌ها دارد و دیدار مجدد رونالدو و مسی در زمانی که آن‌ها می‌خواهند برای میزبانی گرفتن میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۰ توجه زیادی را به خودشان جلب کنند، را ایجاد می‌کند. آخرین خبر از سوی فابریتزیو رومانو حاکی از این که پیشنهاد حقوق سالیانه ۴۰۰ میلیون یورویی از سوی باشگاه الهلال عربستان به مسی ارائه شده که چیزی حدود ۲ برابر حقوق رونالدو در این کشور است.

در این رابطه: مادر همه پیشنهادها تأیید شد؛ مسی ۲ برابر رونالدو از سعودی‌ها می‌گیرد/ گوش‌های رونالدو هم با شنیدن این رقم سوت می‌کشد!

نیوولز اولدبویز

قبل از بارسلونا، نیوولز اولدبویز برای بازگرداندن مسی اقدام کرده است. او در روساریو متولد شده و از آکادمی باشگاه زادگاهش وارد فوتبال شد. سپس از اقیانوس اطلس عبور کرد تا در باشگاه بارسلونا ثبت‌نام کند. این ایده که ممکن است او برای پایان دادن به حرفه‌اش به جایی که شروع کرده بازگردد، حتی توسط خودش هم مطرح شده است. مسی ۵ سال پیش به TyC گفت: «همیشه میل بازی کردن برای نیوولز با من است. این همان چیزی است که در کودکی آرزویش را داشتم. وقتی به باشگاه رفتم تصور می‌کردم در لیگ برتر آرژانتین بازی کنم، اما نمی‌دانم چند سال دیگر و چه اتفاقی قرار است بیفتد. نمی‌توانم بگویم که برمی‌گرد، برای این که نمی‌دانم قرار است کجا باشم.»

در همین ارتباط: تیم بعدی مسی لو رفت؟/ دوست صمیمی لئو نتوانست ساکت بماند!

نیوکاسل

باشگاه‌های زیادی وجود ندارند که حتی به احتمال خرید مسی فکر کنند. نیوکاسل به لطف بودجه صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان‌سعودی یکی از معدود باشگاه‌هاست. ممکن است این گزینه کمی دور از ذهن به نظر برسد، مخصوصاً با روش نسبتاً محتاطانه‌ای که نیوکاسل تا کنون با وجود ثروت سرمایه‌گذارش در پیش گرفته است. اما اگر تیم ادی هاو به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند، این احتمال قابل قبول‌تر خواهد شد. مسی هرگز در لیگ برتر بازی نکرده است و این شانس ممکن است مورد توجه قرار بگیرد. حضور در اتحاد با پپ گواردیولا در منچسترسیتی می‌تواند از لحاظ فوتبالی وسوسه‌کننده‌تر باشد، اما نیوکاسل می‌تواند به روش دیگری او را وسوسه کند.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • بی طرف IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    آقای نویسنده استق لال را از قلم انداختی حاجی فتول به طرفدارای کیسه قول مسی را هم داده بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی