ژاوی پس از افتضاح نوکمپ؛ با این شکست خوابم نمی‌برد/ گل بنزما تیم ما را کُشت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژاوی سرمربی بارسلونا به شدت از شکست تحقیرآمیز تیمش ناراحت بود.

بارسلونا دیگر در این فصل مدعی کسب سه گانه قهرمانی نیست چرا که با شکستی مفتضحانه مقابل رئال مادرید از رقابتهای جام حذفی اسپانیا کنار رفت.

بارسا که میزبان بازی برگشت نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا بود و در دور رفت در زمین حریف به برد یک – صفر دست یافته بود با نتیجه ۴-۰ مغلوب رقیب دیرینه خود شد. تیم میزبان در نیمه اول نمایش بهتری داشت اما گل وینیسیوس جونیور که در واپسین لحظات نیمه اول به ثمر رسید بارسا را نابود کرد و هت تریک کریم بنزما در نیمه دوم را در پی داشت تا شکستی تحقیرآمیز برای کاتالان ها در نوکمپ رقم بخورد.

ژاوی که از شکست تیمش بسیار ناراحت بود گفت: «ما واقعا ضربه بدی خوردیم، بله. امشب نمی‌توانم بخوابم بیشتر به این دلیل که من یک طرفدار متعصب بارسلونا هستم.»

سرمربی بارسلونا که پیش از این دیدار هم گفته بود رئال مادرید استاد کامبک زدن و بازگشت در بازیهای بزرگ است بعد از بازی اعتراف کرد که گل دوم رئال که توسط کریم بنزما به ثمر رسید نقطه عطف بازی بود: «در نیمه اول ما خیلی خوب بودیم. باید ضدحمله آنها برای گل اول را کنترل می‌کریدم. گل دوم که در شروع نیمه دوم به ثمر رسید ما را کشت. باید از خودمان انتقاد کنیم و به راهمان ادامه دهیم.»

بارسونا در این بازی چهار بازیکن کلیدی از ترکیب اصلی خود را در اختیار نداشت: آندرئاس کریستنسن، فرانکی دی یونگ، پدری و عثمان دمبله. اما ژاوی از غیبت این بازیکنان به عنوان توجیهی برای شکست تیمش استفاده نکرد: «اگر بخواهیم در مورد مصدومیتها حرف بزنیم مثل یک توجیه است. در بازی رفت عالی کار کردیم و در نیمه اول بازی برگشت هم خوب بودیم. من به آن نمایش افتخار می‌کنم. قبلا هم گفته بودم که رئال مادرید مدعی اصلی برنده شدن در این مسابقه است، آنها قهرمان دوره قبل لیگ قهرمانان اروپا هستند.»

حالا بارسلونا باید توجه خود را تنها به لالیگا و کسب قهرمانی در این لیگ متمرکز کند، جایی که در موقعیتی عالی در صدر جدول برای کسب اولین قهرمانی در چهار سال اخیر هستند. ژاوی که پیش از این قهرمانی در سوپرکاپ را با پیروزی مقابل رئال مادرید کسب کرده گفت: «اگر قهرمانی لالیگا و سوپرلیگ را در این فصل ببریم یعنی فصل خوبی داشته ایم. ۱۱ فینال باقی مانده  ما باید به مبارزه ادامه دهیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مصی IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    میدونستی و نتونستی بازی زیباتو ارائه بدی خخخ حالا حالاها باید کفش پاره کنی
    • امین IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      مصی جون خوبه تا الان الکلاسیکوهارو همین ژاوی میبرد وخوابو از چشمای کارلتو گرفته بود.مهم لیگه بدو بدو تا برسین بهمون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی