نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
زلزله به باشگاه پرسپولیس هم رسید/ درویش هم پس از فتح‌الله‌زاده رفتنی است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمال دارد پس از علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز توسط سازمان خصوصی سازی کنار گذاشته شود.

حسین قربانزاده بارها و بارها از ترکیب مدیریتی باشگاه پرسپولیس و استقلال اعلام نارضایتی کرده و حالا تقابل او با نفرات حاضر در هیئت‌مدیره این دو باشگاه وارد مرحله جدید و علنی خود شده است. جایی که او به صراحت بار دیگر وعده حضور پرویز مظلومی و علی فتح‌الله‌زاده در دادگاه را داد و حالا با یک جمله، نشان داده که باشگاه پرسپولیس نیز از تیغ تیز او و همکارانش در امان نیست.

بر اساس آنچه در بیانیه اخیر سازمان خصوصی‌سازی آمده، «تاکنون انتخاب مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره باشگاه‌ها با وزارت ورزش» بوده اما «با توجه به اتفاقات اخیر و ضرورت تقویت هیئت‌مدیره دو باشگاه از منظر مالی، اقتصادی و حقوقی، با توجه به تفویض اعمال حقوق مالکانه دو باشگاه از سوی وزیر محترم امور اقتصادی» آن‌ها وارد عمل خواهند شد تا این تغییر را رقم بزنند.

این سازمان در آخرین جمله بیانیه خود این‌طور نوشته تا به‌نوعی تکلیف پرسپولیس و استقلال را روشن کند: «به‌زودی مجامع دو باشگاه تشکیل خواهد شد و تغییرات هیئت‌مدیره دو باشگاه انجام می‌شود.»

حالا باید دید با توجه به این بیانیه و نگاه سازمان خصوصی سازی، آیا رضا درویش مانده و به کارش در پرسپولیس ادامه می دهد یا اینکه...؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۸
  • احمدیان IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    این طور که می گویید :پرسپولیس بی در وپیکر نیست باید هواداران میلیونی هم نظر بدهند ومورد رضایت انها باشند ./.
    • میلاد IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      من پرسپولیسم . اما هر دو باشگاه بخور بخور بوده . مثلا رفتن دلیل رفتن کالدرون چی بود؟ چرا انصاری فرد بهش توهین میکرد و تو کارش میزاشت؟ و چرا بلافاصله بعد از رفتنش یحیی گل محمدی با اون قرارداد نجومی 40 میلیاردی مربی پرسپولیس شد؟ یا قرارداد رادو چرا یهویی 5 ساله و با رقم یک میلیون دلاری شد ؟
    • اشکان IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      درویش از وقتی اومده خیلی منطقی و روی اصول کار کرده بدون هیجان مطمئن باشید هیچ جایی نخواهد رفت
    • شهریار IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      در جواب میلاد . منم یک استقلالی هستم . به نظرم باید با این افراد برخورد بشه و چندصد میلیاردی که هاپولی شده برگرده . قدر آقای درویش مدیر تیمتون رو بدونید . اگر مشکلی داشت حتما باهاش برخورد میشد .
  • حمیدرضا342 IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    خبرهای حاشیه ای که خبر حذف استقلال توش گم شه.این هست قدرت رسانه.
  • دین محمد IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    آقا دو باشگاه رو خصوصی کنید وتمام
    • دربی باز IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      امکان نداره این دوباشگاه خصوصی شوند امثال آقای قربانزاده اگر پاک دست و سالم و صادق باشند مدتی سرکار هستن سروصدایی میکنند و بعد از مدتی تامام .. وزارت اقتصاد هم با توجه به حوزه بزرگ و فراوان کاری و همچنین مشکلات ، درگیریها ،فشارها در تیمهایی مثل استقلال و پرسپولیس امکان نداره این دوباشگاه رو مستقیما بتونه مدیریت کنه این وسط فقط لنگیا سودمیبرن که دنبال لطمه به استقلال هستن تا خودشون رو به جایی برسونن اگرهم خودشون نتونن به آسیا بروند همینکه با هوچیگری و مانع تراشی دستهای پشت پرده کار استقلال به بن خورد براشون سود خالص محسوب میشه
  • خوزستان قرمزته IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    دوستان به نظراته استقلالیهایی که به اسم پرسپولیسی کامنت میذارند توجه نکنید، درویش مدیرعامل خوب وزحمتکشیه، کدوم مدیرعاملی تاحالا داشتیم که هر بازیکنی که اسمشو آوردیم برامون جذب کرده باشه؟؟؟؟
    • علی IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      سلام همه دعوا قربان زاده در چند مساله نهفته است یک اینکه با ورود دقیقه نودی جلوی شرکت استقلال در جام باشگاه ها را بگیرد با اطمینان می‌توان گفت اولین هدف این است چرا که حتی در این چند روز باقی مانده که هیئت مدیره با بانکی جهت گرفتن وام هماهنگ کرده بودند ایشان با مکاتبه ای جلوی پرداخت را گرفته اند. واینکه اگر ایشان دم ار سود برای شرکت های بورسی و فرابورسی میزنند باید میدونستند که شرکت تیم ها در جام چه مرحله گروهی و چه مراحل بالاتر درآمد دلاری دارد که با این که مانع درآمدزایی استقلال شد. دوم اینکه ایشان با این کار می‌خواهد افراد خود را در باشگاه جا دهد. چطور کسی که خود را افضل العلما می‌داند چطور بدون اثبات قضایی تهمت می‌زند.باشگاه استقلال و پرسپولیس مثل مارکت های محله ای می مانند که دخل و خرج و قرض دادن در آنها معمول می باشد ان شاءالله تماشاگران استقلال در صورت رو شدن دست ایشان از خجالتش در بیایند.
  • درویش پرز IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    ما از مدیرعامله عزیزمون(جنابه آقای درویش) کاملا راضی هستیم. دوستان استقلالی خواهشا ماروهم تو منجلابی که مدیرانه خودتون درستش کردند فرونبرید.
  • علی سلطانی قانع IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    من که از آقای درویش راضی هستم .
    • مصطفی رحیمی پردنجانی IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
      خب خداشکر ایشالله به پای هم پیر بشید
  • ابراهیم IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    سلام دوستان پرسپولیس یا استقلال نداره این بخور بخورا باید یه جا جلوش گرفته بشه یکی مثل اقای مظلومی که سواد نداره فقط برای خوردن اومده از مدیریت چیزی نمی دونه نباید بشینه اون بالا
  • سلام ودرودخدابه شهدا IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    همین قربانزاده بودگندزدخودروی ۱۲۵میلیونی راگشف قیمت کردشدیک میلیاردوهشتصدمیلیون.چراسودسهام بانکهای ملت وسرمایه روپرداخت نمی کنند۱۲سال گذشت.اینهافقط بلدندگشف قیمت کنندکاری ازدستشان برنمیادفکرکرداستقلال وپرسپولیس آپلوسازی داری که اینهم بیادتقاضای سهم خواهی کنی
  • Ali IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    نباید همه را بایک چوب راند ،گنه کرد دربلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری ازپرسپولیس هم بازرسی شود اگر درست کارکرده بودند باید مورد تقدیر وتشویق قرار بگیرند و با نظر آنان افرادی که کمک کننده هستند ونه مزاحم اضافه شوند ،دربدر دنبال آدم سالم و کاردان باید بگردید اکنون که این اشخاص هم سالم و هم کاردان هستند باز میخواهید شیپور را از سرگشادش بزنید؟؟
  • پرسپولیس ابروی فوتبال ایران IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    شانتاژ نکنید
  • رضا جانباز شیمیایی جنگ IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    کجا مدیر تاج کنار گذاشته شده؟ هر دو باشگاه تحت مدیریت ناسالم هستند و باید کاملا خصوصی شوند! درویش هم مثل فتح الله زاده!!
  • بهنام IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    من خودم یه پرسپولیسی متعصب و قدیمی هستم که پرسپولیس را دوست دارم ،ولی این دلیل نمیشه اگه مدیریت پرسپولیس و حتی بازی کنا و مربی ضعف داشتن و خطا کردن چشممون رو ببندیم .همه چیز باید شفاف و اصولی باشه،تا موفق بشیم. ومن بشدت از روش نظارت اقای قربانزاده خوشم میاد.هر چند به نظر من درویش تا اینجای کار مدیر خوب وصادقی نشون داده و باید حمایت بشه
  • فریبرز IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    بخاطر تیم استقلال الکی حاشیه برای پرسپولیس درست نکن درویش بهترین مدیر عامل ب ای پرسپولیسه
  • پسپلیس IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    فقط درویش دگ هیچ
  • محمدپیله ورعشق قرمز IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    آقای درویشوباامثال حاج فتلومظلوم نمایی مقایسه نکنیدایشان یک پرسپولیسی شدیدامتعصبوکاردرست هستندوتااینجابه غیرازفراهم کردن تمامی نیازهای تیم بدون استفاده از پول سهام بادرآمدزایی برگردان وکیفیتوکمیتی عالی داشته مدیریتشان
  • امید PT ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    خوب شدکه گفتی راستی قربانزاده گفته بود درویش بدون هماهنگی وبرنامه کاری نکرده قدرت رسانه
  • Ss Ac millan IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    بخور بخور در هر دو باشگاه زیاده بوده ولی باتوجه به شادی نکردن جشن قهرمانی قرار بود استقلال را نابود کنند . ولی تیم حکومتی پرسپولیس بماند
  • پرسپولیس IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    جناب درویش واقعا مدیر است، همیشه خواهد ماند، مثل فرگوسن منچستر، عشق است درویش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی