نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
تصمیم سرمربی تراکتور برای فصل آینده مشخص شد/ انتقاد غیرمستقیم‌ خمس به باشگاه بابت اقدام پنهانی
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان شرکت کرد.

پاکو خمس در نشست خبری قبل از بازی تیم‌های تراکتور و سپاهان اظهار کرد: بازی خیلی خوب خواهد بود و فکر می‌کنم تماشاگران زیادی را در بازی فردا ببینیم و امیدوارم بازی جذاب و خوب باشد.

وی افزود: برای بازی فردا، تراکتور بدون محروم و مصدوم به میدان می‌رود.

او در رابطه با وضعیت ریکاردو آلوز تشریح کرد: انضباط علاوه بر تیم های من در زندگی هم مهم است. اگر نظم نداشته باشید نمی‌توانید به هیچ هدفی برسید و معتقدم بی‌انضباطی در تیم بی احترامی به باشگاه و هم تیمی ها محسوب می‌شود. ریکاردو بی انضباطی انجام داد و به همین ترتیب تنبیه شد و تصمیم گیری در رابطه با این رفتار بستگی به رفتار این بازیکن در ادامه کار دارد. هیچ بی انضباطی را نادیده نمی‌گیریم و هیچ کسی بالاتر از باشگاه نیست.

وی ادامه داد: من اطلاع ندارم که باشگاه اجازه داد یا نه ولی من اجازه مرخصی به ریکاردو آلوز نداده بودم و من باید تصمیم نهایی را در رابطه با بازیکنان بگیرم.

سرمربی تراکتور همچنین گفت: برای بازی فردا، ایده ما این است که یک گل از حریف بیشتر بزنیم، بازی خودمان را انجام خواهیم داد و اگر بتوانیم دروازه‌مان را بسته نگهداریم می‌توانیم گلزنی کنیم و پیروز میدان شویم. خیلی چیز ها است که باید برای آنها تلاش کنیم و همواره به خاطر اعتبار باشگاه می‌جنگیم و آن دسته از بازیکنانی که تاثیر مثبتی در تیم دارند در ترکیب قرار می‌گیرند.

خمس در خصوص ال‌کلاسیکوی دیشب گفت: بازی فوق العاده جذاب و زیبا و نتیجه غیر منتظره بود اما به عنوان یک تماشاگر از بازی لذت بردم و امیدوارم بازی فردا مانند بازی دیشب ال کلاسیکو تماشایی باشد. بازیکنانمان بسیار شجاعانه تمرین می‌کنند و برتری ما نسبت به سپاهان حضور پرشورها است.

او در رابطه با حضور قلعه نویی سرمربی تیم ملی در بازی فردا گفت: حضور سرمربی تیم‌ملی در این بازی باعث افتخار است.

سرمربی تراکتور در رابطه با واکنش منفی خبرنگاران به ساعت نشست خبری گفت: من ترجیح می‌دهم که این ساعت باشد و ما هم در شهر های دیگر به کنفرانس های خبری نمی‌رسیم.

وی در مورد محرومیت یکساله میلاد کر گفت: هنوز نمی‌دانم میلاد کر به چه علت محکوم شده است و بعد از اینکه دلیل این محرومیت به طور دقیق مشخص شود می‌توانم در این خصوص واکنش نشان دهم.

او در پایان خاطرنشان کرد: فعلا بازی های باقی‌مانده این فصل برای من مهم است و در رابطه با فصل آینده زمان دیگری تصمیم خواهم گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سجاد IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    ماشاالله خمس ...وای آلوز در حد لیور پول و آرسنال هست زیاد قضیه رو جدی نگیر
  • ذبیح برادر زن قاسم IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    خودتی.تدارک دیدید که سه امتیاز به سپاهان اهدا کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی