نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
بدحسابی استقلال کار دست دو فوق ستاره‌اش داد/ جدایی دو مهره اصلی تیم ساپینتو قطعی شد/ مرد پرتغالی باید به فکر خرید مهاجم باشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به شرایط پیش رو در ارتباط با بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و مشکلات مالی، دو فوق ستاره استقلال تیرماه از این تیم جدا می‌شوند.

لیگ برتر بیست و دوم برای باشگاه استقلال در شرایطی آغاز شد که این تیم، دو بازیکن ایرانی را از دو باشگاه خارجی به صورت قرضی به خدمت گرفت.

مهدی قایدی مهاجم تیم شباب الاهلی امارات یکی از این دو بازیکنی بود که با قرارداد قرضی تا تیر ماه سال جاری به استقلال پیوست. قایدی قرارداد ۵ ساله با باشگاه شباب الاهلی داشته و هنوز ۳ فصل دیگر از قراردادش با این باشگاه باقی مانده است.

بازیکن دیگری که در تابستان سال قبل به استقلال پیوست محمد محبی همشهری بوشهری قایدی بود که به صورت قرضی از سانتاکلارا پرتغال به این تیم پیوست. این بازیکن نیز هنوز یک سال دیگر با باشگاه سانتاکلارا قرارداد دارد و باید پس از پایان مدت قرارداد قرضی اش در تیرماه از استقلال جدا شده و یا برای ادامه حضور رضایت باشگاه سانتاکلارا جلب کند.

بدحسابی استقلال کار دست دو فوق ستاره‌اش داد/ جدایی دو مهره اصلی تیم ساپینتو قطعی شد/ مرد پرتغالی باید به فکر خرید مهاجم باشد

از افراد نزدیک به اردوی بازیکنان استقلال خبردار شدیم مدیران برنامه هر دو این بازیکنان به باشگاه اعلام کرده اند که هیچ یک از این دو نفر قصد ادامه همکاری با باشگاه استقلال را ندارند. البته دلیل اصلی این موضوع عدم تمایل همکاری دو باشگاه شباب الاهلی و سانتاکلاراست. بدقولی و بدحسابی باشگاه استقلال در قبال پرداخت حق انتقال قرضی قائدی به شباب الاهلی و محبی به سانتاکلارا باعث شده مدیران این دو باشگاه از حالا با مدیران برنامه هر دوی این بازیکنان صحبت کرده و در رابطه با ادامه فعالیت فوتبالی شان با باشگاه اصلی، خواستار تجدید نظر در تیم بعدی این دو بازیکن باشند. این در حالی است که ظاهراً محبی و قایدی دوست دارند باز هم در استقلال بمانند.

در حال حاضر باشگاه استقلال هنوز نتوانسته مبلغ پرداختی به باشگاه سانتاکلارا را به صورت کامل تسویه کند و این موضوع در ارتباط با باشگاه شباب الاهلی هم صدق می‌کند و استقلال هنوز به تیم اماراتی نیز بدهکار است.

لازم به ذکر است؛ اخبار رسیده از باشگاه استقلال دلالت بر این دارد که دو فوق ستاره خط حمله استقلال در تیرماه امسال و با پایان مدت قراردادشان از این تیم جدا شده و حداقل فصل آینده دیگر در این تیم توپ نخواهند زد و ساپینتو نیز اگر قصد ادامه همکاری با این تیم را دارد باید از حالا به فکر جذب مهاجم باشد. هر چند که ظاهرا پنجره نقل و انتقلالاتی هم بسته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کامیکازه IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    فوق ستاره ؟؟؟؟ فوق ستاره ؟؟؟؟ مسی و رونالدو اگر با شنیدن این تیتر مضحک خودکشی نکنن حتما از شدت خنده خواهند مرد و دینشون به گردن توست خبر ورزشی خخخخخخخ نکنه شدی طنز ورزشی ؟
    • حمید IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
      فوق ستاره 😂😂😂😂
  • گابریل باتیستوتا IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    پس این 700 میلیارد کجا خرج شده ؟؟؟
  • ا.م IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    اگه یک روزی افشاشد،اونوقت مشخص میشه علت گم شدن پول توباشگاه واختلاف مالی دخل وخرج درچی هست،وقتی امتیازمعیشتی را باوجود۲مرتبه اعتراض گلگهردادندوجیره پنالتی های هفتگی این تیم قطع نمی شدعاشق چشم و ابرو وپیشونی دارای جای مهرداغ آجرلووباندش که نبودند ،،اینا خرج داشت،وپول استرا،رضایت نامه این۲نفرو...بابت این زدوبندها خرج شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی