جورجینا رودریگس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زندگی نامزد کریستیانو رونالدو بسیار معمولی بود اما او آنقدر جسور و پرتلاش بود که سعی کرد با پشتکاری که دارد خود را بالا بکشد، تا اینکه با رونالدو آشنا شد و به یکباره زندگی‌اش متحول شد.

جورجینا رودریگس نامزد کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره دنیای فوتبال و بازیکن فعلی تیم النصر عربستان زندگی خیلی معمولی داشت.

او در روستای کوچک «خاکا» در شمال اسپانیا با پدرش خورخه که فوتبالیست سابق آرژانتینی بود و مادر اسپانیایی‌اش آنا زندگی می‌کرد. در کودکی آرزو داشت رقصنده باله بشود. اما از آنجایی که پدر و مادرش قادر به پرداخت هزینه‌های کلاس رقص نبودند جورجینا این رؤیایش را کنار گذاشت و به دنبال کار در زمینه مد و فشن رفت. از کودکی همه می‌فهمیدند که او بلندپرواز است، درست مانند رونالدو که در خانه‌ای با سقف حلبی در مادیرا بزرگ شد تمام تلاشش را کرد را بتواند به دنبال رؤیاهایش برود.

جورجینا وقتی که بزرگ شد به «اوئسکا» که شهری کوچک است و یک ساعت با خانه پدری‌اش فاصله داشت رفت و به عنوان پیش‌خدمت مشغول به کار شد. اما خیلی زود از زندگی در آن شهر کوچک و هم‌خانه بودن با چند جوان دیگر خسته شد. او که دیگر نمی‌خواست زندگی فقیرانه داشته باشد بار دیگر نقل مکان کرد و این بار به شهر ساحلی سن‌سباستین رفت و در مغازه ماسیمو دوتی شغلی به‌دست آورد. اما با وجود اینکه درآمدش بهتر شده بود آنجا را هم ترک کرد. جورجینا در مصاحبه‌ای گفت: «من می‌خواستم کارهای لوکس بکنم و برای این منظور باید یاد می‌گرفتم که انگلیسی صحبت کنم».

در سال ۲۰۱۲ جورجینا که تنها ۱۷ سال داشت به انگلیس رفت و در منزل خانواده‌ای در بریستول مشغول به کار شد. در اینجا بر یادگیری زبان انگلیسی تمرکز کرد و ساعتی ۹.۵ پوند درآمد داشت. زبانش به سطح قابل قبولی رسیده بود که به اسپانیا برگشت تا در فروشگاه خرده فروشی در مادرید کار کند.

ادامه این مطلب جذاب را اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • اسم ندارم IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    خوبی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی