نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
عصبانیت شدید اینزاگی پس از تساوی؛ صحبت کردن در مورد فوتبال خیلی سخت است/ واقعاً ناراحت و عصبانی‌ام!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر از عملکرد شاگردانش مقابل سالرنیتانا و از دست رفتن دو امتیاز مهم عصبانی بود.

 اینتر در هفته بیست و نهم سری آ مهمان سالرنیتانا بود و با اینکه تا دقیقه ۹۰ با نتیجه ۱-۰ از حریف پیش افتاده بود در آخرین دقیقه بازی با گلی که با اشتباه دروازه‌بانش اونانا دریافت کرد تن به تساوی داد تا تنها یک امتیاز از این مسابقه به دست بیاورد.

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر در پایان بازی گفت که تیمش شایسته سه امتیاز بوده، اما در عین حال از بازیکنان اینتر انتقاد کرد: «امشب صحبت کردن درباره فوتبال خیلی سخت است. چون همه دیدیم در زمین چه اتفاقی افتاد. تیم ما عملکرد خوبی داشت آن هم تنها دو روز بعد از بازی دشوار مقابل یووه. خیلی حیف شد که نتوانستیم گل دوم را بزنیم. ما در حال حاضر به خاطر اینکه نمی‌توانیم وقتی مالک بازی هستیم کار را تمام کنیم، ضربات سختی دریافت می‌کنیم.»

اینزاگی در ادامه گفت: «تیم ما تلاشی فوق‌العاده داشت و استحقاقش سه امتیاز بود. ما به مراتب بهتر بودیم. من به عنوان مربی واقعا نمی‌توانم توضیح بدهم که در چنین بازی‌ای چطور آخر سر تنها یک امتیاز به دست آورده‌ایم. واقعا ناراحت و عصبانی‌ام.»

سرمربی آبی‌های شهر میلان در مورد اشتباه اونانا دروازه بان تیمش گفت: «دروازه‌بان آنها سیوهای عالی‌ای داشت. ما چند بار توپ را به تیر دروازه کوبیدیم. ما گل بدی خوردیم. در یک سال و نیمی که روی نیمکت اینتر می‌نشینم چنین گلی ندیده بودم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی