نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
ریکاردو ساپینتو
منبع: فرهیختگان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریکاردو ساپینتو در نشست خبری بعد از این دیدار بعضا صحبت‌های عجیبی را خاطره‌وار نقل کرد.

ریکاردو ساپینتو در بخشی از اظهاراتش به نقل قول از والدینش پرداخت: «در زندگی من، والدین عزیزم همیشه می‌گفتند اگر دلیلی نداری که نمی‌توانی پول کسی را بپردازی، نمی‌توانی با او دعوا کنی. باید فروتن باشی و سعی کنی راه‌حل پیدا کنی ولی هیچ وقت آن ارتباط را خراش ندهید.»

اما در ادامه سرمربی استقلال در صحبت‌هایی با کنایه نسبت به مخالفان و دشمنان تیم تحت هدایتش اشاره کرده و درحالی‌که مشخص بود منظور وی از کلمه دشمن، از داخل باشگاه نشات می‌گیرد، با کنایه نسبت به این موضوع تاکید کرد: «امیدوارم مدیرعامل یا یک نفر آرامش را به تیم بیاورد و مشکلات را حل کند، چون به این نیاز داریم. دشمن ما داخل تیم نیست و بیرون از تیم است. ما باید تا آخر برای موفقیت بجنگیم. دو تورنمنت و جام داریم. ۵ فینال داریم و باید در آرامش باشیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    کیسه دشمنِ همه تیم هاست ولی دشمنی نداره
  • کیوان IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    استقلال را نه وعده استادیوم سازی آجرلو نجات داد و نه رویای جذب مسی حاج فتل.نه مژده های فتحی و نه رویا پردازی سعادتمند.استقلال را مدیری نجات خواهد داد که بتواند از توانمندی های استقلال و محبوبیتش در بین هواداران استفاده کند امتحان نمودن دوباره آنهایی که پیش تر رفوزه شدن استقلال را به جایی نخواهد رساند حیف از این تیم که فوتبال زیبایی ارائه میدهد ولی از آسیا حذف شد آنقدر ناراحت شدم که فقط اشک ریختم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی