نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
خبری بد برای پرسپولیس در آستانه دربی/ این دو بازیکن موی دماغ یحیی و تیمش می‌شوند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هر چقدر ساکت الهامی این هفته برای حذف سیلوا و یامگا از بازی استقلال و هوادار باید خوشحال باشد، اما پرسپولیس باید با این خبر بد کنار بیاید که این دو بازیکن ارزشمند استقلال به دربی می‌رسند.

ماجرای محرومیت دو ستاره استقلال به دلیل کارت گرفتن در بازی با آلومینیوم خودش به سوژه داغ این هفته تبدیل شده است. بعضی‌ها نحوه کارت گرفتن سیلوا و یامگا را کاملاً تعمدی تلقی کرده و معتقد هستند این دو بازیکن برای اینکه در بازی دربی حضور داشته باشند در بازی با آلومینیوم کارت گرفتند تا در بازی هوادار محروم شده و خیال‌شان از بازی با دربی راحت باشد. این جمله تکراری و کلیشه‌ای که دربی مثل تمام بازی‌ها است برای اهالی فوتبال خریداری ندارد چون همه از اهمیت این بازی آگاه هستند و دل‌شان نمی‌خواهد این بازی حساس را از دست دهند. وقتی این دیدار حساس‌تر هم می‌شود که دو تیم به فاصله میلیمتری برای قهرمانی می‌جنگند و بحث از دست دادن امتیاز فقط شامل یک کری ساده نمی‌شود. پس حضور بازیکنان در چنین بازی حساسی می‌تواند از هر حیث برای‌شان مهم و حیاتی باشد. سیلوا و یامگا می‌دانستند در صورتی که در بازی با هوادار کارت بگیرند از دربی محروم می‌شوند و برای اینکه خطر محرومیت را بیخ گوش خود احساس نکنند ترجیح دادند در بازی با هوادار غایب باشند.

قطعاً ساکت الهامی از اینکه دو ستاره استقلال در بازی مقابل تیمش حضور ندارند خوشحال است اما ساپینتو باید فکری به حال جای خالی این دو نفر بکند. مرادمند می‌تواند در بازی با هوادار جای سیلوا بازی کند و حردانی هم به جای یامگا در ترکیب قرار می‌گیرد. استقلال تاکنون بهترین نتایج را گرفته است و ساپینتو زمانی توانست محبوبیت خود را نزد هواداران افزایش دهد که فاصله هشت امتیازی با صدر را جبران کرد و در ادامه هم علی‌رغم تمام مشکلات پای تیم استقلال ایستاد و همچنان تیمش در بازی‌ها برنده است. سرمربی استقلال در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین مربیان لیگ برتر است و توانسته حسابی قاپ هواداران را بدزدد.

ساپینتو در روزهای بحرانی استقلال بی‌توجه به شرایط مالی و حتی مدیریتی پای این تیم ایستاد و در کنار شاگردانش بهترین نتیجه را می‌گیرد. در ادامه اگر این مربی بتواند فاتح دربی شود قطعاً این محبوبیت بیشتر هم می‌شود. استقلال اگر مشکلی برایش پیش نیاید و بتواند تیم ساکت الهامی را شکست دهد، با تمام توان در دربی شرکت خواهد کرد. پیروزی در میدانی بزرگ که می‌تواند تیم استقلال و ساپینتو را برای تمام فصل بیمه کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • رضایاک IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    پنالگا و سیلوا به نظر من اتمام فصل موی دماغ خود کیسه میشن چون طلب زیادی از کیسه دارن😂😂
  • کیان IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    تاریخ دربی بیانگر این است که پرسپولیس هر موقع پر گل این کیسه حکومتی را شکست داده این باشگاه درباری حکومتی با تمام قوای خود بوده است لذا دربی ۶ تایی و ۴ تابی ها بیانگر این واقعیت است !!!
    • زهرا IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
      گل گفتید آقا کیان زنده باشید انشاالله تعالی چقدر حرفهاتون درسته زنده باد پرسپولیس سرتاسر مردمی آریایی همیشه قهرمان محبوب و مظلوم و غریب انشاالله تعالی یامنتقم
  • کوهمره جروق IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    نمیشه نظر قطعی داد ولی فکر کنم هوادار برای باخت میره بازی کنه.ربطی به ساکت الهامی هم نداره.خود تیم به استقلال ارادت خاصی دارند.
    • رضایاک IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
      خودت تنهایی به این نتیجه رسیدی یابقیه هم کمک کردند
  • کیوان IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    شاه پینتو مطمئنم قهرمانی لیگ و حذفی برای ماست دربی رو هم ببر تا ابد جات تو قلب هواداراست💙💐
  • کیسه بابا حمید IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    کیسه عددی نیست واسه پرسپولیس برن مسی بیارن تنها می تونن با پنالتی مفت امتیاز بگیرن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی