واکنش جالب پیشکسوت پرسپولیس به بازی هفته ۲۶ سرخ‌ها؛ مس کرمان مهم‌تر از استقلال است!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محسن بنگر پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم باید در کرمان با قدرت بازی کرده و به دربی فکر نکند.

شاگردان یحیی گل محمدی در هفته بیست و پنجم موفق شدند ملوان انزلی را با برتری ۳ - صفر پشت سربگذارند. پرسپولیسی‌ها درحالی در هفته بیست و ششم باید برابر مس کرمان بازی کنند که یک هفته بعد حساس ترین بازی فصل را مقابل استقلال تهران پیش رو خواهند داشت.

در همین ارتباط محسن بنگر به خبرورزشی گفت: به نظر من بازی با مس کرمان درحال حاضر مهم تر از استقلال و دربی است. این بازی در کرمان برگزار می‌شود و با توجه به اینکه این تیم نمی‌خواهد سقوط کند انگیزه فراوانی برای متوقف کردن پرسپولیس دارد. مس کرمان در این بازی اصلا نمی‌خواهد از پیش بازنده باشد و برای رسیدن به امتیاز با تمام توان می‌جنگد.

وی ادامه داد: از طرفی پرسپولیس هم برای ماندن در کورس مدعیان به شدت به ۳ امتیاز این مسابقه و پیروزی برابر مس کرمان نیاز دارد. خدای ناکرده اگر پرسپولیس در کرمان متوقف شود آن گاه ممکن است حتی به قیمت از دست دادن جام قهرمانی تمام شود. بنابراین درحال حاضر فقط باید به فکر مس کرمان و پیروزی در این دیدار بود چرا که دیگر مدعیان هم فقط به برد فکر می‌کنند. الان دیگر زمانی برای اشتباه وجود ندارد و از دست دادن امتیاز شاید غیرقابل جبران باشد.

کاپیتان سابق پرسپولیس افزود: پرسپولیس، سپاهان و استقلال واقعا رقابت جالب و هیجان انگیزی در صدر جدول دارند و در ۵ هفته پایانی هر تیمی بلغزد و اشتباه کند از کورس عقب خواهد افتاد. امتیازات در این ۵ هفته قیمت طلا دارد و باید بچه‌های پرسپولیس به شدت مراقب باشند. من احساس می‌کنم برتری مقابل مس کرمان، پرسپولیس را با انگیزه و اعتماد به نفس بالاتری به مصاف استقلال خواهد فرستاد و به همین خاطر می‌گویم در حال حاضر مس کرمان مهم تر از دربی است.

پیشکسوت مازندرانی پرسپولیس در خصوص نقش هم استانی‌هایش در موفقیت‌های پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: مشت نمونه ای از خروار است. مازندران نه تنها در فوتبال بلکه قطب ورزش ایران در همه رشته‌هاست. فکر نمی‌کنم هیچ استانی به اندازه مازندران، مدال المپیکی داشته باشد. در فوتبال هم به جرأت می‌گویم بیشترین فوتبالیست‌ها در لیگ برتر و لیگ دسته اول از استان مازندران هستند. در حال حاضر درپرسپولیس مرتضی پورعلی گنجی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی فر، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، مهدی عبدی، سعید صادقی و ... اهل مازندران هستند و در واقع این استان معدن استعداد و طلاست.

محسن بنگر در پایان درمورد اینکه شانس کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است نیز گفت: واقعا پیش بینی سخت است چرا که استقلال هم در این هفته‌ها عالی بازی کرده است. من خودم نیم فصل اول تصور می‌کردم قهرمانی از بین پرسپولیس و سپاهان برگزیده خواهد شد و حالا استقلال هم اضافه شده است. با این وجود احساس من می‌گوید پرسپولیس بازیکنان با تجربه و میدان دیده تری در اختیار دارد شانس اول محسوب می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی