نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
اعتراف آنچلوتی به نابود شدن شانس قهرمانی رئال در لالیگا/ طبیعی است که بی‌انگیزه باشیم!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی رئال مادرید خودش هم پذیرفته که بازیکنانش انگیزه لازم را در شکست برابر ویارئال نداشته‌اند.

شکست خانگی رئال مادرید مقابل ویارئال، تقریبا شانس این تیم را برای کسب قهرمانی در لالیگا به طور کامل از بین برد. کارلو آنچلوتی، سرمربی باتجربه رئال مادرید، مدعی شد که بازیکنانش مقابل ویارئال بدون انگیزه به میدان رفتند اما در لیگ قهرمانان و برابر چلسی شرایط متفاوت است و بازیکنان این تیم با انگیزه کامل وارد میدان خواهند شد.

آنچلوتی گفت: «امشب بازی سختی برابر ویارئال داشتیم، زیرا ما در جریان این مسابقه توپ را به خوبی پس نمی‌گرفتیم و بازیکنان حریف نیز هنگام مالکیت توپ به خوبی بازی می کردند. در این دیدار خوب دفاع نکردیم و به نظر من می‌توانستیم بهتر عمل کنیم. برای ما دشوار بود که با صد در صد انگیزه در میدان حاضر باشیم. این اتفاق دیگر رخ داده و ما در این بازی شکست خورده ایم، اما چهارشنبه شب و در لیگ قهرمانان داستان دیگری در پیش خواهد بود. انگیزی و عطش تیم کمی کاهش یافته است، اما ما قطعا در روز چهارشنبه در اوج آمادگی در میدان حاضر خواهیم بود. تغییر دادن ترکیب تیم برای بازی امشب اجتناب ناپذیر بود، زیرا در برابر بارسلونا بازیکنان تیم به شدت خسته شده بودند.»

او در ادامه گفت: «موقعیت‌هایی داشتیم و می‌توانستیم قبل از دریافت گل را 3-1 به سود خود کنیم تا در ادامه سرعت بازی نیز کاهش یابد، اما این اتفاق رخ نداد و ما در مقابل حملات حریف خوب دفاع نکردیم. به نظر من این موضوع که از انگیزه کامل برای این دیدار برخوردار نبودیم، کاملا طبیعی است. ما سازماندهی خوبی در این بازی نداشتیم. آنها به خوبی توپ را کنترل می‌کردند و باز پس گیری توپ برای ما دشوار بود. همچنین ما مانند چند بازی گذشته از موقعیت‌های گلزنی خود به خوبی استفاده نکردیم.»

این مطلب را هم بخوانید: کتک‌کاری ستاره رئال بعد از شکست تلخ/ ماجرا ناموسی بود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی