نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
VAR چه زمانی می‌آید؟ عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هم از کوره در رفت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حساس ترین بازی هفته یعنی تراکتور – سپاهان اگر VAR بود، ممکن بود سرنوشت بازی تغییر کند و داور در این صحنه به سود سپاهان پنالتی اعلام کند.

روزها، هفته‌ها، ماه‌ها و بهتر است بگوییم سال‌هاست در ایران در مورد ورود کمک داور ویدئویی به ایران صحبت می‌شود اما هنوز این اتفاق صورت نگرفته است، به این خاطر که در مورد آن تنها حرف زده می‌شود و اقدامی صورت نمی‌گیرد. اگر به تعداد اندازه‌هایی که مورد ورود کمک داور ویدئویی به ایران صحبت شده است اقدام صورت می‌گرفت اکنون همه استادیوم‌های ایران صاحب VAR می‌شدند و دیگر این همه اعتراض به امر داوری صورت نمی‌گرفت.

در پایان دیدار سپاهان – تراکتور مدیر عامل باشگاه سپاهان یعنی محمد رضا ساکت که خود جز اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به حساب می‌آید با لپتاب راهی اتفاق داوران شد تا صحنه خطای صورت گرفته به روی شهریار مغانلو را به داوران نشان دهد! این رفتار مدیر عامل با اعتراض کمیته انضباطی مواجه شده است و شاید جرایم و محرومیت‌هایی برای مدیر عامل باشگاه سپاهان به همراه داشته باشد اما به طور حتم اگر کمک داور ویدویی در استادیوم یادگار تبریز بود و حتی نظر داور را رد می‌کرد به طور حتم مدیر عامل باشگاه سپاهان به اتاق داوران نمی‌رفت!

VAR چه زمانی به ایران می‌آید؟

خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران در پاسخ به این سوال می‌گوید: ان‌شاءالله که بتوانیم آخر همین فصل مقدمات ورود VAR را فراهم کنیم.

این فصل؟ شما باور نکنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ایرانی IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    کاری به سایرتیمهاندارم ولی خدایی اگه واربودسپاهان الان 40امتیازهم نداشت درمجموع فقط نیم فصل 10امتیازسودبرده
    • سید سعید IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      اول شما خدا را وکیل قرار نده تا بعد
  • ناشناس. IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    اینا جای تیم های دیگه بودن چیکار میکردن. ی بار حالا داور اشتباه کرده. کم مونده لیگ را تعطیل کنه جناب رئیس
  • مهدی IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    از کی حرف زدید خدادا افشاریان همان که برای اینکه سپاهان غیر مستقیم وی ای ار گذاشت در کنار بازی باعث شد کلی سپاهان را جریمه کنند ،همین ادم چاپلوس دروغ گو نون به نرخ روز خور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی