نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
حبیب الله شیرازی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حبیب الله شیرازی رییس سابق هیئت فوتبال تهران در گفت‌وگویی، پاسخ منتقدان را داد. شیرازی می‌گوید فرزندش نابغه است!

امروز دوره ریاست ۱۵ ساله حبیب شیرازی در هیئت فوتبال تهران رسماً به پایان رسید و در حضور او، رییس جدید بر صندلی ریاست تکیه زد. درحالی‌که دوره کار شیرازی با جنجال فراوان به پایان رسید و البته در روز نهایی نیز صحبت‌های پرکنایه طرفین ادامه داشت، شیرازی در حاشیه مراسم تودیع گفت‌وگویی را با خبرنگار ما انجام داد که البته در این مصاحبه نیز گلایه‌های خود را ادامه داد که در زیر می خوانید:

*تلاش‌های ویژه‌ای انجام شد در این ۱۵ سال تا عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. سرکار خانم دکتر هاشمی که زحمات زیادی در مقوله فوتبال بانوان کشیدند و همین امسال تیم‌های بانوان ما عملکرد خوبی داشته‌اند. در بحث تیم ملی فکر می‌کنم باز هم ما عملکرد قابل قبولی داشتیم و از ۲۵ بازیکن تیم‌ملی جوانان، ۱۵ نفر از تهران بودند.

*یک عده فرافکنی می‌کنند که فوتبال پایتخت هیچگونه پیشرفت و توسعه نداشت. چرا نداشته؟ ما ۱۰۲ بازیکن در لیگ برتر و سایر دسته‌ها داریم. این یک نقطه قوت است. ببینید ما حسابرس قانونی داشتیم و هجمه‌ها واقعا غیرقانونی بود. دو-سه نفر بودند که به رسانه‌ها خوراک غیرقانونی دادند. رسانه‌ای که اصلا معروف نیست،  شکایتی کرده و ورزش سه آن را در اینستاگرام خود منتشر می‌کند. ما شکایت خود را تنظیم کردیم، اما این پروسه زمان‌بر است و ما باید در دادگاه رسانه مطرح کنیم. این زمان‌بر بود اما ما یکی از این افراد را هم محکوم کردیم و برخورد قانونی انجام خواهد شد.

*خواهش می‌کنم در بحث انتخابات همه سوالات را متوجه من نکنید. آقای تیموری هست و شما باید از مسئولان برگزاری انتخابات سوال کنید. من یک کاندیدای انتخاباتی بودم و برگه‌ها در اختیار من نبود. با زبان روزه قسم جلاله می‌خورم که این برگه‌ها دست من نیست و من متوجه نشدم چه کسی به من رای داده و چه کسی رای نداده.

*فرزندم خیلی زحمت کشید و اینکه پسر من است یا نه، باعث نمی‌شود که من در کار با او تعارف کنم‌. شما از کمیته‌ها بپرسید، برخورد من با ایشان پدر و پسری نبود و ایشان بر اساس نبوغی که داشتند، کار کردند. در فوتبال برتر به من اجحاف نشد. من توانایی تخصصی ایشان را که مطرح کردم اصلا پرداخته نشد. ایشان در مربیگری، داوری، بازاریابی و... واقعا دوره گذرانده‌اند. تخصصش را دارند. ما بر اساس تخصص‌ها از او کار گرفتیم. برای همه کارهایی که می‌کرد، یک حقوق می‌گرفت و نه ۹ حقوق. در ذهن مردم کردند که او ژن خوب دارد، اما او قبل از هیئت فوتبال در فدراسیون کار می‌کرد. همین دیروز با آقای تاج تماس تلفنی که داشتیم خیلی از ایشان تعریف کرد و گفت خیلی بچه متواضع و توانمند و خوبی است.

بیشتر بخوانید: سند| یک اشتباه دیگر از مدیر جنجالی فوتبال تهران که سرانجام استعفا داد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • مرتضی مقدم IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    همه اقا زاده ها توانمند متخصص و صد البته متواضع هستن ،اصلا بخاطر همین تواضع بیش از حدشان بود که نه(۹) سِمَت مختلف در هیئت فوتبال پدر(تهران) داشتند ،البته که افکار عمومی رفته سمتی که این چکار کرده چکار نکرده ،هیچکس ،هیییچچچککسس حتی بخودش زحمت نداد بپرسه (بپردازه به اینکه)کی جانشینش شده ؟کی سرپرست شده؟چه رزومه ای جز خوش خدمتی برای سیاسیون تو داستان عزلِ غیر قانونی رییس فدراسیون سابق داره؟ اصن چه جریانی میاد به این ادم پست میده؟ کی پشتشه که وقتی ازونجا رونده و از اینجا مونده میشه میذارش سر کار؟اونم تو حساسترین پست فوتبالی بعد از رییس فدراسیون ،این داستان مثل پست گرفتن ماجدی تو AFCهست که هیس بزار جاش کنیم بعدا ارتقاش میدیم ،ادم خودمونه و لازممون میشه .
  • اشکان IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    به جناب شیرازی باید گفت از این بچه های متواضع ، خوب و توانمند در ایران زیاد هست که متأسفانه حتی تعدادی به کولبری مشغولند چون کسی رو نداشتن. اگه مبنا ضوابط و شایسته سالاری بود بود و نه روابط، نوبت به بعضی افراد نمی‌رسید تا نبوغ ژنی خودشون رو نشون بدن و تعریف و تمجید ببینن!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی