هشدار پیشکسوت پرسپولیس به باشگاه/ آقای درویش! لطفاً مراقب باشید/ این روزها همه از بازی با استقلال حرف می‌زنند اما...
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

محمود کلهر مهاجم سابق پرسپولیس می‌گوید: گرچه حذف استقلال از آسیا همه توجهات را به سمت این تیم و مدیریت آن معطوف کرده اما پرسپولیس و مدیران آن به ویژه آقای رضا درویش باید مراقب باشند.

در خبرها خواندیم که باشگاه پرسپولیس نیز مثل استقلال با مشکلات مالی زیادی روبرو شده است.هرچند بازیکنان پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی این باشگاه تا این لحظه صحبتی نکردند، ولی شنیده‌های ما حاکی از آن است که پرسپولیسی‌ها هم به شدت دچار مشکلات مالی هستند و از شرایطی که دارند اصلا راضی نیستند. پرسپولیسی‌ها درحالی که تنها ۵ بازی به پایان لیگ باقی مانده، کمتر از ۶۰ درصد دریافتی داشتند و همین موضوع باعث ناراحتی آن‌ها شده است. بازیکنان پرسپولیس مشکلات مالی و البته ناراحتی خودشان را به گوش مدیریت این باشگاه رساندند ولی هنوز راجب مشکلات مالی مصاحبه ای در رسانه‌ها انجام ندادند. بازیکنان پرسپولیس به دلیل شرایط حساس تیم در فاصله پنج بازی تا پایان فصل و همچنین در پیش بودن دربی بزرگ پایتخت که از اهمیت فوق العاده ای امسال برخوردار خواهد بود، تصمیم گرفتند در این مقطع صحبتی نکنند و سیاست سکوت را در پیش بگیرند.

با این حال ناراحتی آن‌ها در قبال مشکلات مالی پابرجاست و مشخص نیست کاسه صبر آن‌ها چه زمانی لبریز خواهد شد و چه زمانی به صورت علنی به این موضوع اعتراض خواهند کرد. گفتنی است درویش و تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس هم در تلاش است تا قبل از دربی، بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کند تا آن‌ها با آرامش بیشتری پا به این بازی بسیار مهم بگذارند.

درهمین ارتباط محمود کلهر می‌گوید: من هم شنیدم باشگاه پرسپولیس همچون استقلال با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و این اصلا خوب نیست. گرچه حذف استقلال از آسیا همه توجهات را به سمت این تیم و مدیریت آن معطوف کرده اما پرسپولیس و مدیران آن به ویژه آقای رضا درویش باید مراقب باشند. از ایشان می‌خواهم لطفا مراقب باشد و اجازه ندهد مشکلات مالی سد راه قهرمانی تیم پرسپولیس شود.

هشدار پیشکسوت پرسپولیس به باشگاه/ آقای درویش! لطفا مراقب باشید/ این روزها همه از بازی با استقلال حرف می زنند اما...

او ادامه می‌دهد: این پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در دو جام را درفصل جاری دارد. پرسپولیس هم می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود و هم جام حذفی را از آن خود کند و هر دو این اهداف بستگی به حمایت باشگاه دارد. تجربه نشان داده که مشکلات مالی بسیار تأثیرگذار است و حتی می‌تواند مانع قهرمانی شود. درحال حاضر پرسپولیس شرایط بسیار خوبی دارد و فقط یک امتیاز با صدر جدول فاصله دارد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان می‌کند: پیروزی در کرمان برابر مس حتی می‌تواند پرسپولیس را به صدرجدول برساند هرچند استقلال هم این روزها فوق العاده آماده است. سپاهان اصفهان هم تیم پرمهره و قدرتمندی است که فقط به قهرمانی فکر می‌کند و بس. بنابراین پرسپولیس باید به دور از مشکلات مالی، حاشیه و با تمرکز کامل ۵ هفته آینده را ادامه داده و فقط و فقط به قهرمانی فکر کند.

کلهر درخصوص دربی هفته بیست و هفتم نیز تصریح می‌کند: این روزها همه از دربی و بازی با استقلال حرف می‌زنند درحالی که پرسپولیس با مس کرمان بازی دارد. این یک دیدار معمولی نیست و یک بازی بسیار مهم است که در زمین حریف انجام می‌شود و پرسپولیس به پیروزی در آن نیاز مبرم دارد. اگر پرسپولیس با ۳ امتیاز از کرمان به تهران باز گردد حتم دارم اعتماد به نفس و شرایط بهتری برای ادامه فصل پیدا خواهد کرد. بنابراین اول باید به فکر بازی با مس کرمان بود هرچند واقعا نمی‌توان از اهمیت دربی پیش رو چیزی نگفت. چه بسا قهرمان لیگ را همین جدال پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و هفتم تعیین کند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان برلزوم همدلی و حمایت هواداران و پیشکسوتاناز تیم یحیی گل محمدی تأکید کرده و می‌گوید: نکته دیگری که حتم دارم همه هواداران و دوستان پیشکسوت من به خوبی به آن واقف هستند لزوم حمایت از تیم پرسپولیس است. این تیم نیاز به حمایت همه طرفداران و پیشکسوتان دارد و با وحدت و همدلی می‌توان در لیگ برتر و حتی جام حذفی موفق شد و به عنوان قهرمانی رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سپاهاني ام IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    پيروزي ميبازه اينو ازمن گفتن قايدي تونلشو آماده كرده به اميد قهرماني تيم محبوبم سپاهان و نايب قهرماني كيسه هاو سومي پيروزي چيها
  • ع ق QA ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    حتما هم پیمانهای فدراسیون و استقلال پرسپولبس را ضربه فنی می کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی