نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
دعوای کاسانو و مورینیو ادامه دارد/ تو حال‌به‌هم‌زن هستی مثل تیم‌هایت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مورینیو و کاسانو قصد ندارند کوتاه بیایند و این بار بازیکن سابق ایتالیا جواب ژوزه را داده است.

آنتونیو کاسانو که خودش دعوای رسانه‌ای با ژوزه مورینیو را آغاز کرده بود از پاسخ آقای خاص عصبانی شده و با انتشار یک ویدیو به سرمربی پرتغالی رم واکنش نشان داد.

کاسانو چند روز پیش در یک مصاحبه سرمربی رم را با مائوریتزیو ساری همتای او در لاتزیو مقایسه کرد و گفت مورینیو کوچکترین اهمیتی به فوتبال نمی‌دهد و فقط به دنبال نمایش بازی کردن است و فوتبال برایش مثل سینما است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت مورینیو این صحبت‌ها را بدون جواب نگذاشت. وقتی در کنفرانس خبری سرمربی رم درباره صحبتهای کاسانو از او پرسیده شد آقای خاص با خونسردی گفت: «او دنبال مسخره‌بازی است و از این گفت که کاسانو را در رئال مادرید فقط با کاپشنش یاد می کردند و در رم هم بدون حتی بازی جام گرفته است. مراقب باش آنتونیو. تو ۴۰ ساله هستی و من ۶۰ ساله هستم. اگر در طول زندگی دائماً چنین رفتارهایی داشته باشی، گاهی سر و کله مارکو لیوایا پیدا می شود و دیگر جایی برای تفریح و سرگرمی نیست.» درحالیکه به نظر می‌رسید پرونده این دعوای رسانه‌ای بسته شده اما کاسانو که ظاهرا از پاسخ مورینیو عصبانی است ویدیویی منتشر کرد. او در این ویدیو که در اینستاگرامش منتشر کرده می‌گوید متوجه شده که مورینیو به او چه کنایه‌ای زده است: «چیزی که تو در مورد لیوایا گفتی غلط است. هر کسی به تو گفته دروغ گفته. به اون ترسو بگو حرفش مزخرف است. بار دیگر می گویم تو فقط یک آدم حال به هم زن هستی و مدل فوتبال بازی کردن تیمهایت هم حال به هم زن است.»

کاسانو ادامه داد: «من در زندگی ام هرگز از کسی نخورده ام. شاید خوش شانس بودم اما هرگز از کسی یا چیزی نترسیده ام. الان هم می گویم مورینیو مربی ای است که کوچکترین ارزشی برای فوتبال قائل نیست.»

به نظر می‌رسد یک جواب طوفانی از مورینیو در انتظار کاسانو باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی