واکنش جالب توجه وزارت ورزش و جوانان به واگذاری پرسپولیس و استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تصمیم‌گیری در مورد سرنوشت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به وزات اقتصاد محول می‌شود.

سیداحسان خاندوزی، وزیر فعلی اقتصاد و دارایی ایران برای اولین بار تصمیمی بسیار مهم گرفته و اختیارات خود به عنوان رئیس مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را به فردی جز وزیر ورزش و سازمانی جز وزارت ورزش و جوانان تفویض کرده است. با تصمیم وزیر اقتصاد که از ۹ فروردین ۱۴۰۲ لازم‌الاجرا است، سازمان خصوصی‌سازی و حسین قربان‌زاده به عنوان رئیس این سازمان و معاون وزیر، وظیفه انتخاب اعضای هیئت مدیره و سپس مدیرعامل سرخابی‌ها را بر عهده گرفته است. حکمی که ابلاغ شده و طی آن قربان‌زاده با قاطعیت حرف از تغییرات به زبان آورد.

وزارت ورزش و جوانان در یک ماه اخیر و در دوئل سازمان خصوصی سازی با باشگاه استقلال سکوت اختیار کرده است و شب گذشته هم پولادگر، معاون وزیر ورزش و جوانان هم در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر از سازمان خصوصی سازی حمایت کرد.

سکوت وزارت ورزش و جوانان و در ادامه حمایت پولادگر از سازمان خصوصی سازی نشان می‌دهد که وزارت ورزش و جوانان از اینکه مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در دست واگذاری است، نه تنها ناراحت نیست بلکه خوشحال هم هست چرا که هزینه‌های بالای دو باشگاه همواره برای وزارت ورزش و جوانان دردسرساز بوده است و زمان پرونده‌های بین المللی همه تماشاگران انتظار دارند که وزارت ورزش و جوانان گره از مشکلات دو تیم باز کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Iman IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    یعنی تا ۹ فردین خبری نبود تا استقلال حذف بشه بعد این کار رو انجام بده با قاطعیت هم حرف میزنید ،، یک سال وزیر ورزش بود و زد نابود کرد همه چیز را و بدبخت کرد مردم را
  • ملابرادر IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    شاهد یک بازی مسخره هستیم و فکر نمی کنم که واگذار شود اما امیدوارم که این اتفاق بیافتد شاید که از دست آقایان پرفسور خلاص شویم.
  • کیان IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    عاقبت کسی پاسخ هواداران پرسپولیس را نداد و نمی دهد!!! چرا باشگاهی که اولین باشگاه حرفه ای و خودکفای فوتبال ما بودند باید غیر قانونی و غیر حرفه ای و علیرغم میل هواداران میلیونی آن به اسارت دولت درآید و جوف الاستقلال حکومتی مدیریت واحد شوند !!!؟ مشکل اساسی پرسپولیس در اخذ مجوز حرفه ای هم همین مالکیت واحد با الاستقلال دولتی بوده است که توسط دولتها به این باشگاه مردمی تحمیل شده است !!! بیاد ضرب المثل میخواست بینی طرف را پاک کنند چشم طرف را هم کورکردند !!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی