رابطه خاص گزارشگر سرشناس تلویزیون با موسیقی/ اگر به کسی برنمی‌خورد...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدرضا احمدی می‌گوید اگر وارد گزارشگری نمی‌شد، قطعا موسیقی را انتخاب می‌کرد.

محمدرضا احمدی گزارشگر مطرح و خوش‌صدای صداوسیما در بخشی از گفت‌وگوی اخیر خود با خبرورزشی صحبت‌های جالبی را در مورد رابطه‌اش با موسیقی و کلا هنر مطرح کرد.

احمدی در پاسخ به این سوال که اگر وارد گزارشگری نمی‌شد کدام حرفه را انتخاب می‌کرد، گفت: بدون شک موسیقی. نمی‌دانم خواننده می‌شدم یا نوازنده و یا شاید هم آهنگساز، ولی قطعا وارد موسیقی می‌شدم چون خیلی دوستش دارم. کلا به کارهای هنری علاقه دارم. حتی پیشنهاد برای بازیگری داشتم ولی قبول نکردم. سروش صحت نازنین به من پیشنهاد بازی در یکی از سریال‌هایش را داد، یک پیشنهاد از شبکه ۲ داشتم و حتی قرار بود نقش خودم را بازی کنم ولی تصمیم گرفتم وارد این عرصه نشوم. حتی پیشنهاد بازی در یک تئاتر را داشتم و قرار بود نقش یک گزارشگر ورزشی را بازی کنم ولی ترجیح دادم وارد این فضا نشوم.

محمدرضا در ادامه در خصوص فعالیتش در موسیقی و این‌که چه سازهایی بلد است هم گفت: اگر به بعضی از دوستان برنمی‌خورد باید بگویم سال‌هاست ساز می‌زنم. من از ۶ سالگی به خاطر علاقه زیادی که به موسیقی داشتم کلاس‌های موسیقی می‌رفتم و می‌توانم چند ساز هم بنوازم. گفتم که از بچگی علاقه زیادی به موسیقی داشتم و به لطف خانواده این کلاس‌ها را می‌رفتم و الان هم بعضی اوقات برای این‌که حال دلم خوب شود، ساز می‌زنم.

شما می توانید متن کامل مصاحبه احمدی با خبرورزشی را در لینک زیر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • فروغ آهنگر عادل IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    اتفاقا تو موسیقی موفق تر بودی تازه رقابتت با سالار عقیلی بود نه با فردوسی‌پور و تازه شاید محمد حسین هم‌ به عنوان یکی از تیم‌ نوازنده ات با تو بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی