نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
عکس| آشوب در محل تمرین قرمزها/ ماجرای حضور فوری آمبولانس و ماشین آتش‌نشانی چه بود؟
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منحرف شدن یک خودرو باعث ایجاد هرج و مرج در زمین تمرین منچستریونایتد شد.

یک ماشین نقره‌ای از جاده مقابل کارینگتون، زمین تمرین منچستریونایتد، منحرف شد و ترس و وحشت زیادی در کارینگتون به وجود آورد. به گزارش اسکای اسپورت نیوز، خوشبختانه هیچ کس در این حادثه آسیب ندیده است. یکی از خبرنگاران این شبکه مشغول تهیه گزارش پخش زنده از وضعیت منچستریونایتد و مصدومیت مارکوس رشفورد بود که مجبور شد در مورد هرج و مرج پشت سرش و آشکار شدن یک ماشین آتش‌نشانی در تصویر توضیح بدهد.

گزارشگر بن رانسوم گفت: «باید ورودی کارینگتون را به شما نشان دهم که آنجا با اریک تن‌هاخ قرار داریم. اینجا دچار آشفتگی زیادی شده زیرا همانطور که در تصویر مشخص است یک ماشین به کناره جاده افتاده است. فکر می‌کنم ۵ ماشین پلیس، یک آمبولانس و ۴ ماشین آتش‌نشانی را می‌توانم اینجا ببینم. اینجا کارینگتون است و خوشبختانه کسی آسیب ندیده است.»

عکس| آشوب در محل تمرین قرمزها/ ماجرای حضور فوری آمبولانس و ماشین آتش‌نشانی چه بود؟

گزارشگر اضافه کرد که ورودی زمین بسته شده و احتمالا بازیکنان برای ورود با مشکل مواجه خواهند شد. اریک تن‌هاخ علیرغم مشکلات بیرونی موفق شد کنفرانس مطبوعاتی خود را به موقع برگزار کند.

کارینگتون از سال ۲۰۰۰ زمین تمرین یونایتد بوده است. سرالکس فرگوسن امکانات زمین تمرینی قبلی را منسوخ شده دانست و دستور توسعه زمین تمرینی جدید را صادر کرد.

کارینگتون

این مطلب را هم بخوانید: اولدترافورد؛ کلیسای جامع ورزشی که تبدیل به تئاتر رؤیاها شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی