نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
لیونل مسی - کریستیانو رونالدو
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرخیو آگوئرو ستاره پیشین منچسترسیتی و بارسلونا و هم‌تیمی پیشین لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین، کریستیانو رونالدو را زیر سؤال برد!

لیونل مسی در جریان پیروزی ۲-۰ پاری‌سن‌ژرمن مقابل نیس در لیگ ۱ فرانسه یک گل زد و تعداد گل‌هایش را از گل‌های باشگاهی کریستیانو رونالدو بیشتر کرد.

سرخیو آگوئرو هم‌تیمی پیشین مسی در جریان یک پخش زنده در شبکه اجتماعی توئیچ که توسط «مدیا تمپو» پخش می‌شد، کیفیت گل‌های رونالدو را در مقایسه با مسی زیر سؤال برده اس و اعتقاد دارد فوق‌ستاره پرتغالی از شانس زیادی بهره می‌برد.

آگوئرو در حالی که از مسی آرژانتینی در مقابل رونالدو حمایت می‌کرد، گفت: «ببینید از کجا گل می‌زند. همه گل‌های ضربات آزاد و شانس خالص. مسی از هر زاویه‌ای گل می‌زند. اما رونالدو چه می‌کند؟ گل‌هایش روی اشتباه دروازه‌بان‌هاست. من فکر می‌کنم رائول و بنزما گل‌های بهتری زده‌اند.»

آگوئرو و مسی در خارج از زمین دوست‌های صمیمی هستند. مسی پدرخوانده بنیامین پسر سرخیو آگوئرو است و گمان می‌رفت که سال ۲۰۲۱ وقتی که آگوئرو از منچسترسیتی به بارسلونا پیوست تا با اسطوره کاتالان‌ها هم‌بازی شود. اما همان تابستان مسی راهی پی‌اس‌جی شد تا آگوئرو نتواند رؤیایش را برآورده کند.

این مطالب را هم بخوانید:

لیونل مسی و سرخیو آگوئرو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    برگردونش به یووه خیلی شانسی بود🤣🤣🤣🤣 مردتیکه رفیق مسی شانسی پنالتی ها هستن که مسی زیاد از دستش میده
  • توفان DK ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    یعنی واقعن و بدور از هر شوخی و مثلن تیتر گذاری جداب، نویسنده این مطلب متوجه طنز ان نشده است؟ هدف رونالدو بوده که بگوید اگر دروازه بان ها درست کار می کردند می توانستند توپ هایش را مهار کنند صربات مسی غیر قابل مهار بوده، هر چند به طنز شانسی بنامد و بعد جمله ای باشد که خلاف ان را می رساند " از هر جایی گل می زند" . نام بردن از رائول و بنزما به عنوان اسطوره های مادرید هم دیگر کاملن نشان می ده که می خواهد بگوید حتا در خود رثال مادرید هم بهتر از رونالدو بوده و هست! بسیارند کسانی که یک مطلبی می نویسند بی هر درک نه حتا کیلویی بلکه خرواری مانند نویسنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی