نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
۱ |
۰
نتایج عجیب استقلال مقابل مربیان استقلالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در سه بازی خود مقابل هوادار صاحب سه برد کاملا اقتصادی شده است.

استقلال دو بار با فرهاد مجیدی یک بر صفر هوادار را شکست داد که آن زمان سرمربی تیم هوادار رضا عنایتی آقای گل سابق استقلالی‌ها بود. در واقع پارسال استقلال هیچ گلی از هوادار نخورد و امسال هم که ساپینتو آمد همین نتیجه در بازی دو تیم رقم خورد و استقلال در دیدار رفت با تک‌گل محمد محبی از سد شاگردان ساکت الهامی گذشت.

هوادار تیمی است که معمولا از مربیان استقلالی استفاده می‌کنند اما این مربیان تا امروز نتوانسته‌اند به عنوان سرمربی هوادار یقه استقلال را بگیرند. البته ساکت الهامی وقتی سرمربی تراکتور بود، استقلال مجیدی را در فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور شکست داد و چند موفقیت دیگر هم مقابل استقلال دارد اما در بازی رفت با هوادار مغلوب آبی‌پوشان شد و حالا باید دید در دیدار برگشت می‌تواند آن شکست را جبران کند یا نه.

استقلال در حالی به مصاف هوادار می‌رود که نیم‌نگاهی به اصفهان و توقف احتمالی سپاهان مقابل مس رفسنجان دارد تا شاید پس از ماه‌ها صدر جدول را از شاگردان مورایس بگیرد. کار استقلال در لیگ برتر وقتی سخت شد که در هر دو بازی رفت و برگشت به سپاهان باخت وگرنه همین حالا هم صدرنشین بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال سروری IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    قهرمان واقعی قلبها استقلال هست ....دمت گرم آسمان ..... و دریا.....بالا آبی ..دریا آبی..تبارک الله احسن الخالقین...یا خدا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی