نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
محمد محبی - استقلال
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم تحت قرارداد محمد محبی در آستانه سقوط به لیگ یک پرتغال قرار دارد.

محمد محبی یکی از جذاب‌ترین نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال ایران را رقم زد و در شرایطی که تصور می‌شد این وینگر باتجربه و خوش‌تکنیک بخواهد کارش را در فوتبال پرتغال ادامه بدهد، درخواست مجدانه ریکاردو سا پینتو برای جذب محبی باعث شد تا ستاره سابق سپاهان این‌بار در قامت بازیکن استقلال به لیگ ایران بازگردد. استقلالی‌ها البته ناکام در جذب دائمی محمد محبی بودند و وینگر ایرانی باشگاه سانتاکلارا پرتغال با امضای قراردادی قرضی به استقلال پیوست.

مدیران باشگاه استقلال با وجود رسیدن به هفته‌های پایانی لیگ بیست‌ودوم هنوز نتوانسته‌اند هزینه رضایت‌نامه محبی را به صورت کامل پرداخت کنند تا یکی دیگر از اتفاقات عجیب مدیریتی در فوتبال ایران رقم بخورد. محبی با بازگشت دوباره‌اش به فوتبال ایران، هم توانست به لحاظ فردی به فرم ایده‌آل خود بازگردد و هم نقش مهمی در موفقیت استقلال در فصل جاری داشته و بدون‌شک بازگشت این ستاره باتجربه به فهرست تیم ملی هم به واسطه عملکرد درخشان او در استقلال بوده است.

سانتاکلارا بعد از جدایی محمد محبی، فصل بسیار فاجعه‌باری را در لیگ برتر پرتغال می‌گذراند و جدول ۱۸ تیمی در جایگاه هجدهم قرار دارد و در فاصله ۷ هفته مانده به پایان فصل، آن‌ها ۱۰ امتیاز با منطقه امن جدول فاصله دارند و همین مسئله باعث شد تا از یاران محمد محبی در لیگ پرتغال به عنوان کاندیدای نخست سقوط به لیگ یک یاد شود.

بیشتر بخوانید: پیام پر از خشم ستاره استقلال؛ چرا باید معذرت‌خواهی کنم؟

شاگردان دانیلدو آچیولی در ۱۳ بازی اخیرشان در لیگ پرتغال از ۳۹ امتیاز ممکن فقط ۲ امتیاز به‌دست آورده‌اند تا شرایط بحرانی سانتاکلارا بیشتر نمایان شود. محمد محبی با باشگاه پرتغالی تا پایان فصل ۲۴-۲۰۲۳ قرارداد دارد که با این اوصاف او باید در پایان لیگ بیست‌ودوم از استقلال جدا شده و برای گذراندن آخرین فصل از قراردادش به تیم سانتاکلارا بازگردد اما در این میان گفته می‌شود که در قرارداد محبی قید شده که در صورت سقوط باشگاه پرتغالی به دسته پایین‌تر، امکان فسخ برای ستاره ایرانی فراهم می‌شود که در صورت تحقق این اتفاق، بدون‌شک استقلالی‌ها فرصت ایده‌آلی برای تمدید قرارداد محمد محبی به‌دست خواهند آورد.

مدیران سانتاکلارا به واسطه بدقولی‌های مکرر مسئولان باشگاه استقلال در زمینه پرداخت هزینه رضایت‌نامه محمد محبی تمایلی به مذاکره دوباره برای تمدید قرارداد محبی ندارند اما در صورت آزاد شدن محمد محبی در نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو، بدون‌شک با توجه به تمایل ویژه ریکاردو ساپینتو، استقلالی‌ها با بخت‌واقبالی مناسب برای تمدید قرارداد وینگر باتجربه خود مواجه می‌شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • سعید IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    محبی رابازی نمیداد اصلا
  • رضا IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    استقلال و پیروزی پول که نمیدن به بازیکناشون هیچ تازه یکاری میکنن طرف بگه طلبمو بخشیدمو بره
    • محمد IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      پیروزی نه پرسپولیس دبل قهرمانی می‌دونی چیه ؟ هتریک چی ؟ تا پنج تا حساب کن .
    • عرفان IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      پیروزی نه پرسپولیس بعد شما تا حالا هتریک قهرمانی کردید
    • علی IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      نه.پنج تا نمیدونیم.چون بابا مسعود نداشتیم هیچوقت. اما لذت قهرمانی پاک را چشیدیم بدون باخت!!!!
  • علی IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    بازیکنان استقلال اوج می‌گیرند از استقلال می روند
  • TAJ 💙🌟🌟 IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    اگه حق پخش ما داده می شد ( همش ۱۵ تا ۲۰ میلیون دلار ) به استقلال و پرسپولیس واقعا کار حل بود . بودجه حوزه های علمیه ۶۳ میلیون دلاره بعد نباید ۳۰ میلیون دلار به این دو تیم پرطرفدار داده بشه ؟ اگه ۱۵ میلیون دلار به استقلال داده بشه ، غیر از ۲ میلیون دلار استراماچونی . و ۴ میلیون دلار هم تسویه حساب با بقیه بازیکنان و ساپینتو . میشه برای فصل جدید همین قراداد محبی ۶۰۰ هزار دلار قرارداد دائمی کنه و خودش هم ۶۰۰ هزار دلار ببنده در مجموع ۱.۲ میلیون دلار ! قائدی ۵۰۰ هزار دلار به باشگاه و خودش هم ۸۰۰ هزار دلار میشه ۱.۳ میلیون دلار . با یامگا‌ و سیلوا و چشمی و حسینی و غلامی و مطهری هم تمدید کنیم ۶ تا شون ۳.۲ میلیون دلار . ساپینتو و کادر هم ۱ میلیون دلار . همینا برای تیم ما بسن پیمان بابایی و رمضانی و مهدی پور هم به سلامت . ۲.۶ میلیون دلار دیگه به علاوه ۱۰ میلیون دلار حداقل پول اسپانسر هم برای سایر موارد .
  • حیدری IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    باشگاههای ایرانی با توجه به استعداد های خوب می تونن خیلی خوب در آمد داشته باشن فقط از راه ترانسفر بازیکن
  • ه IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    همه تیم ها خوبن یا عالی
  • رضا IR ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    چرا باید پول بی زبان را خرج ورزشی بکنیم که در آن برخی ورزشکا نما ها پس از به شهرت رسیدن علیه اسلام و مردم کشور خود و اعتقادات و مقدسات آنها حرف مفت بزنند مثل آن والیبالیست بی شعور و ان فوتبالیست بی لیاقت که نمی فهمند چگونه به شهرت رسیدند
  • نوید IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    سجادی وزیر ورزش تبریک بواسطه انیکه به استقلال کمک نکردی توهم. یار غار. بابا مسعودی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی