نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
بازدید سرزده وزیر ورزش از ورزشگاه آزادی/ سجادی ۲ دستور در خصوص بازسازی داد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز از استادیوم یکصد هزار نفری آزادی به صورت سرزده بازدید کرد.

این بازدید پس از برگزاری جلسه ساماندهی حضور بانوان در استادیوم‌های ورزشی، به پیشنهاد سجادی و بصورت سرزده صورت گرفت.

در این بازدید وزیر ورزش و جوانان در جریان بهسازی و مقاوم‌سازی سکوهای ورزشگاه آزادی قرار گرفت و رییس و معاون شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و مشاوران پروژه توضیحات خود را درباره فرآیند بهسازی ورزشگاه آزادی ارائه کردند.

سجادی در این بازدید تاکید کرد مقاوم‌سازی این ورزشگاه بصورت دقیق و کامل و با رعایت برنامه زمانبندی شده انجام گیرد تا هواداران فوتبال ایران بتوانند از این استادیوم ملی نهایت استفاده را ببرند. همچنین وزیر ورزش دستور داد در پایان بهسازی و مقاوم‌سازی ورزشگاه، کار زیباسازی این استادیوم نیز با ظرافت و زیبایی انجام شود.

در ادامه وزیر ورزش و جوانان از مرکز برق استادیوم آزادی که پس از پنجاه سال بطور کامل با تعویض کابل‌های آن، تجهیز شده بازدید کرد. در اواسط بازدید وزیر ورزش و جوانان بارش شدید باران در تهران آغاز شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • طوفان زرد آسیا DE ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    نگران تیم حکومت هست وزیر لنگی.داره با تمام توان مایه میگذاره برای لنگ که یک وقت از آسیا حذف نشه.هر چند که تیم حکومتی سهمیه آسیا نداره و داره با کثیف بازی سیستم میره آسیا
  • نه به فساد در فوتبال DE ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    واقعا این آدم چطور میخواد جواب وجدان خودش رو بده؟؟؟؟!!!! از این واضح تر مگر میشه یک تیم رو نابود کرد و حالا دنبال جور کردن امکانات برای تیم دلخواه خودشون باشند؟؟؟ آیا از نفرین هواداران استقلال نمیترسند؟؟؟
  • مهران US ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    مثلا سرزده خواسته بره که یه وقت سریع قبلش بازسازی نکرده باشن استادیومو بعد اونوقت مچشونو بگیره ، ، دمت گرم که به دور از نمایش داری کار میکنی ای مرد خدا
  • زیگزاگ IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    لطفا با هلیکوپتر برو.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی