نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
خبر خوب برای یحیی و پرسپولیسی‌ها/ مصدومان به دربی می‌رسند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۳ بازیکن مصدوم پرسپولیس برای دربی مشکلی نخواهند داشت.

پرسپولیس درحالی چند ساعت دیگر باید در یک بازی مهم به مصاف مس کرمان برود که گل‌محمدی چند مصدوم در تیمش دارد. سیامک نعمتی و محمد عمری دو بازیکن مصدومی بودند که همراه کاروان پرسپولیس به کرمان نرفتند و در تهران ماندند تا به درمان خود بپردازند. از طرفی دانیال اسماعیلی‌فر هم دچار مصدومیتی جزئی شد و مشخص نیست می‌تواند امروز در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد یا خیر.

با این حال شنیده‌های ما حاکی از آن است که هر ۳ بازیکن به دربی هفته آینده خواهند رسید و مشکلی برای همراهی تیمشان نخواهند داشت. این بهترین خبر برای یحیی گل‌محمدی و هواداران پرسپولیس خواهد بود که این نفرات می‌توانند در دربی به قرمزها کمک کنند.

عمری پدیده این فصل فوتبال ایران بوده و حضورش در دربی خیلی به پرسپولیس کمک خواهد کرد. همچنین اسماعیلی‌فر هم مدافع راست اصلی سرخ‌پوشان به حساب می‌آید و یحیی حساب زیادی روی بازی کردن او در دربی باز کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • فقط تراکتور IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    سلام.خدمت دوستان سرخابی عرض شود با توجه به اینکه دو تیم لنگ و کیسه در صورتی که هر پنج بازی باقیمانده را ببرند باز سپاهان قهرمان است چون بازی رودررو را برنده شده با این حساب اگر تراکتور پنج بازی را ببرد چون بازی با سپاهان رودررو را برنده شد پس تراکتور قهرمان فصل میشود .سرخابی ها جر اومدند. تراکتور قهرمان
    • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
      خدا شفات بده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی