نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
تصاویر| لیونل مسی بدون کریستیانو رونالدو برگشت/ فقط یک قهرمان وجود دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از همکاری کریستیانو رونالدو و لیونل مسی با کمپانی مشهور لوئی ویتون قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، قهرمان جهان کمپین انفرادی خودش را تبلیغ می‌کند.

پس از کمپین تبلیغاتی بسیار موفق لوئی ویتون با حضور بزرگان فوتبال «لیونل مسی» و «کریستیانو رونالدو» که درست قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ در نوامبر گذشته وایرال شده بود، اکنون کمپین جدیدی آغاز شده که این بار فقط فرد قهرمان را نشان می‌دهد.

مسی با اثبات اینکه تنها یک برنده می‌تواند وجود داشته باشد، ستاره کمپین انفرادی خودش برای خانه لوکس فرانسوی می‌شود و این دومین بار است که او در کمپین تبلیغاتی این برند ظاهر می‌شود. اولین کمپین تبلیغاتی شامل دو بازیکن برجسته فوتبال جهان در یک بازیِ به بن‌بست رسیده شطرنج بود که الهام گرفته از مسابقه‌ مشهوری است که با تساوی به پایان رسید. اما در جام‌جهانی مسی قهرمان شد و آرژانتین را برای اولین بار از سال ۱۹۸۶ به قهرمانی جهان رساند.

گلن لاچفورد عکاس کمپین تبلیغاتی جدید به نام «Horizons Never End» است و در تصاویر می‌توان مسی را دید که در محیط فرودگاه در کنار چمدان LV Horizon ژست گرفته است. این چمدان فوق‌العاده سبک است و اولین بار در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد.

این مطلب را هم بخوانید: الهام گرفتن از مسابقه‌ای واقعی برای عکس تبلیغاتی مسی و رونالدو/ مقایسه فوق‌ستاره‌ها با یک شطرنج‌باز

لیونل مسی در تبلیغ لوئی ویتون

لیونل مسی در تبلیغ لوئی ویتون

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی