عادل فردوسی‌پور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزنامه کیهان در یادداشتی به گفت‌وگوی عادل فردوسی‌پور با علیرضا جهانبخش پرداخته و آن را خودزنی آقای گزارشگر تعبیر کرده است.

عادل فردوسی‌پور در یک برنامه اینترنتی‌ با علیرضا جهانبخش گفت‌وگو کرد که حسابی جنجال‌آفرین شد. در شماره امروز روزنامه کیهان به سردبیری حسین شریعتمداری به این مصاحبه هم پرداخته شده که در ادامه می‌خوانید:

فردوسی‌پور در گفت‌وگو با یک بازیکن تیم ملی فوتبال علاوه‌بر بیان شعاری و سیاست‌زده‌اش، رویکردی ریاکارانه و خلاف عملکرد خودش را هم اتخاذ کرد!

عادل فردوسی‌پور در یک برنامه اینترنتی‌ با علیرضا جهانبخش گفت‌وگو کرد. اما این مصاحبه بیش از آن‌که ورزشی و فوتبالی باشد، سیاسی و به عبارت بهتر «سیاست‌زده» بود. فردوسی‌پور در ابتدای این برنامه گفت که بعد از هفت ماه دست به برنامه‌سازی زده است، چون در این مدت عزادار حوادث پاییز سال قبل بوده! این در حالی است که برخلاف این ادعا، او در تمام این هفت ماه مانند سالیان اخیر، مشغول تولید برنامه «فوتبال ۱۲۰» برای سازمان صداوسیما و گروه ورزش این سازمان به مدیریت علی فروغی (مدیر شبکه سه) بوده است و از این دستگاه حقوق می‌گرفته است! همچنان‌که وی در این مدت، مشغول تدریس در یکی از دانشگاه‌های دولتی بوده است. بنابراین، صحبت از کار نکردن به‌دلیل عزاداری، فقط یک نمایش و تظاهر نخ‌نما برای دیده‌شدن است. برخی کاربران فضای مجازی هم به این اشاره کردند که دلیل این نوع مواجهه فردوسی‌پور با جهانبخش نوعی واکنش به منزوی بودنش در جام‌جهانی اخیر بوده و خواسته به این طریق، جلب توجه کند.

علاوه‌بر این، فردوسی‌پور بعد از هفت ماه تازه یادش افتاده حرف‌هایی ازمدافتاده و کهنه را مطرح کند و با لحنی عصبی، بیانی گل‌درشت و شعارزده و ادبیاتی غیرحرفه‌ای مانند مجریان فرمایشی رسانه‌های بیگانه به سطحی‌ترین شکل ممکن سوالاتی از این قبیل را پرسیده که چرا سرمربی تیم ملی فوتبال اقدام به متحد کردن بازیکنان کرد، یا چرا بازیکنان بعد از زدن گل اقدام به شادی پس از گل کردند و... نحوه سوال پرسیدن فردوسی‌پور طوری است که بسیاری از کاربران فضای مجازی عملکرد او را با بازجویی مقایسه کرده‌اند!

خلاصه این‌که آقای گزارشگر با برنامه اخیرش یک خودزنی اساسی کرد و به بیان فوتبالی، گل‌به‌خودی زد. به تعبیر روزنامه فرهیختگان، عادل فردوسی‌پور با برنامه اخیرش به همان مدیرانی کمک کرد که او را از اجرا و گزارش منع کردند و موضع مخالفانش را تایید کرد!

در همین ارتباط: پاسخ جنجالی جهانبخش به فردوسی‌پور؛ دیدار با رئیس‌جمهور و آن عکس‌ها یک نقطه سیاه بود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۵
  • کیروشی پور کثیف IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    روزنامه حکومتی.اگر جیره حکومت نداشت تا الان ورشکسته بود.
  • ف دال IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    منفورتر از این حسین شریعت‌مداری.. حالا اگه نگیم کلا نداریم؛ لااقل کسی که رقیب گردن‌کلفتی براش باشه، به ذهن من یکی که خطور نمی‌کنه. هر چه بیشتر مرور می‌کنم؛ رسائی، زاکانی، خاتمی (الف‌شون ها، نه میم‌شون!)، نه انصافـــــــــــــــــــــا؛ هیچ‌کدوم نمی‌تونن تنه به تنه شریعت‌مداری بزنن. نچسب.. تلخ.. تو چیز نرو.. طلبکار.. لاکردار نمی‌دونم موقع پخش فضائل و نیکی‌ها توسط حضرت حق چه کار واجب‌تری داشته که حتی یک فقره خوبی درش وجود نداره بخوایم نام ببریم.
  • و مرتضی مقدم IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    روزنامه کیهانو دیگه کسی برا دره پیت هم استفاده نمیکنه و اگه رانت دولتی که چه عرض کنیم‌ رانت نظامی نبود باید خیلی وقت پیش درش تخته میشد اونوقت شما مطلب این روزنامه پر از تناقض ،تریبون حرف مفت و سلطان دورویی و ریاکاری و بقول خودش سیاست زدگی (اگه بشه اسم حماقتهاشو سیاست گذاشت )رو باز نشر میدین؟اینا مثلا خبرنگاراش هم برا خودشیرینی و زدن یه مطلب که شاید با کمک امام زمان و چهاده معصوم دیده بشه باهم رقابت دارن ،این اگه افتخار فردوسی پور نباشه که اینا مطلب براش رفتن به هیچ جاشم نیست ،‍ البته میدونم نیتت خیره ولی اینا در همون حدم نیستن ،همین فردا ممکنه با چرخش صد و هشتاد درجه ای یه کار دیگه عادل رو به‌به و چه‌چه کنن که چقدر عادلانه بود ،کلا هرکی سیاستی جز حماقت اینا در پیش بگیره از سوی سلطان سفسطه گری به سیاست زدگی محکوم میشه و خیلی از همفکرای قدیمی هم دیگ این ادمو، ادم حساب نمیکنن،همونجور که از دور رییس و فرمانده بی خردش پراکنده شدن.
  • محسن IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    ملت هم شریعتمداری رومیشناسندهم فردوسی پوررومردم خادم وخائن روقشنگ میشناسند
  • بهروز پیرپغاجکی IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    اگه امثال شریعت‌مداری و رسائی و مهدیان (و کلا پایداری‌چی‌های مقاوم به فهم) از کسانی انتقاد کردن، بدونید اون‌ها در راه درست و حق محض هستن. نقل شده یکی از مفاخر انسان‌ها در این عالم اصلا می‌تونه این باشه که امثال شریعت‌مداری مخالف و منتقدتون باشن.
  • ورزشی IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    حرفها و مقالات و تحلیل ها و اخبار روزنامه فوق و مدیرمسئول آن خیلی وقت است که بین خیل زیادی از مردم دیگر خریدار چندانی ندارد و این روزنامه مانند هفته نامه های معروف به زرد دهه هفتاد و اوایل دهه هشتاد شمسی شده که فقط به دنبال جنجال سازی برای فروش بیشتر بودند اما این روزنامه و مدیر مسئول آن شریعت مداری راه درست را بلد نیست و فقط تظاهر و ریا می‌کند یعنی همان چیزی که به فردوسی پور نسبت می‌دهد شعار مرگ بر آمریکا می‌دهد و مردم را از خردید کالاهای آمریکایی منع می‌کند ولی توی دفتر مدیر مسئولش پیشرفته ترین و مدرنترین و گرانترین کامپیوتر دنیا ای مک روی میزش است به بهانه کفیت بالا در گرافیک در صورتی که می‌شد روزنامه کیهان با یک برند دیگر قرارداد ببندد تا با سیستمی با همین کیفیت و کارایی برايش جمع کند پس زیاد به حرفهای این پیرمرد توجه نکنید چون فکر کنم گرفتار زوال عقل شده و فراموشی گرفته
    • ملابرادر IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      بهتر است بگوییم بیخیال روزنامه کیهان اصلا ارزش توجه ندارد
  • 63636366666 IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    به خدا حیفه تواصلا درباره فردوسی پور حرف بزنی فردوسی پور شصت میلیون هوادار دارد تو چی به خدا روز به روز منفورتری
  • اشکان IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    هر وقت کیهان با ادبیات خاص خودش رو به تخریب فردی میاره، مشخصاً فشار زیادی رو داره تحمل می‌کنه! تا باشه از این فشارهای ناشی از حرف حق که تلخ هست. فردوسی پورهمیشه همینی که دیدین بوده و هست، دلیل محبوبیت زیادش هم همینه که خودِ خودشه و برای خوش اومدن اینو اون، برنامه نمی سازه که اگه غیر این بود که اونوقت دیگه عادل نبود!!
  • بوقچی سرخ IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    عادل بدون حمایت و پشتیبانی کسی !!! در همین سیستم که امروز خیلی ریز ازش انتقاد میکنه ۲۰ سال بله طفلک فقط ۲۰ سال میکروفون و تریبون داشت !!!!!!!!!!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی