نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
۱۰ |
۰
آدرس گل اول پرسپولیس به شهر «ساری» می‌رسد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاید کسی باور نکند اما ۴ بازیکن با اصالت مازندرانی در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل مس کرمان به میدان رفتند!

در دقیقه ۲۲ بازی پرسپولیس و مس کرمان، دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست ساروی سرخ‌پوشان تهرانی فرار تند و تیزی از سمت چپ تیم حریف داشت.

اسماعیلی‌فر پس از نفوذ به زمین حریف با ارسالی مواج همشهری خودش سعید صادقی را درون محوطه جریمه مس کرمان صاحب توپ کرد تا این یکی به زیبایی هرچه تمام‌تر و با شوتی محکم دروازه تیم میزبان را باز کند.

نکته جالب در مورد این گل، تمام ساروی بودن آن بود. یک مدافع اهل شهر ساری (دانیال اسماعیلی‌فر) ساخت و یک وینگر ساروی (سعید صادقی) نواخت تا چراغ اول پرسپولیس در شهر کرمان روشن شود.

موضوع قابل تأمل این است که شهر ساری با وجود داشتن بازیکنان زیاد و دو ستاره در تیم پرسپولیس، در سطح اول فوتبال ایران تیمی ندارد. هرچند استان مازندران، تیم نساجی را در لیگ برتر دارد اما این استان بیشترین بازیکن را در سطح اول فوتبال کشور دارد که در اختیار تیم‌های باشگاهی مختلف استان‌های دیگر گذاشته است.

سعید صادقی و دانیال اسماعیلی‌فر مشتی نمونه خروار استعدادهای بی‌بدیل ساروی و مازندرانی است که فقط و فقط نیاز به کمی توجه بیشتر دارند. استعدادهایی که درصورت حمایت و توجه می‌توانند پا جای پای سعیدصادقی‌ها و دانیال‌اسماعیلی‌فرها گذاشته و در فوتبال ایران و حتی تیم ملی خوش بدرخشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • مهران US ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    عبدی ، شجاع ، نوراللهی ، علیپور و..... اکثرا مازنی هستن
    • ناشناس IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      پورعلی گنجی،رامین رضاییان،سیامک نعمتی،فرشاد فرجی،امید عالیشاه....
  • ساروی IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    حیف که ساری یدونه تیم لیگ برتری نداره، یه ورزشگاه خیلی قشنگ که کنار دریا داره اندازه دوتا تیم بازیکن لیگ برتری داره ولی یدونه تیم نداره پرچم ساروی ها مازندران بالا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی