نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
خط و نشان ستاره پرسپولیس قبل از دربی/ غافلگیری کادر فنی سرخ‌ها از پیام غیرمنتظره
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم جنوبی پرسپولیس با عملکردی خیره‌کننده در دقایق کوتاه جدال با مس کرمان، کادرفنی تیم را نیز غافلگیر کرد.

عیسی آل‌کثیر که در نقل و انتقالات زمستانی و با پشت سر گذاشتن مصدومیت به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شد، بعد از چند هفته کوتاه نیمکت‌نشینی برای دستیابی به آمادگی مدنظر کادرفنی، به ترکیب بازگشت و توانست با گلزنی مقابل سپاهان روحیه بالای خود را در جام حذفی به رخ کشید.

در ادامه اما سرمربی سرخ‌پوشان تصمیم به نیمکت‌نشین کردن آل‌کثیر گرفت تا از مهدی عبدی و لئاندرو پریرا بیشتر بهره ببرد. مهاجم جنوبی که با گل‌های خاطره‌انگیزش برای این تیم از محبوبیتی بالا بین هواداران پرسپولیس برخوردار است، در شرایطی بیشتر زمان بازی مقابل مس کرمان را به گرم کردن مشغول بود که تشویق پرشور هواداران را متوجه خود می‌دید.

آل‌کثیر در شرایطی در دقایق پایانی از سوی یحیی گل‌محمدی مجوز حضور در ترکیب را به دست آورد که مسیر پشت دروازه تا حضور در جایگاه تعویض را با تشویقی پرشور پشت سر گذاشت تا فرصت ویژه‌ای برای این فرصت کوتاه داشته باشد. آل کثیر در دقایقی از سوی کادرفنی به کار گرفته شد که نتیجه شکننده ۲-۱ و فشار مس روی دروازه این تیم، کار را برای آن‌ها سخت کرده بود.

با این حال اولین حرکت انفجاری آل‌کثیر به سمت دروازه مس کرمان با گرفتن یک پنالتی همراه شد تا گولسیانی با گل کردن آن این فشار را از تیم دور کند و آن‌ها با امیدواری بیشتر کار را در ادامه مسابقه دنبال کنند. عیسی اما در این دقایق در نقش مهاجمی ویرانگر علیه خط دفاعی مس کرمان ظاهر شده بود و طبق دستور کادرفنی با پرس شدید روی دفاع حریف، شرایط را کاملا به سود تیمش کرد و واقعا بدشانس بود که ضربه‌اش در این دقایق با برخورد به تیرک دروازه تنها حسرت او نیمکت‌نشینان تیم و البته هواداران را در پی داشت و از گلزنی محروم ماند.

خط و نشان ستاره پرسپولیس قبل از دربی/ غافلگیری کادر فنی سرخ‌ها از پیام غیرمنتظره

آمادگی و انگیزه عیسی اما یک امیدواری بزرگ‌ را برای یحیی گل‌محمدی و کادرفنی این تیم در پی داشت تا پیش از دربی آن‌ها حساب ویژه‌ای روی این مهاجم که راه گلزنی به استقلال را هم خوب بلد است باز کنند. آل‌کثیر قطعا نمی‌خواهد ادامه فصل را همچنان چشم به تک‌فرصت‌های کوتاه در جریان بازی داشته باشد و این پیام را با نمایشی که مقابل مس کرمان به اجرا در آورد داد که از بالاترین آمادگی برای این بازی بزرگ برخوردار است و کار کادرفنی را برای انتخاب سخت کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یاشاسین اردبیل IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    البته پنالتی راداور لطف کرد گرفت نه ال کثیر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی