نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
استقبال استقلال از دربی با گلباران هوادار/ الهامی در آزادی با شش گل ساکت شد!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و هوادار تهران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال با پیروزی آبی پوشان پایتخت به همراه بود.

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۹:۳۵ امروز (شنبه) در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به دیدار هوادار تهران رفت و با نتیجه ۶ بر یک به برتری دست یافت.

آرش رضاوند (۴۶)، محمد محبی (۶۴) و (۷۵- پنالتی)، سعید مهری (۸۵)، مهدی قایدی (۸۸) و سید حسین حسینی (۳+۹۰ - پنالتی) گل‌های استقلال را به ثمر رساندند و تک گل هوادار را محسن سفید چغایی (۸۴) زد.

شاگردان ریکاردو ساپینتو با این پیروزی ۵۵ امتیازی شدند و بدون احتساب بازی سپاهان مقابل مس رفسنجان موقتاً به صدر جدول رده‌بندی صعود کردند. شاگردان ساکت الهامی نیز با ۲۹ امتیاز در جایگاه دهم ایستادند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی(۸۰ - مهدی مهدی‌پور)، جعفر سلمانی(۶۹ - ابوالفضل جلالی)، صالح حردانی، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند(۶۹ - امید حامدی‌فر)، مهدی قایدی، محمد محبی (۸۰ - رضا میرزایی) و ارسلان مطهری(۴۶ - پیمان بابایی).

عکس تیمی استقلال

ترکیب هوادار: مهرداد طهماسبی، مرتضی منصوری، فریبرز گرامی، مهدی عبدی، حسین صادقی، نیما انتظاری(۶۸ - محمد میری)، سپهر روزی طلب(۶۸ - بابک مرادی)، حسین ابراهیمی(۵۸ - فرهاد زاوشی)، داریوش شجاعیان(۵۸ - محسن سفید چغایی)، محمد چهارمحالی(۴۶ - مسعود شجاعی) و محمدجواد محمدی.

عکس تیمی هوادار

داور: موعود بنیادی‌فر

نیمه اول

دقیقه ۶: اشتباه مهرداد طهماسبی دروازه‌بان هوادار باعث شد توپ در اختیار مهدی قایدی قرار بگیرد، ولی تعلل این بازیکن منجر به آن شد که سنگربان هوادار به چارچوب دروازه بازگشته و ضربه‌اش را مهار کند.

دقیقه ۱۳: ضربه ایستگاهی محمد محبی پس از برخورد به دیواره دفاعی هوادار راهی کرنر شد.

دقیقه ۲۶: ارسال قایدی با ضربه سر ارسلان مطهری همراه شد که به شکل خطرناکی از کنار دروازه هوادار به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷: بار دیگر اشتباه طهماسبی توپ را به استقلالی‌ها رساند و قایدی دروازه هوادار را باز کرد، اما داور اعتقاد داشت بازیکن استقلال توپ را با دست کنترل کرده است.

دقیقه ۳۴: ارسلان مطهری با ضربه سر دروازه هوادار را باز کرد، ولی کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد.

دقیقه ۴۲: پاس عمقی خوبی به قایدی رسید و این بازیکن می‌توانست دروازه هوادار را باز کند، ولی طهماسبی جلوی آن را گرفت.

دقیقه ۴۴: ارسال توپ از نقطه کرنر به محوطه جریمه استقلال ضربه سر فریبرز گرامی را به دنبال داشت که به شکلی خطرناک راهی اوت شد.

استقبال استقلال از دربی با گلباران هوادار/ الهامی در آزادی با شش گل ساکت شد!

نیمه دوم

دقیقه ۴۶: ابتدا ضربه سعید مهری به دست مدافع هوادار برخورد کرد که تیم داوری اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. ریباند همان توپ را مرادمند با یک ضربه سر به روی دروازه فرستاد که طهماسبی، گلر هوادار با دفع ناقص توپ آن را مقابل آرش رضاوند انداخت و او نیز با یک ضربه نرم و ساده، دروازه حریف را باز کرد و گل نخست را به ثمر رساند.

دقیقه ۵۸: شوت راه دور و پرقدرت داریوش شجاعیان از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۳: در شرایطی که مهدی قایدی در محوطه جریمه موقعیت خوبی داشت، ولی ارسال بد صالح حردانی را طهماسبی مهار کرد.

دقیقه ۶۴: روی توپ گیری بسیار خوب جعفر سلمانی و پاس او به رضاوند، این بازیکن نیز با پاسی دقیق و در عمق، مهدی قایدی را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن نیز با پاسی در عرض و به تیر دوم، محمد محبی را با دروازه خالی روبرو کرد و او نیز به راحتی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۷۰: ارسال یک کرنر به روی دروازه هوادار، با ضربه سر مرادمند پیش تاخته همراه شد که ضربه او در دستان گلر میهمان آرام گرفت.

دقیقه ۷۱: پس از اشتباه سیدحسین حسینی، این بابک مرادی بود که در محوطه جریمه فرصت خوبی را به دست آورد که ضربه او با برخورد به تور کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۵: روی یک ضد حمله سریع، بازیکنان استقلال به سمت دروازه هوادار هجوم برده که پیمان بابایی با یک پاس خوب، مهدی قایدی را در محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد که فریبرز گرامی به روی این بازیکن مرتکب خطا شد و موعود بنیادی فر نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. محمد محبی نیز پشت این توپ ایستاد و آن را بر خلاف جهت حرکت طهماسبی وارد دروازه کرد تا اختلاف به عدد ۳ برسد.

دقیقه ۸۴: روی پاس در عمق و دیدنی مسعود شجاعی، سفید چغایی در موقعیت تک به تک با حسینی قرار گرفت که ضربه آرام او به گوشه دروازه رفت و اختلاف را کاهش داد.

دقیقه ۸۵: باز هم توپ گیری بازیکنان استقلال منجر به گل شد. پس از اینکه چشمی پاس بازیکن هوادار را قطع کرد، توپ به پیمان بابایی رسید و او با پاس در عمق دیدنی، سعید مهری را در شرایط تک به تک قرار داد و این بازیکن با یک ضربه فنی و دقیق، گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۸: بازیکنان استقلال که سراپا حمله بودند به سمت دروازه یورش بردند که قایدی یکی از ستاره‌های این تیم پس از عبور از دروازه هوادار دروازه این تیم را باز کرد.

دقیقه ۱+۹۰: خطای مدافع هوادار روی قایدی باعث شد که داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

دقیقه ۳+۹۰: سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال پشت توپ قرار گرفت و دروازه هوادار را برای ششمین بار باز کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۶
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    بنده خدا دکتر فتح الله زاده از طرف هواداران استقلال هرچی رفت پیش سید حمید سجادی که دستور بده پول استراماچونی پرداخت بشه تا تیم استقلال از آسیا حذف نشه پول پرداخت نمی شد به دلیل اینکه می خواستن استقلال رو حذف کنن تا پرسپولیس حکومتی رو به رقابت های آسیایی بفرستن. حالا که حذف استقلال قطعی شد اعلام کردن که وزیر صحبت کرده تا پول استراماچونی رو بدن چون استقلال حذفش قطعی شده و حالا زمان پرداخت پوله
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      در تاریخ 5 شهریور 1399 هم، استقلال تونست پرسپولیس حکومتی رو در مقابل چشم 60 میلیون بیننده تلویزیونی 6 تایی کنه
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      نتیجه شوی تلویزیونی قربان زاده و میثاقی و مهندسان لیگ برتر: چون دکتر فتح الله زاده 5 میلیارد بیشتر از حساب استقلال برداشت کرد استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. (حذف شد نه، حذفش کردن)
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      هم نذاشتن استقلال شفر توی آسیا نتیجه بگیره و هم نذاشتن استقلال با استراماچونی بره آسیا. حالا نوبت ساپینتو شد که تیمی به این خوبی ساخته و حق این تیم بود که در آسیا حضور داشته باشه حتی اگه توی همون مرحله گروهی حذف بشه. فقط حضورش برای ما هوادارن استقلال مهم بود که نذاشتن
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      استراتژی مهندسان لیگ برتر: یا پرسپولیس رو قهرمان می کنیم یا نمیذاریم استقلال قهرمان بشه و تیم دگری رو قهرمان می کنیم. تو بیشتر این 8 سال تونستن موفق باشن
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      بررسی 3 بازی و مهندسی لیگ برای قهرمان کردن پرسپولیس حکومتی: گل آفساید شیخ دیاباته مقابل صنعت نفت ته جدولی رو نمی گیرن تا شیخ گل بزنه و با بردن پرسپولیس، 2 امتیاز اونجا بهشون دادن. پنالتی بیرون محوطه جریمه در مقابل مس رفسنجان رو داخل حساب می کنن و پنالتی می گیرن که مرغ پخته هم خندش میگیره و باز 2 امتیاز مهندسی شده. بازی با مس کرمان هم که همه دیدن چطوری برد به صورت مهندسی شده تقدیم پرسپولیس حکومتی شذ. فقط برای این 3 بازی 6 امتیاز. حتی به سپاهان هم رحم نمی کنن و پنالتی های این تیم مقابل تراکتور گرفته نمی شه تا از کورس جا بمونه. 11 امتیاز استقلال هم از اول فصل ازش گرفته شد. استقلال الان باید با 66 امتیاز در صد جدول بود و پرسپولیس حکومتی با 48 امتیاز و در فاصله 18 امتیازی با صدر قرار داشت. فاصله 18 امتیازی رو با مهندسی نتایج کاری کردن که پرسپولیس فبل دربی در فاصله یک امتیازی استقلال قرار داشته باشه و هنوز توی کورس قهرمانی باشه
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      از عجایب روزگار اینه اگه 10 تا بازیکن پرسپولیس حکومتی یک کارت زرد می گرفتن از دربی محروم می شدن ولی هیچکدوم کارت زرد نگرفتن!!! مهنسان لیگ برتر قشنگ ترکیب اصلی پرسپولیس برای دربی رو حفظ کردن
    • سلطان IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      سلام خدمت مدیریت و همکاران زحمت کش سایت خوب خبر ورزشی. بنده این پیام رو برای برای پاسخ به این دوست عزیز و درج در کانال ننوشتم. نمیدونستم چطور با تیم سایت ارتباط برقرار کنم لذا به ذهنم رسید چون میدونم پیامهارو میخونید به این طریق با شما ارتباط برقرار کنم. مدیریت و کارکنان محترم خواهشمندم اگر خط مشی شما صداقت و شفاف سازی هست و از همه مهمتر شرافتمندید و مبارزه با فساد و دفاع از عدالت براتون مهم هست با این شماره تماس بگیرید تا با ارائه سند و منطق ثابت کنم قطعا در بازی استقلال و هوادار تبانی (حداقل یکی از بازیکنان تیم هوادار)انجام گرفته. استقلال به ۲ دلیل دنبال برد پرگل بود. ۱.بین تیمهای هم امتیاز تفاضل بالاتر یعنی ۱ امتیاز بیشتر(مثل قهرمانی استقلال خوزستان بخاطر تفاضل گل) دوم هم کسب روحیه بالاتر با برد پرگلتر (بخاطر برد خوب پرسپولیس در برابر مس) برای بازی مرگ و زندگی دربی اما وقتی نیمه اول بدون گل و برتری تاکتیکی قابل احساس به رختکن رفتند بشدت احساس خطر کردند.بین دو نیمه اتفاقی میوفته و ناگهان تیمی که منطقی دفاع میکرد ناگهان نیمه دوم ۶ گل میخوره
    • حسن IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      دوبار پول استرا را دادند .ولی برای ریخت پاش خرج شده...ابا نپرسبدی چرا استفلال امسال ۷۰۰میلیارد خدج کرده...سال دیگه باز چه قصه برای او بدهی ها خواهید گفت...راستی شما که می گویید ما حکومتی نیستیم.. پس چرا از وزیر توقع دارید...خوب حکومتی نباشید.
    • شمسعلی IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      بنده خدا دکتر، فعلا اون چند میلیارد رو بخوره تا بعدا که تموم شد دوباره بیاد!!😅
  • کیسه هوچی IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    همین دو سه هفته قبل چند تا از بازیکنان هوادار برای دیدن بازی کیسه رفته بودن استادیوم! ساکت الهامی هم که کیسه کشه دیگه انتظار داشتید اینا برابر کیسه فوتبال بازی کنن؟!!!!
    • شادوماد IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      از نظر شماها هر برد استقلال یه ایرادی داشته!!! یا دوار بنفع گرفته یا تیم مقابل وا داده!!! بنظرت این بخاطر ضعف خودتون نیست؟؟ البته این حرفتون برای ما خوبه چون باعث میشید بازیکنامون انگیزه بیشتری داشته باشن واسه دربی.همونطور که پارسال با قضیه سربازی رفتن دوتا دفاعمون،انگیزه بازیکنامون برای قهرمانی چند برابر شد!!! پس ادامه بدید
    • مهدی IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      مثل حمید بلان و مجتبی حسینی و تارتار و مازیار زارع و.....
    • امیر علی IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      صد در صد تبانی بود بچه پنج ساله هم اینو متوجه میشه
    • پرسپولیس آث میلان ایتالیا IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      خیلی تابلو بود بازی -مخصوصا گل اولی که هوادار خورد ..مگر اینطوری بتونن برنده بشن
  • سهند IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    چقدر راحت دو سال هست استقلال مقابل عنایتی منصوریان قلعه نوعی..الهامی بازی می برد.. تارتار نه!!!!!!!!!!!!!
    • شادوماد IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      امسال که رفت و‌برگشت تارتار رو بردیم!!! توهم چیز عجیبیه!! اقلا حرفی که میزنیو یجوری مثال بزن که اینجوری نشه😂😂
    • نیسان آبی IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      این بازی خیلی مشکوک بود و به شدت بوی تبانی میداد...خواهشاً دستگاه های نظارتی ورود کنند.
  • کوهمره جروق IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    تابلوترین تبانی تاریخ فوتبال ایران امشب اتفاق افتاد، نفهمِ اونی که بگه این بازی؛ نرمال و طبیعی بود
    • شادوماد IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      اتفاقا نفهم اونیه که خودشو میزنه به نفهمی🤣🤣🤣اینم بخاطر ضعفتونه میدونم ترسیدید.دربی میبینیم تبانی یعنی چی
    • ایرج قرمز IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      عجله نکن استقلال همین بلا را هم تو شهرآورد سر تیمیمتون میاره ومثل الهامی سایتتون میکنه خخخخخ
    • حیدر IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      چقد رهم شما میفهمید
  • احمد US ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    چه بازی فوق العاده ای بود. خیلی جالبه که ساکت الهامی قبل از این گزینه ی تیم ملی بود. هوادار هیچ برنامه ای تو بازی امروز نداشت. آقای قلعه نویی قایدی دیگه چکار باید بکنه که به تیم ملی دعوت شه؟ روی ۴ گل از ۶ گل استقلال اثرگذار بود و بازی فوق العاده ای انجام داد. اون وقت شما به قلی زاده نیمکت نشین و جهانبخش بازی میدی که اثرگذاری شون به گردپای قایدی نمیرسه.
  • طلایی IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    یه نیمه صفر گل ، یه نیمه ۶ تا گل ، مدونی هتسد اگه گمان کنید تبانی انجام شده!!!!
    • دریکوند IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      بعد دربی هم احتمالا میگید پیروزی تبانی کرده خخخخ
  • رضا IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    خدایا همه مارو به راه راست هدایت کن
    • اسنپ کاپ IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      از لنگیا یاد گرفتیم راه کجو بریم
  • علی IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    دروازه‌بان هوادار خیلی تابلو بود که قرار سوراخ بشه ،از اول بازی راه دروازه باز بود ، ساکت الهامی چرا دروازه بان اصلی گذاشت بیرون
    • اسنپ کاپ IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      چرا موقعی که تاتار یهوووو برا بازی با لنگ دروازه بان سومشو گذاشت تو دروازه نگفتید خیلی تبلو بود!!!!!!!!!!!!!!!!!! خیلی هم فشار نخورید براتون خوب نیست خخخخخخخخخخخ
  • شادوماد IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    صد حیف این‌‌تیم نمیره آسیا
  • محمدعاشق استقلال IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    تیم شیران...عشق است اس اس ایران💫💙💙💫👑
  • مهدی IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    فدراسیون باید ورود کنه ، چرا بازیکنای اصلی تیم هوادار نیمکت نشین بودن ؟؟؟؟
  • مهدی IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    استقلال سرور و سالار تیم حکومتی
  • فرهنگی IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    یایا ترسیده
  • hm GB ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    هدیه دیگری از یک استقلالی به تیم محبوبش فصل قبل هم استقلال بیشترین امتیاز را از تیمهایی که مربی استقلالی داشتند گرفت وقهرمان شد مثل رحمتی و عنایتی و بقیه
    • شادوماد IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      اتفاقا همین حرفای شما بیشتر به بازیکنای استقلال انگیزه میده!پارسالم سر قضیه سرباز شدن دوتا دفاعمون،بازیکنا انگیزه بیشتر پیدا کردن تا قهرمان شدیم!! امسالم همین حرفاتون بهمون انگیزه میده تا دربی نشونتون بدیم کدوم تیم بهتره
    • اسنپ کاپ IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      هنوز خوش خدمتی های لنگیا به تیم محبوبشون یادمونه
  • احمد IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    بیچاره الهامی تن به چه خفتی داده تا دوچرخه تفاضل گلش بیاد بالا
    • حیدر IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      توکه فوتبال نمیدونی بدون قهرمانی با مسابقه رودر رو مشخص میشه نه تفاضل گل
  • علی IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    این پیروزی را به الهامی و دیگر استقلالی ها تبریک می‌گویم.
    • مهدی IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      دوستان قرمزی که دارن می سوزن.بازی رفت نساجی یادتون رفته؟ ۵ گل پشت سر هم اون تبانی نبود؟
    • اسنپ کاپ IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      خیلی ممنون خخخخخخخخخخخخخخخ
  • پرسپولیس IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    بازی مشکوک تیم این مردک رو مقایسه کنید با فوتبالی که جلو پرسپولیس‌ انجام داد و اعتراف آخر بازی که هیچ تیمی مثل ما آنقدر پرسپولیس رو تحت فشار نداشت! اما امشب با این کیفیت فنی تیمش آخر بازی باید بگه هیچ تیمی مثل ما آنقدر به قهرمانی احتمالی کیسه کمک نکرد!
  • لنگیان متوهم US ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    ساکت الهامی حاضره به هر تیم ببازه به جزء استقلال. لنگیا از ترسشون توهم زدن😏😅
  • پرسپولیس IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    بازی مشکوک تیم این آقا رو مقایسه کنید با فوتبالی که جلو پرسپولیس‌ انجام داد و اعتراف آخر بازی که هیچ تیمی مثل ما آنقدر پرسپولیس رو تحت فشار نداشت! اما امشب با این کیفیت فنی تیمش آخر بازی باید بگه هیچ تیمی مثل ما آنقدر به قهرمانی احتمالی کیسه کمک نکرد!
  • عدالت IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    امسال،مربیانی اساستقلالی،از جمله،ابهامی،رحمتی،عنایتی،منصوریان،وو،،،همگی درخدمت تیم کیسه بودن و به راحتی راه دادن،چقدر این لیگ با این دست مربیان لجن شده دیگه،بازیکنان هم به کنار،اصلا هم معلوم نیست،واقعا عجب مکتب دارن اینا،آخه لااقل دو تا میخوردی،نه 6تا ،مربی محق تیم ملی
  • هوادار سپاهان IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    چه شد ساکت الهامی که مدعی بود من بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران هستم. حالا شش تا گل میخورد وجالب هیچ اعتراضی هم به صحنه های داوری نکرد این بازی مشکوک میزند کمیته انضباطی میباید به این نتیجه ورود کند. و جالب اینکه تمام مربیان استقلالی چه در فصل گذشته و چه امسال عملا به تیم استقلال باختند تا تیم مورد علاقه خودشان قهرمان شود.
  • سرور کیسه کشا IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    حکومتی شما هستین که تاج حکومتی با ناداوری ها علیه قرمز ها شمارو آورد بالا تو دربی میفهمین چند چندیم
  • لاری IR ۰۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    لنگ سوز ترینیم
  • باحقارت لُنگی ام IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    ای جونم ..لنگی های بالا که کامنت گداشتن..ترس در وجودشون پیداست برای دربی..😂😂😂
  • 6 IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    چه بازي نرمالي بود. شب راحت بخواب مربي عابي نامزد تيم ملي!! تباني پر خخخخخ
    • اسنپ کاپ IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      اخه ساکت الهامی از دروازه بان تیم پارسالش علیرضا حقیقی یاد گرفت که تو هر بازی مقابل تیم محبوبش لنگ 3 تا 3 تا گل میخورد
  • فروید سرخ IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    آقای الهامی برای همه تیمها شلوغه ولی برای کیسه ساکته! مدیونین اگر فکر کنید منظورم اینه که ساکت مثل علی گیسو به کیسه راه داده. اصلا همچین منظور ندارم
  • ناشناس IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    ساپینتو و بازیکنان باغیرت و با تعصب استقلال فقط رو دربی تمرکز کنید و با بازی خوبتون دهن بعضی ها رو ببندید فقط با عملکردتون نشون بدید چون بعضی ها بلدن فقط تهمت بزنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی